Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurissa asuu kaunis 28-35v sinkkunainen joka kulkee aina yksin, miten lähestyä``

Vierailija
22.04.2022 |

Miten lähestyä?? näen hänet aina yksin kulkemassa kun katson ikkunasta

Kommentit (159)

Vierailija
101/159 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä aivan ihanaa tämmöinen. Ihan kun ennenvanhaan kun vielä salaa ihasteltiin ja mietittiin että kuinka osoittaa kiinnostusta.

Toivottavasti natsaa! Ja jos ei natsaa,niin nyt on kevät jo pitkällä ja kevättä rinnassa monilla. Rakkaus on ❤

Joo. On ihanaa. Paitsi, että täällä meidän kulmilla on ainakin neljä pervoa, jotka ovat lähestyneet naapuruston naisia ja siis ihanuus kaukana siinä hommassa. Mutta jos oikeasti joku normaali ja fiksu mies lähestyisi ja olisi siitä itsekin kiinnostunut niin mikä ettei. 

Sekö niistä tekee pervoja että lähestyvät naisia?

Vierailija
102/159 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli suhde naapurin kanssa. Ei hyvä juttu yhtään. Ja hän vaikutti ihan yhtä mukavalta ja hyvältä kuin ap, mutta ei todellakaan ollut. Sitten onkin vähemmän mukavaa huomata, että olet ollut suhteessa stalkkerin kanssa, joka asuu naapurissasi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/159 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä aivan ihanaa tämmöinen. Ihan kun ennenvanhaan kun vielä salaa ihasteltiin ja mietittiin että kuinka osoittaa kiinnostusta.

Toivottavasti natsaa! Ja jos ei natsaa,niin nyt on kevät jo pitkällä ja kevättä rinnassa monilla. Rakkaus on ❤

Joo. On ihanaa. Paitsi, että täällä meidän kulmilla on ainakin neljä pervoa, jotka ovat lähestyneet naapuruston naisia ja siis ihanuus kaukana siinä hommassa. Mutta jos oikeasti joku normaali ja fiksu mies lähestyisi ja olisi siitä itsekin kiinnostunut niin mikä ettei. 

Sekö niistä tekee pervoja että lähestyvät naisia?

Ei vaan ovat pervoja, jotka lähestyvät aktiivisesti naisia. Ei täällä ole ketään normaaleja, jotka lähestyisivät samalla tavalla. Jossain toki saattaa olla. Varmaan mielikuvitusmaailmassa. 

Vierailija
104/159 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, missä asut? Älä ota sitä naapurin naista. Ota mut

Vierailija
105/159 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaapas kun täällä meidän sivistyneessä maassa lähestytään naista vaan kolmen promillen humalassa. Naapurit haukutaan ja tuntemattomille ei puhuta.

Näin.

Vierailija
106/159 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet itse niitä parempia ihmisiä, jotka kulkevat aina "hyvässä seurassa" joka paikassa, olisit varmasti keskittynyt sosiaaliseen kanssakäymiseen siinä seurassasi, etkä ihmisten vakoiluun.

Eli yksinäinen pskantuuttaaja olet itsekin.

Vierailija
107/159 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Toivottavasti löydät naisen, joka on sinusta kiinnostunut.

Vierailija
108/159 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuuko samassa taloyhtiössä? Jos taloyhtiöasioista saisi vaikka tikusta asiaa. Tai kysy että haluisiko se joskus lähteä yhdessä vaikka kävelylle.

Vesimittareista, tai laskuista voisi mennä utsimaan....monissa laskuissa häikkää...tai vuokrien summista olen joskus puhunut naapurin kanssa ja järkyttynyt,että minä maksan minun kopista enemmän kuin naapuri saman kokoisesta kopista! Vuokranantajilla on Eri ahneustaso!

Kerran minun kissani vilisti naapurin parvekkeellee väliseinän raosta. Olipa noloa mennä soittamaan ovikelloa, mutta eipä haitannut koska mies oli kissaystävä ja treffailimme jonkin aikaa...kiitos kisulle

Vuokranantajana täytyy kommentoida, että miksi et osta omaa jos vihaat vuokranantajia noin paljon? Ahneudesta ei ole kyse vaan sijoitustoiminnasta - hän antaa omaisuuttaan sinun käyttöösi.

Vierailija
109/159 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin imarreltu jos ikäiseni kivannäköinen tyyppi osoittais huomiota noin.

En mä nyt missään nimessä ainakaan loukkaantuisi. Ihan ihmeellisiä vastauksia varsinkin tuolla ketjun alkupäässä.

Ootko 3D tyty?

AP

Vierailija
110/159 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla miellyttävän näköinen tai saattamalla hänen tietoonsa, että olet huomattavan varakas. 

Vierailija
111/159 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemalla miellyttävän näköinen tai saattamalla hänen tietoonsa, että olet huomattavan varakas. 

Olen punkkari

t. Ap

Vierailija
112/159 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkääktkö kuunnella punkkia??

t , AP

Vierailija
113/159 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkääktkö kuunnella punkkia??

t , AP

Tytkään

Vierailija
114/159 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun ap pitää kysellä näin itsestäänselviä juttuja jostian AV:lta niin en odottaisi kovin suuria onnistumisia naisrintamalla.

Vierailija
115/159 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sujautat dickpicciä omistuskirjoituksella sinne ostosten sekaan.

Vierailija
116/159 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä tuo ikähaarukka 28-35. Mites päädyit?

Vierailija
117/159 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen mennyt viinapullon kanssa naisen ovelle. Juotiin ja pantiin. Hänellä oli ikävä kyllä outie niin jäi yhteen kertaan

Mikä on outie?

Vierailija
118/159 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen mennyt viinapullon kanssa naisen ovelle. Juotiin ja pantiin. Hänellä oli ikävä kyllä outie niin jäi yhteen kertaan

Mikä on outie?

Semmonen saatanan kauhean näköinen asia.

Vierailija
119/159 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli naapurin kanssa lyhyt seksijuttu. En kerro tässä miten juttu sai alkunsa tunnistettavuuden takia, siihen liittyy muitakin naapureita. Mutta joo, olin huomioinut ko. miehen kun muutettiin ja kun tapailimme, hän sanoi että oli katsellut minua salaa ikkunasta kun tulin aina kotiin. Mukavat muistot jäi 😊 Nykyisessäkin pihapiirissä on eräs keski-ikäinen mies, itseni ikäinen, mutta en kehtaa tutustua. Ko. miehellä vaihtuu aika tiuhaan tapailukumppanit. Kokilla riittää vientiä.

Vierailija
120/159 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on outie?

Semmonen saatanan kauhean näköinen asia.

No tää ei kyllä juurikaan selventänyt asiaa 😁