Naapurissa asuu kaunis 28-35v sinkkunainen joka kulkee aina yksin, miten lähestyä``
Miten lähestyä?? näen hänet aina yksin kulkemassa kun katson ikkunasta
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
Jännä tuo ikähaarukka 28-35. Mites päädyit?
Jännän äärellä?
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli naapurin kanssa lyhyt seksijuttu. En kerro tässä miten juttu sai alkunsa tunnistettavuuden takia, siihen liittyy muitakin naapureita. Mutta joo, olin huomioinut ko. miehen kun muutettiin ja kun tapailimme, hän sanoi että oli katsellut minua salaa ikkunasta kun tulin aina kotiin. Mukavat muistot jäi 😊 Nykyisessäkin pihapiirissä on eräs keski-ikäinen mies, itseni ikäinen, mutta en kehtaa tutustua. Ko. miehellä vaihtuu aika tiuhaan tapailukumppanit. Kokilla riittää vientiä.
Munkin naapuri oli karellu mua ikkunastaan ja lopulta laittoi lapun postiluukusta, jossa ilmoitti kiinnostuksensa likaisiin pikkareihini, olisi maksanut niistä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut ihan niin kuin tuo naapurin tyttösi joskus ja sanon nyt hyvin painavasti: ÄLÄ tee mitään! Tilanne menee muuten hyvin epämukavaksi teille molemmille. Mahdollisuus että tuosta syntyisi jotain on noin 2 % luokkaa.
No eikä mene, vai mistä ohueksi kuluneesta savihiekasta sinä olet tehty?
Oma naapurini on vuosien aikana sanonut vaikka ja mitä, eikä tilanne ole koskaan mennyt epämukavaksi.
Mutta olenkin ihan perus rento, reipas ja mukava, enkä kiusaannu helpolla mistään tai anna vaikuttaa väleihin.
Aivan ihme porukkaa täällä nämä ”älä häiriköi, anna sen olla!!”-tyypit, elleivät sitten vain trollaa.
Harmi, että jotkut voivat tosissaan tehdä nettiin tällaisia kysymyksiä ja/tai etsiä neuvoja, ja vastaukset tulee sitten trolleilta, neurootikoilta ja ihmispelkoisilta hysteerikoilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli naapurin kanssa lyhyt seksijuttu. En kerro tässä miten juttu sai alkunsa tunnistettavuuden takia, siihen liittyy muitakin naapureita. Mutta joo, olin huomioinut ko. miehen kun muutettiin ja kun tapailimme, hän sanoi että oli katsellut minua salaa ikkunasta kun tulin aina kotiin. Mukavat muistot jäi 😊 Nykyisessäkin pihapiirissä on eräs keski-ikäinen mies, itseni ikäinen, mutta en kehtaa tutustua. Ko. miehellä vaihtuu aika tiuhaan tapailukumppanit. Kokilla riittää vientiä.
Munkin naapuri oli karellu mua ikkunastaan ja lopulta laittoi lapun postiluukusta, jossa ilmoitti kiinnostuksensa likaisiin pikkareihini, olisi maksanut niistä.
No hyi 🤮
Harvoin kommentoin näitä, mutta nyt pitää. Minulla oli sama tilanne joka ratkesi kun olin lähdössä kiireellä juhliin eikä puvun käyttäminen ja kalvosinnappien laittaminen mennyt rutiinilla. Nainen oli ainoa taloyhtiössä jonka tiesin missä asunnossa hän asuu. Kiireessä, spontaanisti suunnittelematta menin kalvosinnappien kanssa hänen ovelleen ja pyysin apua. Oli lähellä ettei hän lyönyt ovea kiinni, mutta auttoi häkellyksissään kumminkin. Yhtään selkeää sanaa hän ei nappeja kiinnittäessään sanonut, mutisi vain jotain. Viikon päästä pyysin kahville anteeksi pyyntönä. Kävimme kahvilla enkä ollut sen jälkeen varma tapaisimmeko vielä. Tästä viikon päästä nainen pyysi minua lenkille.
Tästä on nyt muutama vuosi ja nyt olemme naimisissa ja ensimmäisen lapsen laskettuaika on kahden viikon päästä. Vietämme tuota nappien laittoa ensitapaamisen vuosipäivänä.
Pyydä naapurikahveille tai lenkkiseuraksi. Tuskin siitä kukaan loukkaantuu ja jos loukkaantuu niin aivan vapaasti :D Itse olisin imarreltu vaikka kysyjä ei kiinnostaisi romanttisesti, jos kiinnostaisi niin tiedä mihin hienoon tarinaan voi johtaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain kerran suklaapatukan postiluukusta, Brunbergin pähkinäsuklaan ..ihmettelin sitä viikkoja.
Oli siihen aikaan säpinää yhden ujon työkaverimiehen kanssa, joka asui suht lähellä minua....ehkä oli häneltä tai......
Noh, viestiä ei ollut ja aikani pähkäiltyä suklaan saattoi olla antanut naapurin pappakin kun autoin häntä isojen kauppakassien kanssa.. tottakai autan kivaa pappaa!
Oli niin kiitollinen ja kun häntä pumpusta otti. Sanoi, että minä muistan tämän....
Ei se ehkä sitten työkaverilta ollut, koska löysi toisen friidun....myöhästyin kun kuhnin...
Saahan sitä aina haaveilla sydän pamppaillen....toivoton romantikko, myönnettäköön..Papoilla on hauskaa huumoria ja jos nuoret miehet ottais leikkisää kontaktia neitoihin pappojen tavoin, ei ehkä olis yksinäisiä sinkkunaisia
Suloista :) kopsaa tämä idea ap. Mukaan laitat pienen viestin ja puhelinnumeron.
En minä nyt osaa sanoa kuka pahastuisi tuommoisesta? Tietenkin siinä se pallo jää sitten vastaanottajalle ja jos ei kiinnosta, niin aikuinen ihminen yleensä osaa senkin ihan fiksusti kertoa.
Lykkyä 😉
Kyllä papat osaa 💕 vanhan ajan kunnon romantiikkaa!
Näin on, patukkaa postiluukusta!
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli riesa naapurin miehestä, joka kuvitteli minun olevan seuraa vailla. Koputteli ovelle ja vilkutteli pihalla kun katsoin ikkunasta. Kyttäsi suorastaan, milloin menen ulos ja änkesi seuraan. Sitten suuttui kun en ollut kiinnostunut hänestä. Miehet on niin ärsyttävän tyhmiä.
Mullakin kokemusta. Suuttui pakeista ja naarmutti auton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä aivan ihanaa tämmöinen. Ihan kun ennenvanhaan kun vielä salaa ihasteltiin ja mietittiin että kuinka osoittaa kiinnostusta.
Toivottavasti natsaa! Ja jos ei natsaa,niin nyt on kevät jo pitkällä ja kevättä rinnassa monilla. Rakkaus on ❤
Joo. On ihanaa. Paitsi, että täällä meidän kulmilla on ainakin neljä pervoa, jotka ovat lähestyneet naapuruston naisia ja siis ihanuus kaukana siinä hommassa. Mutta jos oikeasti joku normaali ja fiksu mies lähestyisi ja olisi siitä itsekin kiinnostunut niin mikä ettei.
Sekö niistä tekee pervoja että lähestyvät naisia?
Ei vaan ovat pervoja, jotka lähestyvät aktiivisesti naisia. Ei täällä ole ketään normaaleja, jotka lähestyisivät samalla tavalla. Jossain toki saattaa olla. Varmaan mielikuvitusmaailmassa.
Kyllähän niitten lähestymisien on tapana olla aktiivisia, juu.
Kerropa miten ne nyt sitten tarkalleen lähestyvät naisia. Ettei vaan olisi taas keissi tuosta pervo vaan koska on ruma mies kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Sori ap, mutta mä oon varattu. Ja sitä paitsi 42-vuotias.
Sää oot kyllä narsismin huipentuma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä oot vissiin aika tosikko.
Kun törmäät häneen rapussa niin tervehdit ja otat puheeksi jonkun taloyhtiötä koskevan asian, myös säästä voi puhua. Kun olette päässeet hyvän tutustumisen tasolle ja muutaman kerran jutelleet niin voit vihjaista, että maistuisko kahvit jos keitän. Tuskin kieltäytyy jos seurasi kiinnostaa ja tuskin kehtaa kieltäytyäkään vaikka et kiinnostaisi, vielä. Siitä juttu jatkuu omalla painollaan. Jos teillä juttu luistaa niin voit ehdottaa uutta kahvihetkeä lähiaikoina. Siitä selviää aika nopeasti onko naapurilla kiinnostusta romanttisessa mielessä. Jos hän kieltäytyy tai peruu jonkin uuden lähentymisyrityksesi niin voit unohtaa hänet ja siirryt elämässäsi eteenpäin. 617
Käys nyt ihan ensteks kysymässä sen ikää ja kerro tänne niin jatketaan sitten kun tiedetään tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuuko samassa taloyhtiössä? Jos taloyhtiöasioista saisi vaikka tikusta asiaa. Tai kysy että haluisiko se joskus lähteä yhdessä vaikka kävelylle.
Vesimittareista, tai laskuista voisi mennä utsimaan....monissa laskuissa häikkää...tai vuokrien summista olen joskus puhunut naapurin kanssa ja järkyttynyt,että minä maksan minun kopista enemmän kuin naapuri saman kokoisesta kopista! Vuokranantajilla on Eri ahneustaso!
Kerran minun kissani vilisti naapurin parvekkeellee väliseinän raosta. Olipa noloa mennä soittamaan ovikelloa, mutta eipä haitannut koska mies oli kissaystävä ja treffailimme jonkin aikaa...kiitos kisulle
Vuokranantajana täytyy kommentoida, että miksi et osta omaa jos vihaat vuokranantajia noin paljon? Ahneudesta ei ole kyse vaan sijoitustoiminnasta - hän antaa omaisuuttaan sinun käyttöösi.
Kyllä poroporvari taas itkee kun häneen kohdistetaan pientäkään kritiikkiä!! Kokoomuslaisten kyyneleitä!
Sijoitustoimintaa tai ei, otapa se mustavalkoinen kypärä pois päästäsi ja tajua,että sinä olet yhteiskunnan tukien saaja!! Onnittelut, olet kai sitten yhteiskunnassa avunantaja, asunnonantaja, mutta tilillesi kilahtavat rahat ovat valtiolta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuuko samassa taloyhtiössä? Jos taloyhtiöasioista saisi vaikka tikusta asiaa. Tai kysy että haluisiko se joskus lähteä yhdessä vaikka kävelylle.
Vesimittareista, tai laskuista voisi mennä utsimaan....monissa laskuissa häikkää...tai vuokrien summista olen joskus puhunut naapurin kanssa ja järkyttynyt,että minä maksan minun kopista enemmän kuin naapuri saman kokoisesta kopista! Vuokranantajilla on Eri ahneustaso!
Kerran minun kissani vilisti naapurin parvekkeellee väliseinän raosta. Olipa noloa mennä soittamaan ovikelloa, mutta eipä haitannut koska mies oli kissaystävä ja treffailimme jonkin aikaa...kiitos kisulle
Vuokranantajana täytyy kommentoida, että miksi et osta omaa jos vihaat vuokranantajia noin paljon? Ahneudesta ei ole kyse vaan sijoitustoiminnasta - hän antaa omaisuuttaan sinun käyttöösi.
Kyllä poroporvari taas itkee kun häneen kohdistetaan pientäkään kritiikkiä!! Kokoomuslaisten kyyneleitä!
Sijoitustoimintaa tai ei, otapa se mustavalkoinen kypärä pois päästäsi ja tajua,että sinä olet yhteiskunnan tukien saaja!! Onnittelut, olet kai sitten yhteiskunnassa avunantaja, asunnonantaja, mutta tilillesi kilahtavat rahat ovat valtiolta!
Kyllä piti kokoomuspellen tulla pilaamaan nälvimällä ja pilkkaamalla tämäkin positiivinen ketju!!!
Painu sinä isomaha muualle täältä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä oot vissiin aika tosikko.
Ihan niin kuin toi ei tosissaan uskonut että oli juuri hän kyseessä. Kuten varmaan kymmenet muutkin 30-60v av mammat.
Esittele suihku raikasta penistäsi ikkunassa, jos katsoo on kiinnostunut.