Törkein tekemäsi rikos?
Itse olen aika lälläri, enkä ole kovin törkeitä rikoksia edes tehnyt. Tuhansia kannabíksen käyttörikoksia, mutta sen käyttöä en pidä edes rikollisena toimintana. Ajelin autollakin kymmenen vuoden ajan ja polttelin jointteja ajellessakin. Ajan paremmin autolla kannabíspäissäni kuin selvinpäin. Kyllähän se kortti lopulta sitten lähti, mutta ei kannabíksen takia. Siitä en jäänyt koskaan kiinni, vaikka olin useammin laittomassa kuin laillisessa kunnossa ratin takana. Ai niin, sitten on vielä jotain lapsuuden näpistyksiä, mutta niitäkään ei oikein osaa pitää rikoksina, pikemminkin normaalia lapsuuden kokeiluja.
Kommentit (41)
Ajoin noin 15v sitten kerran hieman humalassa yöllä lumipenkkaan. Sain sen auton onneksi itse irti. Ajoin siis yöllä metsätiellä mökiltä toiselle mökille.
Takuulla se että olen kieltäytynyt seksin antamisesta uuvateille.
Vierailija kirjoitti:
Mökille karkaaminen maaliskuussa 2020 juuri ennen Uudenmaan sulkua. Toki se ei ollut rikos siinä mielessä ettei siitä ollut laissa säädetty minkäänlaista rangaistusta, mutta tämän palstan kirjoitusten perusteella se oli suunnilleen pahin mahdollinen rikos jonka ihminen voi tehdä. Ilta-Sanomien kolumnissakin kirjoitettiin että se oli rintamakarkuruuteen verrattava teko.
Nyt jälkikäteen ajateltuna tää mökkihomma oli kyllä aivan älytön ja koko Uudenmaan sulku. "Nyt ei ole aika mökkeillä jne".
Se poistetaan tai ei julkaista jos kerron.
Lieva salakuljetusrikos. Oli matkatavaroihin vaatteiden sisään sullottu kolme litran konjakkipulloa, kun olisi saanut olla vain yksi. Sain sakot.
1,5-vuoden ehdoton törkeästä omaisuusrikokssta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mökille karkaaminen maaliskuussa 2020 juuri ennen Uudenmaan sulkua. Toki se ei ollut rikos siinä mielessä ettei siitä ollut laissa säädetty minkäänlaista rangaistusta, mutta tämän palstan kirjoitusten perusteella se oli suunnilleen pahin mahdollinen rikos jonka ihminen voi tehdä. Ilta-Sanomien kolumnissakin kirjoitettiin että se oli rintamakarkuruuteen verrattava teko.
Nyt jälkikäteen ajateltuna tää mökkihomma oli kyllä aivan älytön ja koko Uudenmaan sulku. "Nyt ei ole aika mökkeillä jne".
Useimpien mielestä se oli älytöntä jo silloinkin, mutta kuten sanotaan: "parempi myöhään kuin ei milloinkaan".
Vierailija kirjoitti:
Lieva salakuljetusrikos. Oli matkatavaroihin vaatteiden sisään sullottu kolme litran konjakkipulloa, kun olisi saanut olla vain yksi. Sain sakot.
Tästä tuli mieleen, että mulla varmaan sama. Olin joku 5v ja äiti ja iskä olivat tunkeneet mun reppuni täyteen tupakkaa kun laivalta tultiin. Kiitti vaan.
Ai niin se jäi vielä sanomatta, että poliisit pysäyttivät minut ainakin 10-15 kertaa kannabíksen vaikutuksen alaisena ollessani (ilmeisesti olen aina ajanut melko ghettomaisilla autoilla), eivätkä hekään koskaan tehneet muuta kuin puhalluttivat vaan. Ilmeisesti osaan näytellä hyvin selvää, kun muutaman kerran olin aikamoisessakin pilvíjumissa. Ap
90-luku. Teineille ei annettu silloin rahaa kauheasti, vaatteita tai mitään muutakaan. Tyttönä murtauduin jonnekin kaksi kertaa (en silti muiden taloihin). Oikeasti luonne on kiltti. Ja niistä tapauksista tuli sanktiot. Teinit voivat olla epätoivoisia.
Teininä kännissä ajaminen, siitä en jäänyt kiinni. Huumeiden tilaamisesta tuli 500e sakkoja, ei onneksi ylittänyt törkeän rajaa kun kaikkia tilauksia ei laskettu.
Aviorikokseen syyllistyn melkein joka päivä.
Minkä sille voin ettei yksi nainen riitä, vaan vähintään kolme pitää olla kierrossa.
Vierailija kirjoitti:
90-luku. Teineille ei annettu silloin rahaa kauheasti, vaatteita tai mitään muutakaan. Tyttönä murtauduin jonnekin kaksi kertaa (en silti muiden taloihin). Oikeasti luonne on kiltti. Ja niistä tapauksista tuli sanktiot. Teinit voivat olla epätoivoisia.
Oletko koskaan murtautunut minnekään poikana tai transuna tai sukupuolettomana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan murtautunut minnekään poikana tai transuna tai sukupuolettomana?
En.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimpien mielestä se oli älytöntä jo silloinkin, mutta kuten sanotaan: "parempi myöhään kuin ei milloinkaan".
Helppo sanoa nyt. Korona ei levinnyttä rajujen rajoitusten takia niin paljon kuin pelättiin. Jos se olisi levinnyt ja ihmiset olisi laajasti ehtineet tartuntoineen mökeille, olisi se tarkoittanut että hoitopaikkojen ei mökkipaikkakunnilleen terveydenhuollossa olisi riittänyt.
Näpistyksiä kaupoista ja koulusta teini-iässä, Lapissa ajoin kerran kännissä alaikäisenä.
No, tuohon vois lisätä, että otin poikakaverin autonavaimet ilman lupaa, kun hän oli kapakassa. Eli vissiin menis myös anastuksen/varkauden puolelle?
Muutama hassiksen käyttökerta, samoin alaikäisenä.
Vanhetessa olen viisastunut, mitä nyt pientä (omasta) firmasta on päätynyt yksityiskäyttöön, lähinnä klemmareita, niittejä ja kyniä...
Olen lyönyt ihmistä - tätä kadun suuresti.