No niin...perinteinen G:Mitä aiot hankkia Hulluilta Päiviltä? ;)
Olisin pojalle ostanut ne nahkakengät (tepsut?),mutta tarjolla olikin vain tummansinistä pojille.Ne jää nyt sitten ostamatta.No...eiköhän sitä jotain tartu matkaan....! :)
Kommentit (23)
Itse ajattelin käydä lauantaiaamuna Tapiolassa ensimmäistä kertaa elämässä Hulluilla Päivillä. Mahtaako olla kokemus? Miehen ja lapset jätän kotiin niin voisi jotain sieltä katsella. Ainakin yksi mokkatakki kiinnostaisi ja goretexkengät. Lapsille en taida ostaa mitään, kun jouluksi tulee ostettua kuitenkin kaikenlaista.
Onkos siellä myymälässä lisää tarjoustuotteita kuin mitä tuossa kuvastossa? Miestä kiinnostaisi viihde-elektroniikka, mutta mitään nyt ei tarvita. Mites nuo lennot? Ovatko edullisia?
Ja myymälässä on lisää tarjouksia.
- orkideoita
- lasten untuvatyyny (jos niillä on vauvoille kokoja)
- D/K koruja ainakin katson (kuolaan niitä aina mutkun ne on niin kalliita rihkamakoruja, luulen että jää taas ostamatta, kerran ostin ja siitä kului melkein heti kultaus pois!)
- Nike Dri Fit vaatteita katson
- Burberryn kevyttoppatakkia pitää käydä ainakin katsomassa
- Aamiainen Tiffanyllä DVD pitää ehdottomasti hankkia meidän kihlauksen muistoksi :-) en muuten olis huomannut sitä siellä, mutta edellisten kirjoitusten perusteella huomasin :-D
Totta että laadun kanssa pitää olla tarkkana, välillä siellä on ihan ala-arvoista tavaraa myynnissä, jopa ns. hyviltä merkeiltä jotain ihan sekundaa. Sekin pitää paikkansa etteivät ne hinnat läheskään aina mitään hullun halpoja ole! Yleensä olen kyllä saanut ihan kiitettävästi törsättyä siellä... Onneksi tavaroilla on kuitenkin normaali palautusoikeus, eli jos rupeaa kotona mietityttämään niin ei muuta kuin tavarat takaisin kauppaan. Stokka on siitä hyvä ostopaikka, että niillä palautusasiat toimii ja muutenkin asiakaspalvelu on lähes poikkeuksetta todella kiitettävää.
t. Shoppaholic