Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos vieraasi sanoo "Ei minun takiani tarvitse keittää kahvia", mitä teet?

Vierailija
22.04.2022 |

Minä sanon, että selvä.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin minun suusta. Sanon aina että ei minun takia tarvitse mitään kun en halua olla vaivaksi. Joskus keittää silti, joskus ei.

Vierailija
42/46 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan raivarin ja alan paiskoa tavaroita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on tollanen Juran kahvikone, josta tulee kahvia nappia painamalla. Sanon siis, että meillä ei tartte keittää kahvia, kun hyvää espressoa tulee vähällä vaivalla ja kai sä nyt sitä otat? :)

Jos kieltäytyy kahvista niin silloin tuskin haluaa edes sitä hyvää espressoa. Sitäpaitsi espresso on pahaa. Liian väkevää.

Vierailija
44/46 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä suomalaisesta kahvikursailukulttuurista on muuten myös tehty tutkimusta!  https://www.jstor.org/stable/40316175

Vierailija
45/46 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija on selkeästi ilmaissut mielipiteensä, joten kahvinsa voi juoda kotonaan ihan silloin, kun siltä tuntuu. Minäkin juon omassa kodissani silloin, kun siltä tuntuu. En mene noihin leikkeihin mukaan ikinä.

Anoppilassa leikkivät rahojen kanssa: tässä sulle siitä avusta tai lahjaksi: en ota, ota, eeeen, ooota, en, ota, en. Tätä jatkavat ärsytykseen saakka. Tietävät, että minulle, kun tarjoavat, sanon kiitos ja työnnän taskuuni.

Ei salakieltä ja leikkejä.

46/46 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti valmistaisin kahvia itselleni kuitenkin, koska tarvitsen piristystä seurassa. Minulla on vain pikakahvia, mutta kyllä kuppi vieraallekin löytyy tarvittaessa.