HS toimittaja liittää isänmaallisuuden roskaväkeen, toivoo että se brändättäisiin tarkoittamaan esim "päällikkömuijien" ja ilmaisen koulutuk...
Olisihan se kaunista, kun varusmiehet sotilasvalaa vannoessaan liikuttuisivat kyyneliin ajatellessaan, että pääsevät ehkä joskus tekemään sen suurimman mahdollisen uhrauksen Yeboyahin vuoksi. Itsellänikin täällä tippa silmässä. :'(
Kommentit (143)
Nerokas trollaus Kaarisateelt… eikun se olikin ihan oikea!
En ole edelleenkään isänmaallinen. Tämä ei tarkoita sitä, ettenkö pitäisi Suomea hyvänä valtiona asua. Mutta niin hyvä ei ole mikään maapalanen, että sen puolesta kannattaisi vapaaehtoisesti kuolla.
Vierailija kirjoitti:
Vähän vaikeaa tajuta miksi tällainen on päästetty läpi ja julkaistavaksi, eikö olekin?
Toimittaja haluaa kovasti olla isänmaallinen ... olematta isänmaallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän vaikeaa tajuta miksi tällainen on päästetty läpi ja julkaistavaksi, eikö olekin?
Se on se nyt-toimitus. Se on täynnä noita tyyppejä.
Varmaan samanlainen ilmiö tuolla koluministilla niinku mulla tulee "suvaitsevaisuudesta" ja "tasa-arvosta" vaan negatiivisia mielleyhtymiä nykyään vaikka niillä pitäs olla positiivinen kaiku.
Mahdollisesti toimittaja kuuluu siihen mittavaan naistoimittajien joukkoon, jotka ovat ilmoittaneet että mahdollisen sodan syttyessä he käärivät hihat, tekevät pari polttopulloa, menevät tuhoamaan niillä vihollistankit ja näin sodan ratkaistuaan paistattelevat lehtien kansissa ja maailman imartelun kohteena.
Ei oo tuokaan tyttö naisten vapaaehtosta varusmiespalvelusta varmaan käyny?
Toimittajan tarjoama mielikuva isänmaallisuudesta on hyvin harhainen, ja toisaalta toimittajan tarjoama korvaava isänmaallisuus on ihan yhtä lailla vääristynyt.
Toimittaja ajattelee ihan samoin kuin minä - miten hienoa olisi jos voisi olla isänmaallinen ilman että tulee liitetyksi ööriäikeistöläisiin äyhöttäjiin, tyyppeihin jotka väittävät olevansa isänmaallisia mutta pyrkivät itse asiassa kylvämään epäsopua ja rauhattomuutta, usein toisen maan rahoituksella. Aloitus on oikeastaan hyvä esimerkki tästä porukasta. samoin aloittajaa peesaavat aloitaajan omat tai saman kaveripiirin viestit.
No kyllähän tuon isämmallisuuden ja idioottijunttiuden vahvan yhteyden havaitsee melkein millä tahansa nettipalstalla. Mutta tässäkin pätee se sama mikä moneen muuhun, että idiootit on niitä kaikkein äänekkäimpiä.
Vierailija kirjoitti:
En ole edelleenkään isänmaallinen. Tämä ei tarkoita sitä, ettenkö pitäisi Suomea hyvänä valtiona asua. Mutta niin hyvä ei ole mikään maapalanen, että sen puolesta kannattaisi vapaaehtoisesti kuolla.
Kyse on ehkä kuitenkin vähän enemmästä kuin maapalasta...annetaanko sortajille ja tyranneille periksi nikottelematta. Sitä nämä rauhanlähettiläät eivät vaivaudu miettimään.
Vierailija kirjoitti:
Toimittaja ajattelee ihan samoin kuin minä - miten hienoa olisi jos voisi olla isänmaallinen ilman että tulee liitetyksi ööriäikeistöläisiin äyhöttäjiin, tyyppeihin jotka väittävät olevansa isänmaallisia mutta pyrkivät itse asiassa kylvämään epäsopua ja rauhattomuutta, usein toisen maan rahoituksella. Aloitus on oikeastaan hyvä esimerkki tästä porukasta. samoin aloittajaa peesaavat aloitaajan omat tai saman kaveripiirin viestit.
Toimittaja itse liittää isänmaallisuutta äärioikeistolaiseen öyhötykseen, ei kukaan muu.
Vierailija kirjoitti:
Siis tuo aloituskaan ei kelvannut sinulle? Vaikka siinä nimenomaan painotettiin, että isänmaallisuuden pitäisi nyt tarkoittaa Yeboyahin ihailua? Kysyisin että mikä sinulle kelpaa, mutta tiedän jo nyt ettet osaa vastata mitään muuta kuin jotain satunnaista tiuskimista, joten turha kysyä.
Minusta Inkeri on tunkkainen ja vanhanaikainen nimi. Inkerin pitäisi vaihtaa nimensä muotoon Yessica tai jokin sukupuolineutraali nimi kuten Paavo-Pauliina.
Vierailija kirjoitti:
Ja sinäkin olisit mieleläsi korvannut asepalveluksen muka-isänmaallisella öyhyämisellä ja kaljan juonnilla vanhempien loisena, mutta huono homma kun oli pakko mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimittaja itse liittää isänmaallisuutta äärioikeistolaiseen öyhötykseen, ei kukaan muu.
Tuo kirjoittaja on toimittajaopiskelija. Jollain onnenkantamoisella (kavereita Nytin toimituksessa tod näk) päässyt kolumnistiksi. Pitäähän hänen nyt esittää "radikaaleja" möykkääviä mielipiteitään, että jää mieleen. Paikka Hesarin tarvittaessa töihin tulevana toimittajana tai kesätoimittajana voi olla sitten hänen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinäkin olisit mieleläsi korvannut asepalveluksen muka-isänmaallisella öyhyämisellä ja kaljan juonnilla vanhempien loisena, mutta huono homma kun oli pakko mennä.
Oijoi kun menee tunteisiin, söpöä =) =)
komukoiden metkuja.