Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä iloa elämään? Täytän pian 37v ja tuntuu että elämä ohi

Vierailija
22.04.2022 |

Ei enää uutta vauvaa tai uuttaa miestä.
Ulkonäkö rapistuu ja nuoret raivaa tieltä. Kohta varmaan mieskin jättää ja ottaa jonkun nuoren naisen.

Onko tämä keväästä johtuvaa ahdistusta? Vai iän tuomaa synkkyyttä? Monesti kuulee, että miehistä vanhat naiset on kyynisiä ja nuoret iloisia.
Antakaa vertaistukea!

Kommentit (122)

Vierailija
101/122 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on ihan parasta aikaa. Parempi fyysinen kunto kuin koskaan aiemmin ja tulotaso ja elintaso kohonnut roimasti. Maailma on täynnä mahdollisuuksia.

Nuorena saa vaikka miljonäärin mieheksi, 40v nainen ei sellaiselle kelpaa joten miksi elää

N39

Nelikymppisenä voi olla itse miljonääri, jos raha on se mitä kaipaa.

En ole tavannu ketään joka ois euroja saanu mukaan. Kantanu sukulaisten arkua 8 kertaa.

Vierailija
102/122 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi yhden lapsen vielä pyöräyttää. Siinä on sitä elämän tarkoitusta ja tekemistä riittää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/122 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samat fiilikset ja sama ikä. Ollut aika karmeaa havahtua ettei olekaan enää nuori. Ulkonäkökin alkaa jo muuttua.

Tässä huomaa, kuinka ulkonäkökeskeistä juurikin naisten elämä on. Pitää näyttää hyvältä jos ei muuta. 

Onneksi on niitäkin, joilla on arvoissa muutakin kuin se että saa kivoja kuvia instaan, että itse on olemassa vaikka kaikki ei nyt katselisikaan kuten nuorempana. Mikä siinä muiden huomiossa on niin tärkeää? Itsetunto pitää olla itsellä, ei se voi olla muista ihmisistä kiinni koskaan. 

Minä en ole instassa.

Aamuuni kuuluu:

rauhallinen kevyt aamiainen ja tee..luen hesarin

suihku hiusten laitto ja meikkaus vievät tunnin.

Sitten ihanaan kehittävään työpaikkaan 5-8 tunniksi.

Illalla yleensä luen kirjoja, katson animea , tai ihanaa seksiä komean mieheni kanssa.

se lapsena hylätty 50 vuotias nainen.

jatkan vielä

joudun työni puolesta välillä vierailemaan instassa.

Silloin fanitan madonnaa  ja  Erika wikmania.

Mieheni hätkähti kerran nähdessään Erikan kuvan..on kuulemma kuin kaksoissisko minulle.

nainen 50 vee

Mun miesystävä näki kun selailin mökillä vanhoja Swura-lehtiä. Siellä oli kuva Armi Kuuselasta hänen missivuodeltaan. Ystäväni tuumasi, että olen aivan Armin näköinen. Voisi luulla jopa meidän olevan identtisiä kaksosia. Tuli jotenkin mukava olo.

Tyyne 76v

Armi 80 vee??

Erica 26 vee??

joo..tuli mullekin mukava olo ..

oon 50 vee:)

Tyyne75 vee?

Vierailija
104/122 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina voi yhden lapsen vielä pyöräyttää. Siinä on sitä elämän tarkoitusta ja tekemistä riittää

ÄLÄ TEE!!!

Tässä se nainen jolla on h.uo.raäiti

ÄLÄ TEE

sääli lasta..

Vierailija
105/122 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on ihan parasta aikaa. Parempi fyysinen kunto kuin koskaan aiemmin ja tulotaso ja elintaso kohonnut roimasti. Maailma on täynnä mahdollisuuksia.

Nuorena saa vaikka miljonäärin mieheksi, 40v nainen ei sellaiselle kelpaa joten miksi elää

N39

En ole tavannu ketään joka ois euroja saanu mukaan. Kantanu sukulaisten arkua 8 kertaa.

Jos pankkitilin saldo on 400 000

Mieli on rauhallinen...

Kaikki kyllä kuolevat

Köyhän arkku on kevyt kantaa

se on pahvia...

Vierailija
106/122 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N39

Peritkö sinä ne jotka kupsahtivat?

Ai niin ne oli kanssa köyhiä..

Sait vaan rakot kämmeniin???

Vierailija
107/122 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhiä rauhoitellaan

Saduilla joissa rikkaat jou.tuu hel.vettiin.

Ei ole he.vettiä tai taivasta.

Olen elänyt h.el.vetissä

Nyt olen paratiisissa

kunnes lihani pettää minut 

ja makaan vuoteessa..virtsa valuu vaippoihin ja

iho tulehtuu

kuolema tuoksuu makealta...

Vierailija
108/122 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mutta muista syistä. Parasta kun lapsi on aikuinen, lähellä viittäkymppiä vielä hyvännäköinen, mutta Suomi itsessään tympäsee, yhteiskunta, sää, hinnat ja ilkeämieliset ihmiset. Nyt keksittiin hyysätä Ukrainaa vaikka rahasta pulaa kotimaassa.

Raha päätyy Ukrainasta Venäjälle, hyvä veli seura kiittää.

Vierailija
109/122 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänkö olet nolo. Mummoni on 84 ja nauttii elämästä täysin rinnoin =D

Vierailija
110/122 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli nuori tai vanhempi niin elämä on raatamista, pitää käydä töissä ja siivota koti.

Vierailija
111/122 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

shoppailusta saa iloa elämään. Sit ulkonäköö voi trimmata ja jos ei oo rahaa siihen nii sit pitää keksiä miten sitä tehdään. Sit kans voi juoda viinii  olla culinaristi ja matkustella...

T: toinen nainen 37-v

Vierailija
112/122 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

shoppailusta saa iloa elämään. Sit ulkonäköö voi trimmata ja jos ei oo rahaa siihen nii sit pitää keksiä miten sitä tehdään. Sit kans voi juoda viinii  olla culinaristi ja matkustella...

Hiukset voi leikata itse. Kaupasta saa parturisaksia 10 eurolla.

Vierailija
113/122 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiukset voi leikata itse. Kaupasta saa parturisaksia 10 eurolla.

Työttömänä olen tottunut leikkaamaan hiukset itse. Vanhana mummuna teen nutturan tai letin hiuksiin. En aio mennä enää ikinä parturiin, vaikka saisin töitä.

Vierailija
114/122 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota löysin rantein, älä jännitä

Ota vastaan mitä tarjoo elämä

Eihän maailmassa suremalla mitään saa

Päivä päivältä vain lähestyypi maa

Ota löysin rantein, älä jännitä

Ota vastaan elämä

Vierailija
115/122 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asennevamma sinulla on, se tulee estämään elämän ilon tulevaisuudessa. Siis jos et tee muutosta tuohon asenteeseen.

Eli pitäisi iloita siitä, että muuttuu vastenmielisen näköiseksi? En ymmärrä kuka saa iloa siitä, että täyttää 40v..

Ap

Hei. Täällä yksi, joka täyttää tänä vuonna 40 v. En nyt riemusta hypi, mutta en myöskään sure asiaa. Nuorempana olin paljon epävarmempi monen asian suhteen. Toivottavasti pysyn terveenä ja töitä riittää. Ja että parisuhde pysyy kunnossa, koira voi hyvin ja että on ystäviä ja harrastuksia.

Vierailija
116/122 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun 37v ni pää kaasu uuniin. Vai.

50v jälkeen on 37v kakara.

Vierailija
117/122 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä ole niin vanha kuin ajattelet! Olisinpa vielä sinun iässä.

T. 60-v

Vierailija
118/122 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin parhaimmillani 40-45 -vuotiaana. Miesten huomiota tuli ovista ja ikkunoista, kun kävin viihteellä. Naimisissa minäkin.

Nyt 52-vuotiaana oon rupsahtanut mutta myös libidoni on heikentynyt ja tuntuu, että luonto, kävelylenkit, teatterit, mökkeily ym on mielihyvää ja iloa tuottavaa.

Vierailija
119/122 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin parhaimmillani 40-45 -vuotiaana. Miesten huomiota tuli ovista ja ikkunoista, kun kävin viihteellä. Naimisissa minäkin.

Nyt 52-vuotiaana oon rupsahtanut mutta myös libidoni on heikentynyt ja tuntuu, että luonto, kävelylenkit, teatterit, mökkeily ym on mielihyvää ja iloa tuottavaa.

Täsmälleen sama, paitsi että haluaisin kyllä vielä edes joskus seksiä. Oma mieheni on haluton, joten sitä ei enää ole.

Toinen N52

Vierailija
120/122 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika törkeitä vastauksia kun tiedän itseni lisäksi muitakin hieman alle 40 v naisia jotka miettivät, että tässäkö tää oli. Kun iso osa parhaista asioista oli niitä, että nuorena riitti kavereita ja suku oli vielä nuorta ja hyväkuntoista.

Sen lisäksi itsekin rapistuu pikkuhiljaa, tulee mm. sairauksia. Tukkakin on alkanut harmaantua jo muutama vuosi sitten. Naamasta on vielä suht nuorekas, mutta kauanko sitäkään.

Samalla on ollut globaalia ongelmaa, koronaa, sotaa, työelämä on vaikeutunut...tuntuu että elämä oli kaikkineen paljon huokettomampaa vielä 10 v sitten.

Itse en ole muuta lääkettä tähän oikein keksinyt kuin ajoittainen pako alkoholiin ja musiikkiin. Suoraan sanottuna ahdistaa ajatus, että on 36 ja elän todennäköisesti vielä toiset 36 vuotta ellen enemmänkin.

Joskus nuorena idealistina haaveilin maailman muuttamisesta, mutta sitten törmäsin siihen tosiasiaan ettei ihmisiä kiinnosta muuttaa mitään niin kauan kuin heillä itsellään menee riittävän hyvin.

Voidaan ehkä hyveposeerata jossain somessa silloin tällöin ja sytyttää virtuaalikynttilä milloin kellekin tragedian uhrille, mutta muuten välitetään tasan omasta perheestä, niistä "parhaista" kavereista ja työkaverin kuullen voidaan työssäkin sanoa ettei täällä ole kavereita hankkimassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi