Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä iloa elämään? Täytän pian 37v ja tuntuu että elämä ohi

Vierailija
22.04.2022 |

Ei enää uutta vauvaa tai uuttaa miestä.
Ulkonäkö rapistuu ja nuoret raivaa tieltä. Kohta varmaan mieskin jättää ja ottaa jonkun nuoren naisen.

Onko tämä keväästä johtuvaa ahdistusta? Vai iän tuomaa synkkyyttä? Monesti kuulee, että miehistä vanhat naiset on kyynisiä ja nuoret iloisia.
Antakaa vertaistukea!

Kommentit (122)

Vierailija
81/122 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samat fiilikset ja sama ikä. Ollut aika karmeaa havahtua ettei olekaan enää nuori. Ulkonäkökin alkaa jo muuttua.

Väitätkö että vanheneminen tuli yllätyksenä ihan?

Se ei tule yllätyksenä. Se järkyttää, kuinka nopeasti naama rupsahtaa, sen jälkeen, kun täyttää 28v!

Nyt olen todella vastenmielinen, kun vertaan 10v vanhoihin kuviin. Ja se, että tästä on suunta vain alaspäin :(

Miksi pitäisi olla ikinuori? Itse olin kauneimmillani nelikymppisenä. Nautin siitä iästä mikä on. Kaikki vanhenee samaa tahtia.

Vierailija
82/122 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä itseäni pinnallisena mutta kyllä karu totuus on se, että nainen menettää kiinnostavuutensa vanhetessaan eri tavalla kuin mies. Kuinka usein kuulette, että onpa mies vanhentunut charmantisti tms.?

Eikä tämä liity pelkästään ulkonäköön: myös työelämässä 40 v. alkaa olla raja, kun alat muuttua näkymättömäksi eikä sinua oteta samalla tavalla tosissaan huolimatta pätevyydestäsi. Ei nyt tietenkään päde kaikkiin, mutta ikävä ilmiö joka tapauksessa. Tuntuu siltä, että  naisten oikeuksien ja feminismin lisääntymisestä huolimatta meidät naiset halutaan loppujen lopuksi ajaa tiettyyn muottiin: niin kauan kuin olet seksuaalisesti kiinnostava/lisääntymiskelpoinen, olet sopivaa kauraa, sen jälkeen valmis joko mummon rooliin tai taustavoimiksi johonkin tai hilpeäksi suorittajaksi johonkin harrastus- tai kodinhoitopuuhaan.  

Miehet jatkuvasti elättävät myyttiä charmanteista vanhoista miehistä. Totuus kuitenkin on, että miehet rupsahtavat myös. Hyvin säilyneitä on joitakin. Sekä miehissä että naisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/122 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat fiilikset ja sama ikä. Ollut aika karmeaa havahtua ettei olekaan enää nuori. Ulkonäkökin alkaa jo muuttua.

Noilla vastauksilla saa masennuskyselyssä pisteitä.

Vierailija
84/122 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt se elämä vasta alkaa, et ole enää täysin kiinni lapsissa ja heidän hoidossa.

Nyt on aikaa itsellesi. Teinit voi hyvin jättää yöks yksin kotiin, lähteä baariin kun huvittaa.

Käydä töiden jälkeen yksin shoppailemassa.

Ei tarvitse viedä kiljuvaa kakaraa kärryissä ruokaostoksilla.

Ei tarvitse istua vesisateessa hiekkalaatikolla vahtimassa taaperoa...

Aloita harrastus . Mee vaikka yksin viikonloppuna kylpylään ja yövy siellä.

Mee tinderiin etsii seuraa, jos kumppania ei ole..

Käy kampaajalla, osta uusia vaatteita...

Jännä miten eri asioista ihmiset tulee onnellisiksi. En ole ap mutta mua ei esim kiinnosta shoppailu, kampaamossa tai baareissa käynti. Se elämä tuntuu niin pinnalliselta, että kyllästyy nopeasti. Sen sijaan lasten kanssa ulkona puuhailu, marjojen rakentelu ym on kivaa ja lapsten kanssa on mukava käydä kaupassa kun voi samalla höpistä jollekin ja viihtyvät aitokärreissä. Jos merkitystä elämään kaipaa niin entäs hyväntekeväisyys työ tai sijaisvanhemmaksi ryhtyminen? Monet kokevat myös esim puutarhan hoidon tai omat pienviljelmät elämän laatua kohottavina asioina

Noinko on

Minun äitini jakoi kylillä p.illua.

Poikaystävänsä ryyppäsivät meillä ja löivät minua.

Muutin kotoa 16 vuotiaana.

Olen nykyään kaunis hoikka ja vrakas 50 vuotias.

Komea mieheni  jakaa ihanat ulkomaanmatkat . keikat ym seikkailut kanssani.

Jos olisin lisääntynyt..olisin nyt köyhä ja lapsilla olisi h.u.oramummo.

Monilla lapsilla on h...raäiti eli he joutuvat syyttään olemaan huoranpenikoita. Olet oikeassa siinä, että h..ra on koko perheen ja suvun häpeä. Eräällä pikkutytöllä on sekä h...raäiti että h...ramummo. Mummon ikäiset 50v miehet ovat kertoneet, että tämä oli nuorena h..ra kuten tyttärensäkin on, saa nähdä mitä tyttären tytöstä tulee.

50v kurttu ei kuitenkaan ole ollut kaunis enää vuosikymmeniin:) Se on vain naisen noloa itselleen valehtelua.

Miksi valehtelisin itselleni?

Tilillä lojuu 400 000.

Äitini näytti Marilyn Monroelta.

Lapsettomuus ja kasvisruokavalio pitävät kropan kunnossa.

Olen myös teettänyt kasvojen ja kaulan kohotuksen mehiläisessä :) 20000 maksoi

mies ei kyllä tykkäisi ,jos pettäisin:) 30 vuotta yhdessä.

Vierailija
85/122 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala käymään vieraissa, siitä saa tunteen että gerää uudelleen eloon ja on nuori.

Vierailija
86/122 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitätkö että vanheneminen tuli yllätyksenä ihan?

Se ei tule yllätyksenä. Se järkyttää, kuinka nopeasti naama rupsahtaa, sen jälkeen, kun täyttää 28v!

Nyt olen todella vastenmielinen, kun vertaan 10v vanhoihin kuviin. Ja se, että tästä on suunta vain alaspäin :(

Miksi pitäisi olla ikinuori? Itse olin kauneimmillani nelikymppisenä. Nautin siitä iästä mikä on. Kaikki vanhenee samaa tahtia.

Ei vanhene..

Näytin 40 vuotiaana 25:lta ..ilman leikkauksia.

Kaunis 50vee:)

Vierailija
87/122 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä huomaa, kuinka ulkonäkökeskeistä juurikin naisten elämä on. Pitää näyttää hyvältä jos ei muuta. 

Onneksi on niitäkin, joilla on arvoissa muutakin kuin se että saa kivoja kuvia instaan, että itse on olemassa vaikka kaikki ei nyt katselisikaan kuten nuorempana. Mikä siinä muiden huomiossa on niin tärkeää? Itsetunto pitää olla itsellä, ei se voi olla muista ihmisistä kiinni koskaan. 

Minä en ole instassa.

Aamuuni kuuluu:

rauhallinen kevyt aamiainen ja tee..luen hesarin

suihku hiusten laitto ja meikkaus vievät tunnin.

Sitten ihanaan kehittävään työpaikkaan 5-8 tunniksi.

Illalla yleensä luen kirjoja, katson animea , tai ihanaa seksiä komean mieheni kanssa.

se lapsena hylätty 50 vuotias nainen.

jatkan vielä

joudun työni puolesta välillä vierailemaan instassa.

Silloin fanitan madonnaa  ja  Erika wikmania.

Mieheni hätkähti kerran nähdessään Erikan kuvan..on kuulemma kuin kaksoissisko minulle.

nainen 50 vee

Mun miesystävä näki kun selailin mökillä vanhoja Swura-lehtiä. Siellä oli kuva Armi Kuuselasta hänen missivuodeltaan. Ystäväni tuumasi, että olen aivan Armin näköinen. Voisi luulla jopa meidän olevan identtisiä kaksosia. Tuli jotenkin mukava olo.

Tyyne 76v

Armi 80 vee??

Erica 26 vee??

joo..tuli mullekin mukava olo ..

oon 50 vee:)

Vierailija
88/122 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä huomaa, kuinka ulkonäkökeskeistä juurikin naisten elämä on. Pitää näyttää hyvältä jos ei muuta. 

Onneksi on niitäkin, joilla on arvoissa muutakin kuin se että saa kivoja kuvia instaan, että itse on olemassa vaikka kaikki ei nyt katselisikaan kuten nuorempana. Mikä siinä muiden huomiossa on niin tärkeää? Itsetunto pitää olla itsellä, ei se voi olla muista ihmisistä kiinni koskaan. 

Minä en ole instassa.

Aamuuni kuuluu:

rauhallinen kevyt aamiainen ja tee..luen hesarin

suihku hiusten laitto ja meikkaus vievät tunnin.

Sitten ihanaan kehittävään työpaikkaan 5-8 tunniksi.

Illalla yleensä luen kirjoja, katson animea , tai ihanaa seksiä komean mieheni kanssa.

se lapsena hylätty 50 vuotias nainen.

jatkan vielä

joudun työni puolesta välillä vierailemaan instassa.

Silloin fanitan madonnaa  ja  Erika wikmania.

Mieheni hätkähti kerran nähdessään Erikan kuvan..on kuulemma kuin kaksoissisko minulle.

nainen 50 vee

Enpä kehuskelisi sillä, että näyttää Erika Wikmanille:D 

No miltä sinä näytät?

Dännyltä?

Vierailija
89/122 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä työstäisin sinuna tuota ajatusta, miksi naisen pitäisi olla kokoajan haluttava ja kaunis. Ja miksi se miesten ihailu ja halu on kaikista tärkeintä sinulle.

Vierailija
90/122 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on se uusi se ksilelu. Kova hitti. Kysy kavereilta, jotenkin se kai liittyy kl i torikseen.

Vierailija
91/122 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt se elämä vasta alkaa, et ole enää täysin kiinni lapsissa ja heidän hoidossa.

Nyt on aikaa itsellesi. Teinit voi hyvin jättää yöks yksin kotiin, lähteä baariin kun huvittaa.

Jännä miten eri asioista ihmiset tulee onnellisiksi. En ole ap mutta mua ei esim kiinnosta shoppailu, kampaamossa tai baareissa käynti. Se elämä tuntuu niin pinnalliselta, että kyllästyy nopeasti. Sen sijaan lasten kanssa ulkona puuhailu, marjojen rakentelu ym on kivaa ja lapsten kanssa on mukava käydä kaupassa kun voi samalla höpistä jollekin ja viihtyvät aitokärreissä. Jos merkitystä elämään kaipaa niin entäs hyväntekeväisyys työ tai sijaisvanhemmaksi ryhtyminen? Monet kokevat myös esim puutarhan hoidon tai omat pienviljelmät elämän laatua kohottavina asioina

Noinko on

Monilla lapsilla on h...raäiti eli he joutuvat syyttään olemaan huoranpenikoita. Olet oikeassa siinä, että h..ra on koko perheen ja suvun häpeä. Eräällä pikkutytöllä on sekä h...raäiti että h...ramummo. Mummon ikäiset 50v miehet ovat kertoneet, että tämä oli nuorena h..ra kuten tyttärensäkin on, saa nähdä mitä tyttären tytöstä tulee.

50v kurttu ei kuitenkaan ole ollut kaunis enää vuosikymmeniin:) Se on vain naisen noloa itselleen valehtelua.

Tilillä lojuu 400 000.

Ulosotossa 45 000e jota en ole pystynyt lyhentämään 15 vuoteen. Niin hyvin menee

Mutta en jaksa murehtia raha-asioita, Lähinnä vanheva naama ahdistaa. Paljon enemmän kuin velat. Velat ei näy vastaantulijoille. AP

Vierailija
92/122 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules nyt

Olet ru.ma ja köyhä.

Sulla on lapsi ja mies.

Roiku niissä kiinni..juna meni jo!

Vierailija
93/122 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä työstäisin sinuna tuota ajatusta, miksi naisen pitäisi olla kokoajan haluttava ja kaunis. Ja miksi se miesten ihailu ja halu on kaikista tärkeintä sinulle.

Siitä tulee hyvä olo. Ap

Vierailija
94/122 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on ihan parasta aikaa. Parempi fyysinen kunto kuin koskaan aiemmin ja tulotaso ja elintaso kohonnut roimasti. Maailma on täynnä mahdollisuuksia.

Vierailija
95/122 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on ihan parasta aikaa. Parempi fyysinen kunto kuin koskaan aiemmin ja tulotaso ja elintaso kohonnut roimasti. Maailma on täynnä mahdollisuuksia.

Nuorena saa vaikka miljonäärin mieheksi, 40v nainen ei sellaiselle kelpaa joten miksi elää

N39

Vierailija
96/122 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota taikasieniä ja mene luontoon, kyllä se siitä...

Vierailija
97/122 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en myy prsettä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noinko on

Tilillä lojuu 400 000.

Ulosotossa 45 000e jota en ole pystynyt lyhentämään 15 vuoteen. Niin hyvin menee

Mutta en jaksa murehtia raha-asioita, Lähinnä vanheva naama ahdistaa. Paljon enemmän kuin velat. Velat ei näy vastaantulijoille. AP

Jos haluaa stopata ikääntymisen merkit minimiin niin kannattaa käyttää päivittäin keväästä syksyyn aurinkovoidetta suojakertoimella 50.

Vierailija
98/122 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorena saa vaikka miljonäärin mieheksi, 40v nainen ei sellaiselle kelpaa joten miksi elää

N39

Kaunis 50 vee täällä moi!

Oon itse rikastunut..kokeile..tuntuu hyvältä

Vain t.yhmä nainen rupeaa miehen elätiksi.

Mitä..oot käyny vaan peruskoulun??

Ei siis onnistu?

Vierailija
99/122 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N39

Nelikymppisenä voi olla itse miljonääri, jos raha on se mitä kaipaa.

Vierailija
100/122 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin tarvitset uuden miehen jos sulla on jo mies?

Lähinnä kaipaan sitä alkuhuumaa ku hormonit hyrrää.

Samat hormonit hyrrää, kun itsellä on vastasyntynyt vauva. Elämä tuntuu merkitykselliseltä ja joka päivä pakahtuu onnesta. Ahdistaa, kun tietää, ettei koskaan ole "onnellinen"

No nousuhumalassa on hieman samaa huumaa

Ap

Et välitä miehestäsi, olet vain koukussa siihen "huumaan".

Ei mitenkään sulje pois että välittää miehestään vaikka kaipaa alkuhuumaa ja rakastumisen tunnetta. Omasta muutamien pidempien suhteiden kokemuksesta olen päätellyt että olen myös näitä alkuhuumasta nauttivia ja suhde väljähtyy ja arkistuu väistämättä sitten kun miehessä ei ole enää mitään uutta ja mielenkiintoista, vaikka kuinka olisi hullun lailla rakastunut alussa. Liian läpikotaisin tutun ihmisen kanssa ei seksikään oikein enää kiinnosta. Samaa jyystämistä vuodesta toiseen. Mutta noin se vaan mulla menee ja varmaan aika monella muullakin. Toivottavasti vaihdevuodet vie pian kaikki halut pois niin voisi olla vain tyytyväinen kämppissuhteeseen. Mies tuntuu jo nyt olevan asian kanssa ihan ok. Jos en olisi perhettä perustanut niin varmaan olisin jo muutamaan kertaan vaihtanut suhdetta 5 vuoden välein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä