Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mistä saitte motivaatiota laihduttaa? Minä aina epäonnistun, ylimääräistä 34kg, repsahdan

Vierailija
22.04.2022 |

Parin päivän sisällä ja jään viikkokausiksi ahmimaan ja vellomaan itsesäälissä.

Sitten taas ryhdistäydyn jaksan max 5 päivää taas repsahdan ja ahmin viikkokausia

Tätä jo 7 vuotta. Mistä motivaatiota?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tärkein motiivi laihduttaa on se, että dieetin jälkeen voi taas syödä miten huvittaa, niin miksi nähdä sellainen vaiva? Sen kun syöt jo nyt mitä mieli tekee.

Vierailija
42/44 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi löytää iloa jostain muusta kuin syömisestä. Ihan kokemuksesta sanon näin. Itse ainakin alan helposti käyttämään ruokaa ja herkkuja ”täyte-tekemisenä” kun en keksi muuta kivaa eikä mikään huvita. Silloin kun on paljon kaikenlaista tekemistä, kivaa seuraa ja tapahtuu jatkuvasti jotain, voin hyvin olla syömättä. Ihan korvike tekemistä siis suurimmaksi osaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin jättää karkin ja suklaan sekä keksit pois. Vain kotona leivottua pullaa, piirakkaa, lättyjä ja pannaria syön. Ei tuu joka päivä tehtyä tai kylässä käytyä, jossa tarjolla. Pikkuhiljaa siitä makean himosta pääsee irti. Välillä tekee mieli sipsejä ym., mutta hyvin selviän ilman.

Kieltäydyn siis kaupasta saatavilla olevista herkuista. Vaikeaa oli aluksi.

Proteiinin ja kuitujen määrää lisäsin ruokavalioon.

Vierailija
44/44 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla lähti vielä yli nelikymppisenä ihan helposti 17 kiloa 8viikkoa.fi valmennuksen ja 16/8 pätkäpaaston avulla. Olen pysynyt normaalipainossa jo kolmatta vuotta oikeastaan tekemättä mitään sen eteen, punnitsen itseni kuitenkin joka aamu.

Tämän hyvän ja kevyen olon haluan pitää ja mikään herkku tai mättö ei ole sen arvoista että haluaisin pilata saavuttamani.

Kävin juuri vaateostoksilla ja on se ihanaa ottaa rekistä ne koot 36 ja S kun tietää että ne sopii ja istuu, yhdet housut oli jopa liian suuret.

Liikuntaa olen alkanut lisätä vasta viime vuonna ihan vaan istumatyön vastapainoksi ja liikkuvuuden ylläpitämiseksi koska ikää tulee.

N40+

Mun pätkäpaasto ennätys on 8h. En koskaan pystyisi noin pitkään olemaan :(
Ap

Mitä? Siis juuri ennen nukkumaan menoa ruokaa kitaan ja välittömästi kun heräät? Voisithan syödä vaikkapa 1,5 h ennen ja 1,5 h jälkeen heräämisen. Siis ihan vaan esimerkkinä. Itse syön lähellä nukkumaan menoa, mutta aamupäivällä syön usein n. 4 tuntia heräämisen jälkeen. Enkä edes ole ajatellut, että tämä n. 13 h syömättömyys jo lasketaan pätkäpaastoksi monien mielestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme