Nyt Putin hyökkäsi vuorostaan S-pankin ja Ålandsbankenin kimppuun.
Verkkopankki nurin kummassakin. Kylläpä nato nyt hiertää putleria.. :)
Kommentit (31)
Onneksi nostin käteistä kotiin jo aikoja sitten.
Tommosia ne on noiden köyhien ongelmat. Itsellä OP. 💰😛
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä jäin nyt ilman ruokaa, koska tilaustani Prismasta ei voida toimittaa. Aspan mukaan tilauksen peruuntumisesta ilmoitetaan myöhemmin. Nyt ei naurata ainakaan tällaista liikuntakyvytöntä kuin minä.
Onpa huono palvelu! Kannattaa vaihtaa kauppaa.
Ei tässä kaupan vaihtaminen auta, kun ongelma on pankissa. S-kaupat teki virheen siinä, että poisti mahdollisuuden maksaa heti tilausta tehtäessä.
Nyt pitää löytää ruokakauppa, joka toimittaa viikonloppuna vielä saman päivän aikana. Sikäli kun pankki silloin taas toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä jäin nyt ilman ruokaa, koska tilaustani Prismasta ei voida toimittaa. Aspan mukaan tilauksen peruuntumisesta ilmoitetaan myöhemmin. Nyt ei naurata ainakaan tällaista liikuntakyvytöntä kuin minä.
Ei tässä kaupan vaihtaminen auta, kun ongelma on pankissa. S-kaupat teki virheen siinä, että poisti mahdollisuuden maksaa heti tilausta tehtäessä.
Nyt pitää löytää ruokakauppa, joka toimittaa viikonloppuna vielä saman päivän aikana. Sikäli kun pankki silloin taas toimii.
Nyt alkoikin taas S-pankki toimia. Toivottavasti eivät peruneet minun ruokiani vielä.
ano meinaa että laskut vanhenee yrtiahon kanssa oikea räjähtävä orgasmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prisma ja S-pankki on samaa konsernia. On se huonoa palvelua, että ostosta ei voi maksaa heti ja kun omassa pankissa on ongelma, ei saa tilaamiaan tuotteita ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni nordean asiakas vaihtoi s-pankkiin kun jatkuvasti oli ongelmia ja katkoja. Ja sitten alkoi s-pankin ongelmat.
Onko muuten Osuuspankki säästynyt parhaiten ongelmilta vuosien mittaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prisma ja S-pankki on samaa konsernia. On se huonoa palvelua, että ostosta ei voi maksaa heti ja kun omassa pankissa on ongelma, ei saa tilaamiaan tuotteita ollenkaan.
Ei muuallakaan voi maksaa heti. Muut ruokakaupat siirtyivät tähän käytäntöön jo aiemmin. Tässä asiassa mikään pankki+kauppa -yhdistelmä ei ole toistaan parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni nordean asiakas vaihtoi s-pankkiin kun jatkuvasti oli ongelmia ja katkoja. Ja sitten alkoi s-pankin ongelmat.
Onko muuten Osuuspankki säästynyt parhaiten ongelmilta vuosien mittaan?
Ei. Niilläkin on ollut ongelmia takavuosina. Muistan kun yritin saada tiliä sinne mutta niiden verkkosivut yms. kaatuivat koko ajan, joten luovuin ajatuksesta.
hopea vesi auttoi kirjoitti:
ano meinaa että laskut vanhenee yrtiahon kanssa oikea räjähtävä orgasmi.
Turtsikan firma asetettiin tänään rosiksessa konkkaan.
Kyllä mulla s-mobiili toimii. Bonustuetoja en näe joten en voi ihailla niitä parin euron bonareita. Kyynel.