Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AMK valintakoe kevät 2022

Vierailija
22.04.2022 |

Yhteishaku meni jo, nyt valintakokeet edessä! Minne laitoitte hakemusta ja oletteko jo aiemmin hakeneet? Menettekö ensikertalaisina vai ei-ensikertalaisina? Kuinka olette valmistautunut pääsykokeisiin?

Joka tapauksessa tsemppiä meille kaikille! :)

Kommentit (2045)

Vierailija
581/2045 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko XAMK ilmoittanut vielä mitään pääsykoe valinnoista?

Vierailija
582/2045 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voe lol Tamk sairaanhoitajaks pääsykokeen perusteel 75. varasija... pääsykoe mennyt kuitenkin näköjään läpi. 7 pistettä jäi sisäänotto pisteistä ensikertalaisille, mutta ite ei-ensikertalainen. 7. varasija todistusvalinnassa on nyt se, mihin lasken toivoani XD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/2045 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapin amk tieto- ja viestintätekniikka varasijalla 1., koepisteet 65,29 (ei-ensikertalainen).

Onpas kova pisteraja. Oliko verkko-opinnot kyseessä? Itselläni oli tuo kolmosvaihtoehtona, ykkösenä KAMKin tieto- ja viestintätekniikka ja siellä pisteraja 44.35. Tosin tämä oli monimuoto ja jotain lähiopetusta Helsingissä niin veikkaan, että puhtaasti verkko-opinnot saavat enemmän hakijoita.

Vierailija
584/2045 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan saanu vielä LABista tuloksia?

Vierailija
585/2045 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, foorumi bugas ja vastaus jäi pois. Eli joo, mulla Lapin tieto- ja viestintätekniikan inssi oli 1. hakuvaihtoehto ja sinne oon nyt 1. varasijalla. Opintopolku näyttää alarajapisteiksi 56,78 mutta koska oon ei-ensikertalainen, mulla toki pitää olla paljon korkeammat pisteet että pääsen.

Mulla on just toi Kamkin monimuoto 4. hakuvaihtoehto, mutta tuloksia ei vielä näy. Kakkosena mulla on Lab ja kolmosena Hamk. Saa nähdä. päädytäänkö samaan kouluun :)

Vierailija
586/2045 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapin amk tieto- ja viestintätekniikka varasijalla 1., koepisteet 65,29 (ei-ensikertalainen).

Onpas kova pisteraja. Oliko verkko-opinnot kyseessä? Itselläni oli tuo kolmosvaihtoehtona, ykkösenä KAMKin tieto- ja viestintätekniikka ja siellä pisteraja 44.35. Tosin tämä oli monimuoto ja jotain lähiopetusta Helsingissä niin veikkaan, että puhtaasti verkko-opinnot saavat enemmän hakijoita.

Mulla oli kanssa ykkösenä tuo KAMK, (datasta teköälyyn lisätekstinä) monimuoto pääkaupunkiseudulla, 47 ja risat oli mulla pisteitä ja tosiaan tuo 44.35 alin hyväksytty, olen ensikertalainen ja nyt on helpottuneet fiilikset :) tosin rankka 4v tulee kun pakko töitäkin tehdä

Vierailija
587/2045 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamkin tulokset tosiaan tuli. Valintakoe mennyt läpi, jee. Sitä nyt kauheesti jännitin, sisään en uskonut Tamkiin pääsevänikään. Mikähän on alin pisteraja valintakokeelle, että menee läpi?

Vierailija
588/2045 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli kanssa ykkösenä tuo KAMK, (datasta teköälyyn lisätekstinä) monimuoto pääkaupunkiseudulla, 47 ja risat oli mulla pisteitä ja tosiaan tuo 44.35 alin hyväksytty, olen ensikertalainen ja nyt on helpottuneet fiilikset :) tosin rankka 4v tulee kun pakko töitäkin tehdä

Hassua, kun mulla ei näy tuo Kamk vieläkään :) Mutta onnea opiskelupaikasta! Oisko sulla mahdollinen opintovapaa, edes osittaisena tai pätkittynä? Sitähän voi ottaa vaikka kuukauden tai viikon silloin tällöin, en tosin ole varma onko työnantajalla siihen sananvaltaa.

Vierailija
589/2045 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua nyt ahistaa miksei mulla näy mittään muutosta opintopolussa, vaikka hain mm. Metropoliaan ja turun amk

Vierailija
590/2045 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
591/2045 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metropoliasta insinööripuolelta tuli tulokset, sisällä ollaan, jee! :)

Vierailija
592/2045 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua, kun mulla ei näy tuo Kamk vieläkään :) Mutta onnea opiskelupaikasta! Oisko sulla mahdollinen opintovapaa, edes osittaisena tai pätkittynä? Sitähän voi ottaa vaikka kuukauden tai viikon silloin tällöin, en tosin ole varma onko työnantajalla siihen sananvaltaa.

Pitäisi eka saada työpaikka:)

Vierailija
593/2045 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lab tieto- ja viestintätekniikan inssi tullut, pistealaraja 50,78. Mulla ei-ensikertalaisena varasija 11.

Vierailija
594/2045 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee pääsisin nyt ainakin Labiin tieto- ja viestintätekniikkaan jos Lapin varasijoilta en nouse. Voin vihdoin nukkua yöni rauhassa.

Vierailija
595/2045 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisella pistealarajalla on päässyt HAMK sosionomikoulutukseen aikaisempina vuosina?

Vierailija
596/2045 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijotteko muuttaa opintojen perässä?

Vierailija
597/2045 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan saanut Jamkista?

Vierailija
598/2045 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasija 42 Lapin amk tieto- ja viestintätekniikkaan mulla ei ens kertalaisena. Eli avoimessa aloitan opinnot.

Vierailija
599/2045 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko niin että, jos tulee hyväksytyksi alempaan toiveeseen, niin sen voi hyväksyä kun kaikki tulokset tulleet? Vai onko siihen joku päivämäärä?

Vierailija
600/2045 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamk tieto- ja viestintätekniikan insinööri monimuotona tuloksen tulleet, sain paikan! Se oli mulla kolmas hakukohde. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä