Onko kuinka paha jos mies ei vastaa heti viestiin jossa kerron…
…mitä tunnen häntä kohtaan ja kuinka paljon kaipaan. Kerroin myös miksi olen käyttäytynyt kuinka ole , mainitsin tuhannesti, että pelkään ja siksi olen kohdellut häntä huonosti. Vaikkei se ole mikään syy, eikä saisi olla. Kuitenkin yritin hieman valoittaa miksi toimin kuinka toimin.
Me tapailtiin tämän kyseisen miehen kanssa siis reilu 4 vuotta sitten. Meidän juttu loppui mun vaiheiluun, mutta silti ollaan oltu tekemisissä. Juttelemme ja soittelemme, olemme kertoneet useasti kuinka paljon kaipaamme toisiamme ja on ikävä.
Kuitenkin kaikki on aina uudestaan ja uudestaan mennyt minun takia pilalle. Nyt halusin miehelle vähän avata itseäni, tunteitani ja elämää ylipäätään. Kirjoitin pitkän viestin hänelle, en velvoittanut häntä minulle mitään vastaamaan, halusin vain kertoa miltä minusta tuntuu. Tähän tuo mies vastasi, että kyllä hän minulle aikoo vastata, mutta on niin paljon käsiteltävää nyt, että hän tarvitsee aikaa”.
Mitäköhän hän tarkoittaa? On mennyt muutama päivä jo kun kirjoitin tuon viestin ja hän vastasi.
Kommentit (52)
Miettii kuinka sanoa sulle kiltisti ettei kinosta
Kukaan muu ei voi tietää kuin mies.
Kylläkin tuo kuulostaa siltä, että sait hänen ajatukset ja tunteet myllerrykseen.
Onko vaiheilu joku trendisana pettämiselle toisten miesten kanssa olemiselle?
Vastasihan mies, että tarvitsee aikaa. Nyt on paras että annat miehelle aikaa. Muutama päivä kuitenkin vasta mennyt, ja takana on jo useampi vuosi. Vaikuttaa siltä että lähettämäsi viesti puhdisti ilmaa välillänne, ja nyt on tärkeää että te molemmat prosessoitte asioita tahoillanne.
Ei kukaan muu kuin tuo mies voi tietää. Jos hän ei haluaisi olla tekemisissä enää, tuskin olisi vastannut noin. Tärkeintä on antaa aikaa miehelle.
No tuota, oliko viestisi siis pyyntö alkaa uudestaan tapailla? Ehkä hän tosiaan haluaa miettiä jonkun aikaa, ehkä hänellä on jokin suhdekin meneillään?
Kyllä minäkin tarvitsisin aikaa miettiä. Jos tosissaan ajat myös hänen etuaan etkä vain omaasi niin anna aikaa. Muutama päivä, muutama viikkokin on lyhyt aika versus tuo 4 vuotta.
4 vuotta jaksanut katsella tuuliviiriä? Aikamoinen nainen sun täytyy olla
Toi mieshän on suhun korviaan myöten rakastunut.
Vastasihan se mies ja kertoi hyvin selkeästi sinulle, että tarvitsee aikaa. Anna siis hänelle aikaa.
Vierailija kirjoitti:
No tuota, oliko viestisi siis pyyntö alkaa uudestaan tapailla? Ehkä hän tosiaan haluaa miettiä jonkun aikaa, ehkä hänellä on jokin suhdekin meneillään?
Kyllä mä kerroin viestissä kuinka paljon hänet haluaisin ja miten paljon mä häntä kaipaan.
Suhteesta en tiedä. Hän tapaili yhdessä vaiheessa toista naista, mutta kertoi haluavansa jutella asiasta mun kanssa. Hän myös painotti, että on onnellinen etteivät he seurustele ja kertoi myös silloinkin kuinka hänen on minua ikävä ja haluaisi nähdä. Meidän myös piti nähdä, mutta mä taas pilasin sen ja peruin.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Toi mieshän on suhun korviaan myöten rakastunut.
Word!
Onneksi uskalsit lähettää viestin. Helpottaa varmasti miehenkin tuntemuksia. Vaikutatte välittävänne toisistanne kovin paljon. Muistakaa, että hiljaa hyvä tulee.
Minkä ikäisiä olette? Vaikuttaahan se että on kiinnostunut, mutta ehkä ei uskalla enää luottaa, varsinkin jos on muutakin meneillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä kerroin viestissä kuinka paljon hänet haluaisin ja miten paljon mä häntä kaipaan.
Suhteesta en tiedä. Hän tapaili yhdessä vaiheessa toista naista, mutta kertoi haluavansa jutella asiasta mun kanssa. Hän myös painotti, että on onnellinen etteivät he seurustele ja kertoi myös silloinkin kuinka hänen on minua ikävä ja haluaisi nähdä. Meidän myös piti nähdä, mutta mä taas pilasin sen ja peruin.
-ap
Eli ongelma olet sinä? Joko käsittelet ’ailahteleviutesi’ ihan vain itsesi kanssa ja päästät tuon miesparan jatkamaan elämäänsä, tai sitten jatkat tuota molemmille raastavaa, lapsellista eipäs/juupas touhua.
Mikä se varsinainen ongelma on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Eli ongelma olet sinä? Joko käsittelet ’ailahteleviutesi’ ihan vain itsesi kanssa ja päästät tuon miesparan jatkamaan elämäänsä, tai sitten jatkat tuota molemmille raastavaa, lapsellista eipäs/juupas touhua.
Mikä se varsinainen ongelma on?
Ongelma on ap, mutten minä ainakaan usko että hän tuota tarkoituksella tekee. Kuulostaa enemmän siltä, että persoonallisuushäiriö hänellä.
https://www.iltalehti.fi/mielijamasennus/a/157d463c-3b59-4b87-990b-d136…
Täysin samanlaiselta käytökseltä kuulostaa kuin tuon artikkelin henkilöllä.
Selvästi te ainakin välitätte toisistanne. Uskon, että oot saanut miehen ajatukset totaallisen sekaisin vaiheilullasi. Anna hänelle aikaa. Ota itsellesi aikaa.