Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kuinka paha jos mies ei vastaa heti viestiin jossa kerron…

Vierailija
21.04.2022 |

…mitä tunnen häntä kohtaan ja kuinka paljon kaipaan. Kerroin myös miksi olen käyttäytynyt kuinka ole , mainitsin tuhannesti, että pelkään ja siksi olen kohdellut häntä huonosti. Vaikkei se ole mikään syy, eikä saisi olla. Kuitenkin yritin hieman valoittaa miksi toimin kuinka toimin.

Me tapailtiin tämän kyseisen miehen kanssa siis reilu 4 vuotta sitten. Meidän juttu loppui mun vaiheiluun, mutta silti ollaan oltu tekemisissä. Juttelemme ja soittelemme, olemme kertoneet useasti kuinka paljon kaipaamme toisiamme ja on ikävä.

Kuitenkin kaikki on aina uudestaan ja uudestaan mennyt minun takia pilalle. Nyt halusin miehelle vähän avata itseäni, tunteitani ja elämää ylipäätään. Kirjoitin pitkän viestin hänelle, en velvoittanut häntä minulle mitään vastaamaan, halusin vain kertoa miltä minusta tuntuu. Tähän tuo mies vastasi, että kyllä hän minulle aikoo vastata, mutta on niin paljon käsiteltävää nyt, että hän tarvitsee aikaa”.

Mitäköhän hän tarkoittaa? On mennyt muutama päivä jo kun kirjoitin tuon viestin ja hän vastasi.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa tosiaankin rakastuneelta. Munkin mies ”vaiheili” alussa ja kun se sitten lopulta sanoi, että haluaa olla mun kanssa eikä kenenkään muun, menin eräänlaiseen sokkiin. Tarvitsin aikaa asian prosessointiin.

Tästä on jo 10 vuotta ja edelleen ollaan onnellisesti yhdessä. Kyllä sä muutaman päivän jaksat odottaa!

Vierailija
22/52 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkaat sille miehelle jotain koska hän vastasi ja pyysi aikaa. Jos olisit täysin yhdentekevä hänelle tai hän ei pitäisi sinusta niin tuskin hän olisi vastannut lainkaan tai tuskin ainakaan olisi pyytänyt aikaa eritellä tunteitaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä vaiheilet? Mikä sinua pelottaa?

Vierailija
24/52 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna aikaa hänelle.

Vierailija
25/52 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
26/52 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan, siis KUKAAN jaksaa tuollaista?? Ihmeellistä käytöstä ja vielä neljän vuoden ajan.

Vierailija
27/52 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista

Vierailija
28/52 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko vaiheilu joku trendisana pettämiselle toisten miesten kanssa olemiselle?

veikkaisin jotain mt sekopäätä

Vierailija
29/52 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko vaiheilu joku trendisana pettämiselle toisten miesten kanssa olemiselle?

veikkaisin jotain mt sekopäätä

Kyllä on taas helveeetin tärkeä kommentti. Sulla ei selvästi ole minkäänlaista kokemusta elämästä. Vaikutat urpolta.

Vierailija
30/52 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallisuushäiriö ei ole mielenterveyshäiriö.

Vierailija
31/52 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies vetäytyi, kun mietti uskaltaako tunnustaa tunteensa, onneksi uskalsi... sitä ennen oltiin vehdattu jo pari vuotta

Vierailija
32/52 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies välittää susta todella. Älä riko häntä.

Vierailija
33/52 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuvuin pelkästään aloituksen lukemisesta. Älä leiki muiden tunteilla, olet todella rasittava ja epävakaa ihminen. Miksi pyrit suhteeseen kun olet niin epätasapainoinen? Vai kävikö niin että halusit parempaa muttet saanut ja nyt kelpais se ö vaihtoehto? Ällöttävää toimintaa joka tapauksessa. 

Vierailija
34/52 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuvuin pelkästään aloituksen lukemisesta. Älä leiki muiden tunteilla, olet todella rasittava ja epävakaa ihminen. Miksi pyrit suhteeseen kun olet niin epätasapainoinen? Vai kävikö niin että halusit parempaa muttet saanut ja nyt kelpais se ö vaihtoehto? Ällöttävää toimintaa joka tapauksessa. 

Samat ajatukset. Tällaisen säätämisen jotenkin ymmärtää vielä teinien kesken, mutta että aikuiset ihmiset viitsii. Aikuinen ymmärtää mitä haluaa ja osaa tehdä päätöksiä. Aikuinen osaa myös ottaa muiden tunteet huomioon, eikä ole itsekäs aikuislapsi, joka jahkaa ja veuhkaa. Tämä siis jos on mielenterveyskunnossa. Aloittajalla ei taida olla. 

Vierailija
35/52 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä vuotta on kyllä pitkä aika. Itse odotin miestäni 9 kk ja sekin oli tuskaa!

Vierailija
36/52 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että kärsit tosiaan itsekin tästä asiasta. Anna miehelle aikaa ja ota sitä myös itsellesi. Jos ette välittäisi toisistanne, ette olisi 4 vuotta ollut yhteyksissä. Myöskin tuo, mies kertoi tapailevansa toista mutta haluavan jutella asiasta sinun kanssasi, kertoo sen, että sitä olet hänelle ykkönen. Ole avoin miehelle ja anna aikaa. Älä sulkeudu vaan uskalla avata sydämesi. Jos tunnet turvattomuutta, kerro siitä miehelle. Vaikutat siltä, että sinulla on hyvä sydän.

Vierailija
37/52 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat minunkin korvaan siltä, että omaat hyvän sydämen. Tsemppiä. ❤️

Vierailija
38/52 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi epävakaa. Mä käyttäydyin aikoinaan tismalleen samallailla kuin sinä. Olin melkoinen tuuliviiri. Oireet kuitenkin usein helpottavat vanhetessa, siitä tämä on kiva sairaus.

Vierailija
39/52 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4 vuotta jaksanut katsella tuuliviiriä? Aikamoinen nainen sun täytyy olla

Haluaisin tavata

Vierailija
40/52 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa sitä, että haluaa aikaa. On varmasti jo pidempään halunnut kuulla miksi käyttäydyt noin ja kun kerroit niin ei hän osaa enää reagoida. Anna hänelle aikaa sisäistää lukemansa ja ajatella rauhassa vastausta. Jos hän ei sinusta välittäisi, ei hän olisi pyytänyt sinulta aikaa odottaa.