Tosimiehet juovat yksin
Tosimiehet juovat yksin. Jos tarvitset muita ihmisiä ympärillesi juodaksesi, niin olet wannabe ja gonnabe. Tosimiehet juovat yksin ja eivät tarvitse "sosiaalisia" syitä juomiselle. Saan itse itseni repeämään naurusta ja en tarvitse muita, jotta minulla olisi hauskaa. Jos olet tosimies, niin voit postata tähän keskusteluun jos täytät nämä kolme ehtoa ensin
1) Postaa mitä juot
2) Postaa poliittinen suuntautumisesi
3) Postaa mitä musiikkia kuuntelet juuri nyt
Aloitan:
1) Punaviiniä
2) Ekofasisti
3.
Kommentit (13)
Karjala-olutta, ekoliberaali, en tarvitse musiikki, nautin hiljaisuudesta.
Tosimiehet ei edes tiedä tätä palstaa..........
1. A.LeCoq olutta
2. Vapauden puolesta
3:
Olen kyllä nainen, mutta juon juuri jotain Koskenkorva likööriä ja kuuntelen kotiteollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä nainen, mutta juon juuri jotain Koskenkorva likööriä ja kuuntelen kotiteollisuutta.
Mikä on lempikappaleesi Kotiteollisuudelta?
Juomiseen tarvitaan viina ja seura.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö se lehti ilmestyy? Outo valinta mutta ei kuulu tapoihini pahemmin arvostella.
Vierailija kirjoitti:
juu se lehti korkeintaan. Alkoholi on parasta yksin nautittuna.
No juu, tämä on malliesimerkki alkoholiriippuvaisesta ihmisestä. Tarvitsee alkoholia pystyäkseen olemaan itsensä kanssa.
Oletko koskaan miettinyt, mihin tarpeeseen sitä alkoholia tarvitset? Rentoutuaksesi? Sietääksesi yksinäisyyttä? Purkaaksesi aggressioita? Surraksesi? Iloitaksesi? Rohkaistuaksesi?
Näitä kaikkia voi toteuttaa selvin päin silloin kun on sinut itsendä kanssa. Tosimies ei tarvitse alkoholia. Tosimies kohtaa elämän haasteet selvin päin.
Juoppo juo parhaassa seurassa. Yksin tai vielä juopomman kanssa..
Minä ja päihteeni emme tarvitse muuta seuraa.