Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kuinka paha jos mies ei vastaa heti viestiin jossa kerron…

Vierailija
21.04.2022 |

…mitä tunnen häntä kohtaan ja kuinka paljon kaipaan. Kerroin myös miksi olen käyttäytynyt kuinka ole , mainitsin tuhannesti, että pelkään ja siksi olen kohdellut häntä huonosti. Vaikkei se ole mikään syy, eikä saisi olla. Kuitenkin yritin hieman valoittaa miksi toimin kuinka toimin.

Me tapailtiin tämän kyseisen miehen kanssa siis reilu 4 vuotta sitten. Meidän juttu loppui mun vaiheiluun, mutta silti ollaan oltu tekemisissä. Juttelemme ja soittelemme, olemme kertoneet useasti kuinka paljon kaipaamme toisiamme ja on ikävä.

Kuitenkin kaikki on aina uudestaan ja uudestaan mennyt minun takia pilalle. Nyt halusin miehelle vähän avata itseäni, tunteitani ja elämää ylipäätään. Kirjoitin pitkän viestin hänelle, en velvoittanut häntä minulle mitään vastaamaan, halusin vain kertoa miltä minusta tuntuu. Tähän tuo mies vastasi, että kyllä hän minulle aikoo vastata, mutta on niin paljon käsiteltävää nyt, että hän tarvitsee aikaa”.

Mitäköhän hän tarkoittaa? On mennyt muutama päivä jo kun kirjoitin tuon viestin ja hän vastasi.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä ♡

Vierailija
42/52 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammat taas parempina ihmisinä haukkumassa toisia :D Tää palsta ei kyllä koskaan petä. Asiat nähdään pelkästään mustavalkoisina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää jotkut kommentit XD

Vierailija
44/52 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko vaiheilu joku trendisana pettämiselle toisten miesten kanssa olemiselle?

Tuota sanaa ei ollut vielä keksitty kun itse "vaiheilin", eli kohdallani ei ainakaan ollut tuollaisesta kyse. Kyse oli siitä että en tiennyt ollako yhdessä miehen kanssa vai ei. Eli vaiheilin siinä kahden välillä, ollako, vai eikö olla. Mies katseli tuota sydän syrjällään puolisen vuotta, ja sitten rohkaistuin ja nyt ollaan oltu yhdessä jo kauan.

Veikkaisin siis itsekin että mies on sekaisin kun pidät sitä noin kauan löysässä hirressä. Toisaalta miehen tulee ottaa myös itse vastuu omasta elämästään ja olla pitämättä sinuun yhteyttä jos sinä pelaat hänellä noin kauan.

Vierailija
45/52 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kukaan, siis KUKAAN jaksaa tuollaista?? Ihmeellistä käytöstä ja vielä neljän vuoden ajan.

Takana vastaavanlainen on/off-juttu. Hetket yhdessä oli todella huippuja. Olin rakastunut ja niistä yhteisistä hetkistä nautti tosi paljon. Ei tilanteessa mitään järkeä ollut, mutta itseään on helppo huijata. "jos hän sittenkin". Sopivasti toinen antoi aina välillä siimaa ja toivoa. Muutaman vuoden aikana hän petti kahta seurustelukumppaniaan minun kanssa ja aina selittelin itselleni tilanteen parhaitenpäin. Opettava kokemus ja edelleen voin todeta eläneeni niin parhaimmat kuin pahimmat hetket tuossa jutussa. 

Vierailija
46/52 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av-mammat taas parempina ihmisinä haukkumassa toisia :D Tää palsta ei kyllä koskaan petä. Asiat nähdään pelkästään mustavalkoisina.

Joskus asiat ON mustavalkoisia. Ei pidä väkisin etsiä sitä harmaata aluetta. 

Vierailija
47/52 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös yksi epävakaa. Mä käyttäydyin aikoinaan tismalleen samallailla kuin sinä. Olin melkoinen tuuliviiri. Oireet kuitenkin usein helpottavat vanhetessa, siitä tämä on kiva sairaus.

Epävakaus ei ole sairaus, se on persoonallisuushäiriö eli luonnevika.

Vierailija
48/52 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että kärsit tosiaan itsekin tästä asiasta. Anna miehelle aikaa ja ota sitä myös itsellesi. Jos ette välittäisi toisistanne, ette olisi 4 vuotta ollut yhteyksissä. Myöskin tuo, mies kertoi tapailevansa toista mutta haluavan jutella asiasta sinun kanssasi, kertoo sen, että sitä olet hänelle ykkönen. Ole avoin miehelle ja anna aikaa. Älä sulkeudu vaan uskalla avata sydämesi. Jos tunnet turvattomuutta, kerro siitä miehelle. Vaikutat siltä, että sinulla on hyvä sydän.

Tästä mä olen samaa mieltä. Ap:n täytyy olla miehelle se tärkein ihminen kun on 4 vuotta jaksanut ja haluaa hänet vaikka tapailee toista. Myöskin se, että haluaa kommunikoida kertoo, ettei ap ole hänelle yhdentekevä.

Vierailija
49/52 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on vaikeaa.

Vierailija
50/52 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että kärsit tosiaan itsekin tästä asiasta. Anna miehelle aikaa ja ota sitä myös itsellesi. Jos ette välittäisi toisistanne, ette olisi 4 vuotta ollut yhteyksissä. Myöskin tuo, mies kertoi tapailevansa toista mutta haluavan jutella asiasta sinun kanssasi, kertoo sen, että sitä olet hänelle ykkönen. Ole avoin miehelle ja anna aikaa. Älä sulkeudu vaan uskalla avata sydämesi. Jos tunnet turvattomuutta, kerro siitä miehelle. Vaikutat siltä, että sinulla on hyvä sydän.

Tästä mä olen samaa mieltä. Ap:n täytyy olla miehelle se tärkein ihminen kun on 4 vuotta jaksanut ja haluaa hänet vaikka tapailee toista. Myöskin se, että haluaa kommunikoida kertoo, ettei ap ole hänelle yhdentekevä.

Näinpä.

Vierailija
51/52 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä. Kyllä se siitä.

Vierailija
52/52 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus asiat ON mustavalkoisia. Ei pidä väkisin etsiä sitä harmaata aluetta. 

Kuulostat tylsältä ja kokemattomalta ihmiseltä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä