Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaako miehen alkoholin käyttö?

Vierailija
21.04.2022 |

Juon kaljaa 3-4 päivänä viikossa, eli oon lievästi alkoholisoitunut. Käyn kuitenkin lenkillä 5x viikossa niin pysyn hoikkana ja hyvässä kunnossa kaljanjuonnista huolimatta. Haittaako tämä juominen vai olisiko syytä vähentää?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet jo alkkis, miks kysyt edes haittaako? Tiedät kyllä, että et kelpaa muille kuin toisille alkkiksille. Siinähän ryyppäätte aivonne pihalle!

Vierailija
42/47 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ex poikaystävä on alkoholisti. Keissi kaljaa meni puolesta toista päivässä siihen viinat päälle. Itse oon urheileva fitnessmimmi. Välillä sitä miettii miksi tuli katsottua vuositolkulla jonkun juomista. Ihan oikeasti. Varoitan, ei kannata ikinä mitään alkoholistin kanssa, juominen ei jää ja syypää oot aina sinä siihen juomiseen.

Toi on niin totta! Juominen ei jää ja se on tosiaan aina jonkun muun vika!

Näinhän se on.

Aloin kerran tapailla ihan kivalta vaikuttavaa  miestä mutta muutaman kerran tapaamisen jälkeen alkoi todella häiritä että aina hänen piti saada sitä kaljaa. Se oli ihan niinkuin ylimääräinen kehon osa, kaljatölkki piti olla aina käden ulottuvilla. Varsinaisesti kovassa humalassa en häntä koskaan ehtinyt nähdä mutta toisaalta en tiennyt minkälainen tyyppi oikeasti on kyseessä koska ei koskaan täysin selvin päin.

Sanoin sitten hänelle että kaljanjuonti häiritsee niin paljon ettei tästä nyt kyllä tule tämän enempää. No, sain kuulla että ei tarvitsisi juoda jos sinä et olisi tuollainen! Siis minkälainen? Ei oltu kunnolla päästy tutustumisen alkuun mutta hänen juomisensa oli jo minun  vikani.

Ensimmäinen ja viimeinen juoppo minun kohdallani, tämä onnistui peittämään juomistaan  aluksi mutta väkisinhän se tuli ilmi koska se kalja. Koko ajan läsnä. Ei kiitos.

Niin klassikko, että naurattaisi, ellei ärsyttäisi. Ei edes tunneta vielä kunnolla mutta syy on jo "jos et olisi tuollainen". Syy ei ikinä ole se, että joku toinen on jonkinlainen ja on pakko paeta tuttipullon pariin kun ei vaan kestä. Mutta käyttää tuota konemaista mantraa vielä ihan uudessa suhteessa on jo hämmentävän väsynyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko menee kerralla? Jos kunnon känni vaikka kerran viikossa ja muuten pienimuotoista tissuttelua, homma ok. Jos perseet olalle kolmesti viikossa niin se on vähän liikaa.

Juon itsekin paljon kaljaa, joten miehen alkoholinkäyttö ei haittaa.

Olet todellinen laatunainen. Sellainen rosoinen haiseva metsien nainen.

Vierailija
44/47 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni jatkuva, säännöllinen, minkä tahansa alkoholin lipittäminen on tylsämielistä ja hituisen säälittävää. Toki se, että pöhnäinen, kaljalta haiskahtava mies ei ole koskaan viehättävä on yksi asia. Mutta itse kaipaan seurakseni miestä, joka on henkisesti niin vireä, ettei koe jatkuvaa kaljan saantia itselleen millään tavalla välttämättömäksi ja löytää helposti muuta tekemistä ja kiinnostuksen kohteita, joita ehkä kokee alkoholin käytön jopa häiritsevän. Paitsi fyysisesti mutta myös henkisesti, vireystilan muuttumisen takia. Juhlat, iltamenot ym. ovat eri asia. Mutta tavallisena arkiviikkona en halua kaljan keikkuvan osallisena jatkuvasti kaikessa. Vaikka olisi kuinka kiva mies, niin olisi jonkinlainen kynnyskysymys kyllä.

Vierailija
45/47 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko menee kerralla? Jos kunnon känni vaikka kerran viikossa ja muuten pienimuotoista tissuttelua, homma ok. Jos perseet olalle kolmesti viikossa niin se on vähän liikaa.

Juon itsekin paljon kaljaa, joten miehen alkoholinkäyttö ei haittaa.

Olet todellinen laatunainen. Sellainen rosoinen haiseva metsien nainen.

Ei hätää, emme sopisi toisillemme kuitenkaan eli en tarvitse laatuarviotasi.

Vierailija
46/47 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään juopottelevista miehistä, juon itsekkin pullon punkkua päivässä.

Vierailija
47/47 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni juo todella harvoin mutten kestä häntä enää yhtään päihtyneenä. Nyt pääsiäisenä yritin sellaistakin konstia että juon itsekin niin ehkä kestän häntä paremmin. En kestä, mieheni on todella rasittava jankkaaja kännissä. Ei aggressiivinen onneksi mutta kovaääninen jankuttaja. Hermo menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä