Etelän kohteita, joihin ei tarvi koronapassia?
Kommentit (19)
Eikös negatiivinen testitulos korvaa koronapassin monessa paikassa?
Vierailija kirjoitti:
Käy testissä ennen reissua niin rajat ovat auki. Jos siihen ei rahat riitä pysy Suomessa.
Kyllä, tämä on vaihtoehto mutta siinä on pieni riski, että testi onkin yllättäen positiivinen.
Ehkä menen Saarijärvelle.
Ihan uskomatonta, kuinka ihmiset odottavat nykyisin, että ventovieraat keskustelupalstan käyttäjät hakisivat heille tiedon, jonka he voivat googlettaa ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta voihan se testi olla positiivinenkin syystä tai toisesta. Itsellä luultavasti oli kuukausi sitten korona, mutta testiin en päässyt. Tämän jälkeen tulos voi olla positiivinen käsittääkseni kuukausia.
Vierailija kirjoitti:
Ihan uskomatonta, kuinka ihmiset odottavat nykyisin, että ventovieraat keskustelupalstan käyttäjät hakisivat heille tiedon, jonka he voivat googlettaa ihan itse.
Ihan uskomaton kommentti vpalstan vierailijalta tässä...=-O
https://www.spth.gob.es/info-pcr
Esimerkiksi Espanjaan pääsee negatiivisella testituloksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta voihan se testi olla positiivinenkin syystä tai toisesta. Itsellä luultavasti oli kuukausi sitten korona, mutta testiin en päässyt. Tämän jälkeen tulos voi olla positiivinen käsittääkseni kuukausia.
Niin? Sitten et matkusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy testissä ennen reissua niin rajat ovat auki. Jos siihen ei rahat riitä pysy Suomessa.
Kyllä, tämä on vaihtoehto mutta siinä on pieni riski, että testi onkin yllättäen positiivinen.
Ehkä menen Saarijärvelle.
Ei tarvitse passia eikä testiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Sitten et matkusta.
Niin. Sitten voi lomailla lentokenttähotellissa.
Vierailija kirjoitti:
Juu mutta kun senkin hankkiminen on joillekin niin ylivoimaisen vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu mutta kun senkin hankkiminen on joillekin niin ylivoimaisen vaikeaa.
Se on ylivoimaista ainakin siinä vaiheessa, kun tulos onkin positiivinen. Korona sairastettu tietämättä jouluna ja plussa näkyy vielä juhannuksena. Hups perhana.
Minä en suostu enää näihin kiristystoimiin, että pakotetaan ottamaan rokote tai maksamaan todella kallis testi, että pääset matkustamaan. Olen ottanut kaksi rokotetta enkä ota enää yhtään enempää, kun vihdoin on kuukautiskierto palautunut normaaliksi. Koronapassille ei yksinkertaisesti ole enää mitään perustetta, kun rokotetut levittävät virusta siinä missä rokottamattomatkin. Tämän on sanonut useampikin lääkäri.
Vierailija kirjoitti:
Minä en suostu enää näihin kiristystoimiin, että pakotetaan ottamaan rokote tai maksamaan todella kallis testi, että pääset matkustamaan. Olen ottanut kaksi rokotetta enkä ota enää yhtään enempää, kun vihdoin on kuukautiskierto palautunut normaaliksi. Koronapassille ei yksinkertaisesti ole enää mitään perustetta, kun rokotetut levittävät virusta siinä missä rokottamattomatkin. Tämän on sanonut useampikin lääkäri.
Polje polje sitä jalkaa, mutta maailma ei toimi haluamallasi tavalla. Jos haluaa matkustaa niin sitten toimii siten että se onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
https://www.euronews.com/travel/2022/04/14/what-s-the-latest-on-europea…
Eläköön Kreikka! 💙💙💙
Hae uus piikki, ei siihen kuole. Käytännöt muuttuvat jatkuvasti, varminta pitää rokote passi voimassa kokoajan, varsinkin ulkomailla matkustaessa!!!!
Vierailija kirjoitti:
Hae uus piikki, ei siihen kuole. Käytännöt muuttuvat jatkuvasti, varminta pitää rokote passi voimassa kokoajan, varsinkin ulkomailla matkustaessa!!!!
Itse asiassa todennäköisesti kuolisin. Toinen rokote vei viikoksi teholle. Kaikki ei vaan pysty niitä ottamaan.