Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaako miehen alkoholin käyttö?

Vierailija
21.04.2022 |

Juon kaljaa 3-4 päivänä viikossa, eli oon lievästi alkoholisoitunut. Käyn kuitenkin lenkillä 5x viikossa niin pysyn hoikkana ja hyvässä kunnossa kaljanjuonnista huolimatta. Haittaako tämä juominen vai olisiko syytä vähentää?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hissukka tossukka. Etkö osaa päättää mitään?

Vierailija
2/47 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua haittaisi. Muutamasta oluestakin menet pöhnään, haiset pahalle ja oluen juonti menee aina kaikessa etusijalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako? 

No ei se mua haittaa, juokoon vaikka joka päivä. Mutta se ei olekaan mun mies. Eihän me voida sun puolesta sanoa, haittaako se. Sinähän sen tiedät. Jos se sua haittaa, niin se haittaa. 

Vierailija
4/47 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun alkoholinkäyttösi kuulu muille. Huolehdit vaan siitä, että et aiheuta toisille ongelmia metelöimällä, ajamalla humalassa, lintsaamalla töissä jne.

Vierailija
5/47 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinun alkoholinkäyttösi kuulu muille. Huolehdit vaan siitä, että et aiheuta toisille ongelmia metelöimällä, ajamalla humalassa, lintsaamalla töissä jne.

Kuuluu samassa taloudessa asuville.

Vierailija
6/47 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaan vaikuttaa muukin. Jos muuten olet unelmamies, tuo voi mennä, ja riippuu paljonko sitä olutta menee ja millainen silloin olet kun ktat sitä olutta.

Vierailija
7/47 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkoinen tuuri jos täällä sattuisi olemaan samasta taloudesta.

Vierailija
8/47 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Itseasiassa alkoholista ei voi olla mitään haittoja koska se on laillinen päihde.

Vierailija
9/47 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa, olen alkoholisti mies.

Vierailija
10/47 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nainen juo yhtäpaljon. Hoitaa kuitenkin kodin ja työt ihan normaalisti.

Vierailija
11/47 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nuori mies juo viinaa, se on kuin laittaisi rahaa pankkiin.

Vierailija
12/47 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kaljaa juot kerralla? Yksi illalla ei vielä haittaa, mutta jos niitä menee kymmenen kerralla, niin haittaa.

Vierailija
13/47 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Mikset juo vaikka kuplavettä?

Juu, en huolisi tuollaista miestä. Meillä ei olisi varmasti edes mitään yhteistä, sillä itse en ole juonut alkoholia pariin vuoteen ja en ole kiinnostanut muutenkaan niistä jutuista. Joskus 20 vuotta sitten 3-4 kaljaa viikonlopussa juova mies olisi ollut ehkä ok, mutta kyllä sekin olisi voinut alkaa tympiä.

Vierailija
14/47 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen voi aina erota. Lapsista pitää tehdä lastensuojeluilmoitus ja tarvittaessa eristää heidät alkoholistista sijaiskotiin, laitokseen, adoptioon, luotettavan sukulaisen huoltoon...

Kenenkään ei ole pakko asua samassa taloudessa alkoholistin kanssa.

Vierailija
15/47 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa.

Vierailija
16/47 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen voi aina erota. Lapsista pitää tehdä lastensuojeluilmoitus ja tarvittaessa eristää heidät alkoholistista sijaiskotiin, laitokseen, adoptioon, luotettavan sukulaisen huoltoon...

Kenenkään ei ole pakko asua samassa taloudessa alkoholistin kanssa.

Jos se eroavakin on alkoholisti, niin sitten lapset voidaan sijoittaa muualle. Jos ei ole, niin lapset asuvat juomattoman vanhempansa kanssa. Jos puolison mielestä toinen juo liikaa, niin juova voi miettiä haluaako pitää perheen kasassa vai eroaako.

Vierailija
17/47 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, en huolisi tuollaista miestä. Meillä ei olisi varmasti edes mitään yhteistä, sillä itse en ole juonut alkoholia pariin vuoteen ja en ole kiinnostanut muutenkaan niistä jutuista. Joskus 20 vuotta sitten 3-4 kaljaa viikonlopussa juova mies olisi ollut ehkä ok, mutta kyllä sekin olisi voinut alkaa tympiä.

Joo ei kukaan tommosta haluisikaan jonka seurassa ei voi tehdä mitään

Vierailija
18/47 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku asuisi dokun kanssa?

Vierailija
19/47 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex poikaystävä on alkoholisti. Keissi kaljaa meni puolesta toista päivässä siihen viinat päälle. Itse oon urheileva fitnessmimmi. Välillä sitä miettii miksi tuli katsottua vuositolkulla jonkun juomista. Ihan oikeasti. Varoitan, ei kannata ikinä mitään alkoholistin kanssa, juominen ei jää ja syypää oot aina sinä siihen juomiseen.

Vierailija
20/47 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei kukaan tommosta haluisikaan jonka seurassa ei voi tehdä mitään

Okei, eli jos en juo alkoholia, niin en tee mitään? Hauska heitto. Voin itse asiassa tehdä todella paljon enemmän asioita kuin alkoholisti ja joka ilta pöhnässä oleva. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi