En uskalla tykätä kenestäkään seuranhakusovelluksissa
Muutaman kertaa kokeillut jo, aina sama. Olen tosi kriittinen kaikkia profiileja kohtaan. pelkään että jos tykkään jostain joka osoittautuukin huonoksi niin siitä tulee joku elämänmittainen riesa (katastrofiajattelu päällä jo). Sitten kun olisi joku kiva, en uskalla tykätä koska pelkään että itse olen huono eikä me kuitenkaan sovita yhteen. otan liian vakavasti, tiedän. Varmaan eniten häpeän itseäni. Haluaisin löytää kumppanin, mutta pelkään että minut torjutaan koska en ole menestynyt elämässä.
Kommentit (12)
Olin Tinderissä 5v sitten, enkä enää mene. Miestarjonta ei vaan kohdannut kysynnän kanssa. Yksi niistä oli lahopää ja silloin ajattelin että se yksi saa riittää. Yksin olen sen jälkeen taivaltanut.
Uskalla vaan tykätä, se ei vielä tarkoita yhtään mitään, että teistä tulisi paria tms.
Mua jännitti kans alkuun. Varmaan kaksi kuukautta vain swaippailin vasemmalle. Just samoja ajatuksia kuin sinulla. Sitten aloin varovasti tykätä, kunnes rohkaistuin ja aloin sitten käymään treffeillä. Olen aiemminkin tavannut ihmisiä netin kautta, mutta siitä on yli 15 vuotta aikaa.
Ja kannattaa pitää rima korkealla, eikä sitoa itseään mihinkään hankalaan. Jos jo viestitellessä epäilyttää, niin poista vaan mätsi ilman omantunnon tuskia. T: 5
Vierailija kirjoitti:
Paljon mieluummin tapaisin kumppanini livenä mutta sitä ei taida tapahtua. Ap
Livetapaaminen lienee useimpien toiveissa. Eikä yksi tapaaminen velvoita mihinkään, kannattaa tavata julkisella paikalla missä on paljon muitakin ihmisiä vaikka monet epäilyttävät varmaan kutsuisivat suoraan kotiinsa. Et ole velvollinen toteuttamaan muiden vaatimuksia.
Ilmoittaako ihmiset noissa seuranhaku sovelluksissa rokotus-statuksensa? Miten se homma toimii jos rokottamaton haluaa löytää rokottamattoman puolison ja rokotetut toisensa?
Vierailija kirjoitti:
Korjaa itsetuntosi ensin ja kokeile sitten uudestaan.
Miten? Minusta tuntuu että tarvitsisin jotain "korjaavia" ihmiskokemuksia", mutta eipä sen varaan voi laskea että niitä saisi. Lapsuudenperheessä ja muussa lähipiirissä olen nähnyt paljon huonoja ihmissuhteita ja itsekin ollut esim koulukiusattu, niin olen tosi varovainen. Vaikka tiedän kyllä että suurin osa ihmisistä on hyviä. Ap
Paljon mieluummin tapaisin kumppanini livenä mutta sitä ei taida tapahtua. Ap