Miten siirsitte luukusta sähköposti viestit toiseen sähköpostiin ?
Miten siirsit luukusta sähköposti viestit toiseen sähköpostiin ? Siirtäisin nuo viestit outlookiin.
Kommentit (52)
Minulla on useita luukku-osoitteita, ollut käytössä varmaan sen 15 vuotta... Nyt sitten kauhea rumba luoda uudet osoitteet toiminimelle ym. G-mailiin ja vaihtaa ne joka puolelle. Ei minulle kyllä ole mitään infoa tullut maksullisuudesta, mutta tänään vain huomasin että oli muuttunut ihan hirveän näköiseksi! Juuri selkeyden vuoksi olen luukussa pysynyt...
Aikamoinen urakka jos kaiken siirtää välitystoiminnolla kun viestei on joku 880
Vierailija kirjoitti:
Elämä on. Siinä samalla hyvä katsoa, mitä oikeasti tarvitsee. Väitän, että tuosta määrästä noin 10% on oikeasti tarpeellisia. Enintään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tästä opimme? Käsittele sähköpostit heti niiden tultua äläkä haudo niitä siellä postilaatikossa.
Siis luukun sähköposti ja ulkoasu on ollut kuin suoraan 2000-luvun alusta varmaan ikuisuuden ja sinne on mahtunut tyyliin 10 viestiä, miten olette voineet tuota edes käyttää??
Vierailija kirjoitti:
Siis luukun sähköposti ja ulkoasu on ollut kuin suoraan 2000-luvun alusta varmaan ikuisuuden ja sinne on mahtunut tyyliin 10 viestiä, miten olette voineet tuota edes käyttää??
Helposti :) Juuri se yksinkertaisuus on ollut luukun etu. En tarvitse sähköpostiin mitään hilvitkuttimia. Pelkästään viestien vastaanottaminen ja lähettäminen riittää. Sähköposti ei ole minulle myöskään mikään säilöntäpaikka, joten tilaakin ollut ihan tarpeeksi.
Mulla on joskus ollut luukkuosoite vuonna vasara. Ei mitään hajua osoitteesta tai tunnuksista tai salasanoista. Voiko sieltä alkaa tulla jotain laskuja?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on joskus ollut luukkuosoite vuonna vasara. Ei mitään hajua osoitteesta tai tunnuksista tai salasanoista. Voiko sieltä alkaa tulla jotain laskuja?
No ei voi.
Vierailija kirjoitti:
Joo, tule satojen tuhansien laskut :D
No ei tietenkään oikeasti tule mitään. Tilisi on suljettu jo ajat sitten.
Välittää viestit yksi kerrallaan. Joistakin tulostimista saa skannaukset lähetettyä sähköpostiin joten yksi mahdollisuus myös tulostaa viestit ja skannata ne uuteen sähköpostiin, jos haluaa myös paperi kopiot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, tule satojen tuhansien laskut :D
No ei tietenkään oikeasti tule mitään. Tilisi on suljettu jo ajat sitten.
Huh, kiitos 😅
Mulla luukku oli se, jota käytin kun johonkin piti rekisteröityä ja varmaan kahteenkymmeneen paikkaan piti vaihtaa nyt uusi sähköposti, muuta postia sinne ei paljoa tullut.
Ellei tiliä aktivoi maksamalla tuolloin 24.5. mennessä niin loppuu ilman irtisanomisia tms.
Vierailija kirjoitti:
Kun ei ole kokemusta eri sähköpostista, niin ei osaa verrata.
Minulla oli 2 luukku-osoitetta. Olen nyt saanut toisen niistä tyhjennettyä...
Vierailija kirjoitti:
Minulla on useita luukku-osoitteita, ollut käytössä varmaan sen 15 vuotta... Nyt sitten kauhea rumba luoda uudet osoitteet toiminimelle ym. G-mailiin ja vaihtaa ne joka puolelle. Ei minulle kyllä ole mitään infoa tullut maksullisuudesta, mutta tänään vain huomasin että oli muuttunut ihan hirveän näköiseksi! Juuri selkeyden vuoksi olen luukussa pysynyt...
Mulla yksi ainoa Luukku jota olen käyttänyt verkkokauppojen asiakastileillä ja vastaavissa tilauksissa. Suurimmassa osassa paikkoja asiakastilin sähköpostiosoitteen vaihto onnistui ihan oman profiilin yhteystietojen muokkaamisella, osassa vaadittiin uuden säpo-osoitteen vahvistaminen joko puhelimeen tulleella koodilla tai uuteen sähköpostiin tulleella vahvistuslinkillä. Osaan vaihtaminen onnistui kunkin verkkokaupan oman asiakaspalvelun chat-toiminnon tai yhteydenottolomakkeen kautta. Yhteen ainoaan instanssiin jouduin soittamaan muutoksen. Pari aamupäivää puuhastelin pääsiäispyhinä asian parissa ja nyt ehdin vielä kuukauden ajan seurata kulkeeko säpot oikeaan osoitteeseen ennen kuin lopetan Luukun tilin lopullisesti.
Oli kyllä hirveen näköinen ja käytettävyys ihan hirveä. Ei toiminut kaikki osiot esim se että vois vaan painaa, sulje tili.
Miksi se piti muuttaa keskeneräisenä. Luulen että kato tulee ja ihmiset siirtyvät käyttään muuta sähköpostia. Olin jo aiemmin tyhjentänyt sähköpostini ja ihan varmuudeksi kävin kävin kaikki osiot läpi niin kas kummaa löytyikin kymnenen viimesyksynä lähettämääni viestiä. Olin ne kyllä jo poistanut. Olisi kiva tietää mistä ne nyt putkahti uudelleen esille. Olkaa tarkkoja kun putsaatte Luukkua.
Vierailija kirjoitti:
Muistaaksen aiemmin oli, että jos ei tietyn ajan kuluessa ole käyttänyt luukkua lainkaan, tili poistuu käytöstä automaattisesti.
Mulla oli luukun sähköposti osoite Hotmailissa palautussähköpostina mutta poistin sen sieltä kun luukku muuttuu maksulliseksi.