Kävinpä eilen haaskalla s marketissa
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Syöt siis vanhaa ruokaa.
Laittaa pakkaseen, niin saa lisää päiväystä. Moni tuote kestää lyhyen säilytyksen vielä viimeisen käyttöpäivän jälkeen sitä kautta, jopa eines.
Vierailija kirjoitti:
Syöt siis vanhaa ruokaa.
Vanhaa ja vanhaa. Jos kuolee siihen että maito/jugurtti on pari päivää yli päiväyksen ennen uutta kauppareissua niin sitten kannattaa ostaa vain kallista.
Minä haen ne lapputuotteet ilmaiseksi ruokajonosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syöt siis vanhaa ruokaa.
Vanhaa ja vanhaa. Jos kuolee siihen että maito/jugurtti on pari päivää yli päiväyksen ennen uutta kauppareissua niin sitten kannattaa ostaa vain kallista.
Syöt siis pelkästään maitoa ja jugurttia.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään valita itse kaupassa mitä ostan, siksi maksan niistä valitsemistani tuotteista vähän mielummin kuin hakisin ilmaiseksi jotain mitä en syö. Olen aika nirso.
Vierailija kirjoitti:
Paskalla kävit.
Kävin myös paskalla, aamulla.
Tuossa voi säästää sievoisen summan.
Kuinka kauan ennen ilta-alea menit paikalle? Itse menen 1h 15min ennen jos todella haluan jonkun ale-tuotteen.
Vierailija kirjoitti:
Mutta et saa sitä mitä haluat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syöt siis vanhaa ruokaa.
Laittaa pakkaseen, niin saa lisää päiväystä. Moni tuote kestää lyhyen säilytyksen vielä viimeisen käyttöpäivän jälkeen sitä kautta, jopa eines.
Silti se ei muuta totuutta, että syöt vanhaa ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan ennen ilta-alea menit paikalle? Itse menen 1h 15min ennen jos todella haluan jonkun ale-tuotteen.
Tuossa pari tuntia aiemmin täytyy mennä niin on varmasti mistä valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta et saa sitä mitä haluat
Ei pidä paikkaansa. Haluan ilmaista ruokaa.
Menen kauppaan pari tuntia aiemmin ja piilotan aletuotteet toisten taakse. Sitten menen kauppaan uudestaan varttia vaille ja poimin tuotteet kärryihini.
Vierailija kirjoitti:
Menen kauppaan pari tuntia aiemmin ja piilotan aletuotteet toisten taakse. Sitten menen kauppaan uudestaan varttia vaille ja poimin tuotteet kärryihini.
Siistiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syöt siis vanhaa ruokaa.
Silti se ei muuta totuutta, että syöt vanhaa ruokaa.
Määrittele vanha ruoka. Montako päivää ennen päiväystä ruoka muuttuu vanhaksi? Koska alessahan ei ole päiväyksen ylittänyttä ruokaa.
Minä en vanhaa ruokaa suuhuni pistä. Sen verran omanarvon tuntua pitäisi jokaisella olla. Ettei sontaa suostu syömään. Kaikkea sitä kuuleekin. Mitään tapoja ihmisillä enää.
Haaskalla. :) Kuin haaskalinnutko?
Vierailija kirjoitti:
Kävin lähimarketissa ja valikoin itselleni sopivan kokoista kalafilettä ja huomasin niitten alla ale-lapulla savustetun kokonaisen lohen ja filepaketin. Ihan piruuttani nostin ne päällimäiseksi, kun arvasin juuri tuollaisen piilottelijan ne sinne laittaneen. Minä en niitä ostanut, mutta toivottavasti joku köyhempi sattuu tälle "apajalle".
Syöt siis vanhaa ruokaa.