Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten siirsitte luukusta sähköposti viestit toiseen sähköpostiin ?

Vierailija
20.04.2022 |

Miten siirsit luukusta sähköposti viestit toiseen sähköpostiin ? Siirtäisin nuo viestit outlookiin.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä rumba taas luukku-osoitteiden muutoksissa. Microsoft-tili, suomi.fi- viestit, pankit, OmaVero, Kela, työkkäri, vakuutus, vuokranantaja...

Vierailija
42/52 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun täytyy paikka kerrallaan käydä ilmoittamassa uusi osoite. Minä olen käyttänyt luukkua yli kymmenen vuotta, enkä millään jaksa ilmoittaa uutta osoitetta joka paikkaan.. Siksi jatkan maksullista palvelua.

Luukku on kauhea roskaposti-imuri, roskaa niin paljon että pakko tyhjätä päivittäin ettei täyty. En ala moisesta maksamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luukussa on Lisää-valikossa, kolme pistettä, kohta LATAA. Siinä on kuva joka esittää pilveä ja nuoli ylöspäin. Saat tallennettua valitut viestit tietokoneelle kansioon. Sitten uudessa sähköpostissa etsi kohta "tuo" tai "import" tai mikä tahansa. Kansio on muotoa .mbox. Se on voitu tiivistää jos se on iso, eli se on .zip -päätteinen. Pura zip-kansio ja tuo sitten sähköpostissa kansio.

Vierailija
44/52 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luukussa on Lisää-valikossa, kolme pistettä, kohta LATAA. Siinä on kuva joka esittää pilveä ja nuoli ylöspäin. Saat tallennettua valitut viestit tietokoneelle kansioon. Sitten uudessa sähköpostissa etsi kohta "tuo" tai "import" tai mikä tahansa. Kansio on muotoa .mbox. Se on voitu tiivistää jos se on iso, eli se on .zip -päätteinen. Pura zip-kansio ja tuo sitten sähköpostissa kansio.

Pitääkö olla zip ohjelmisto että sen saa auki ? Saako ne vietyä outlookiin tolla tyylillä helposti?

Vierailija
45/52 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveä rumba taas luukku-osoitteiden muutoksissa. Microsoft-tili, suomi.fi- viestit, pankit, OmaVero, Kela, työkkäri, vakuutus, vuokranantaja...

Aktiaan oli niin kova työ vaihtaa sähköpostiosoitetta, että aion käydä Prismassa olevan S-pankin lukaalissa virkailijan juttusilla. Hän saa vaihtaa sille tilille uuden osoitteen.

Vierailija
46/52 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun täytyy paikka kerrallaan käydä ilmoittamassa uusi osoite. Minä olen käyttänyt luukkua yli kymmenen vuotta, enkä millään jaksa ilmoittaa uutta osoitetta joka paikkaan.. Siksi jatkan maksullista palvelua.

Luukku on kauhea roskaposti-imuri, roskaa niin paljon että pakko tyhjätä päivittäin ettei täyty. En ala moisesta maksamaan.

Ekan kerran mulle tuli tänään luukkuun pankin nimissä tehty huijausyritys (S-pankki on "jäädyttänyt tilini"). Yhtään kertaa ei tullut vanhamuotoisen luukun aikana.

Vierailija
47/52 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö olla zip ohjelmisto että sen saa auki ? Saako ne vietyä outlookiin tolla tyylillä helposti?

Minulla ainakin zip-paketti aukeaa kun tuplaklikkaan sitä. Siitä kuoriutuu .mbox-muotoinen tiedosto. Outlookista en osaa varmasti sanoa, mutta sielläkin pitäisi olla kohta "tuo postilaatikko" tai "import" tjsp. Pitäisi toimia!

Vierailija
48/52 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö tili itse irtisanoa? Eikö vain lakkaa, kun ei maksa.

Vierailija
49/52 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö tili itse irtisanoa? Eikö vain lakkaa, kun ei maksa.

Ei tarvitse irtisanoa. Lakkaa itsestään.

Vierailija
50/52 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on joskus ollut luukkuosoite vuonna vasara. Ei mitään hajua osoitteesta tai tunnuksista tai salasanoista. Voiko sieltä alkaa tulla jotain laskuja?

Muistaaksen aiemmin oli, että jos ei tietyn ajan kuluessa ole käyttänyt luukkua lainkaan, tili poistuu käytöstä automaattisesti.

Jos ei kolmeen kuukauteen käytä, niin se poistuu.

Vierailija
51/52 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo palvelu on loppuun taputeltu. Ihan järkyttävän hidas verrattuna vanhaan, viestien avaamiseen menee sekunteja. Sama roskaposti-imuri kuin aina ennekin. Jos sähköpostista haluaa jotain maksaa niin paljon parempia saa halvemmalla.

Vierailija
52/52 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata jatkaa luukun asiakkaana. Tökkii ja jumittaa.