Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yhdynnän lopettaminen naisen laukeamiseen

Vierailija
19.04.2022 |

Kuinka monella näin tehdään? Aina ei jaksa jatkaa enää orgasmin jälkeen. Miehen tyydytys sitten suuseksillä näinä kertoina.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva että on naisia , jotka tietävät sanoa toiselle "ei pidä paikkaansa". Kipu ei haitta yhdynnässä, ja voi hyvin saada orgasmin....

Ja lehmätkin lentävät. Niin se vaan menee.

Tottakai se haittaa mutta ei se poista sitä fyysistä yhdynnän tarvetta ja tarve pitää tyydyttää vaikka kivun läpi. Tiedän tämän, koska minulla on itsellä kova fyysinen yhdynnän tarve mutta emättimen suulla kipua. Tunnetko sinä minun fyysiset tarpeeni ja pilluni minua paremmin?

Sulla  voi olla tulehduksen paksuntamat limakalvot pillun suulla. Silloin kalun tekemä venytys sattuu.  Vaimo sai sitä varten kortisonisalvaa, joka ohensi limakalvoja. Parin viikon kuuri auttoi pikku hiljaa.  Käy gynellä tarkastuksessa. 

Vierailija
42/46 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva että on naisia , jotka tietävät sanoa toiselle "ei pidä paikkaansa". Kipu ei haitta yhdynnässä, ja voi hyvin saada orgasmin....

Ja lehmätkin lentävät. Niin se vaan menee.

Tottakai se haittaa mutta ei se poista sitä fyysistä yhdynnän tarvetta ja tarve pitää tyydyttää vaikka kivun läpi. Tiedän tämän, koska minulla on itsellä kova fyysinen yhdynnän tarve mutta emättimen suulla kipua. Tunnetko sinä minun fyysiset tarpeeni ja pilluni minua paremmin?

Sulla  voi olla tulehduksen paksuntamat limakalvot pillun suulla. Silloin kalun tekemä venytys sattuu.  Vaimo sai sitä varten kortisonisalvaa, joka ohensi limakalvoja. Parin viikon kuuri auttoi pikku hiljaa.  Käy gynellä tarkastuksessa. 

Olen ollut lukuisilla gyneillä vuosikausia vaivan suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensähän se loppuu kun mies saa...muttei tarvitsisi näin olla. Kyllä se mies pystyy muullakin tavoin jatkamaan.

No miksi kukaan nainen alkaisi yhdyntään, jos ei saa siitä tyydytystä?

No kuka sen etukäteen tietää saako vai ei. Saahan sitä haluta vaikka kuun taivaalta, aina ei vaan saa mitä haluaa.

Ja miten se mies jatkaa läysällä munalla. Hohhoijaa.

No jos tietää tavan millä saa, niin tottakai sillä saa. Eikä mies tietenkään voi löysällä munalla jatkaa mutta miksi mies laukeaisi ennenkuin nainen on lauennut yhdynnässä?

Jos sitä olisi helppo säädellä, niin useimmat varmaan haluaisivat tulla useimmiten yhtä aikaa. Miksiköhän näin ei tapahdu?

Vierailija
44/46 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tod. Minä voin saada puolen tunnin jälkeen monta orgasmia noin 10 minuutin välein, joten aina mies jatkaa orkkuni jälkeen. Sitten kun mies haluaa lopettaa, hän ottaa loppukirin ja usein sekin kiihottaa niin, että saan vielä yhden yhtäaikaa miehen kanssa. Meillä yhdyntä kestää yleensä tunnin paikkeilla ja se on minun toiveestani. Enkä ole väsynyt tai arka paikoistani. Tämä siis nykyisessä suhteessa. Aikaisemmat miehet eivät kestäneet...

Olisipa kiva, jos vielä joskus eläissään saisi nauttia tuollaisista pitkäkestoisista yhdynnöistä; puolikin tuntia olisi fine.

Vierailija
45/46 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensähän se loppuu kun mies saa...muttei tarvitsisi näin olla. Kyllä se mies pystyy muullakin tavoin jatkamaan.

Niinpä... Mutta jotenkin se aina vaan niin menee että kun mies tulee niin seksi loppuu.

Vierailija
46/46 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tod. Minä voin saada puolen tunnin jälkeen monta orgasmia noin 10 minuutin välein, joten aina mies jatkaa orkkuni jälkeen. Sitten kun mies haluaa lopettaa, hän ottaa loppukirin ja usein sekin kiihottaa niin, että saan vielä yhden yhtäaikaa miehen kanssa. Meillä yhdyntä kestää yleensä tunnin paikkeilla ja se on minun toiveestani. Enkä ole väsynyt tai arka paikoistani. Tämä siis nykyisessä suhteessa. Aikaisemmat miehet eivät kestäneet...

Olisipa kiva, jos vielä joskus eläissään saisi nauttia tuollaisista pitkäkestoisista yhdynnöistä; puolikin tuntia olisi fine.

Jeps, meillä varttikin olisi jo paljon, mutta toisaalta pidän seksielämästämme nytkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme