yhdynnän lopettaminen naisen laukeamiseen
Kuinka monella näin tehdään? Aina ei jaksa jatkaa enää orgasmin jälkeen. Miehen tyydytys sitten suuseksillä näinä kertoina.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha sitä yhdyntää on jatkaa, jos se tuntuu naisesta jo ikävältä.
Mutta tuntuuko se?
No joillakin naisilla on yhdyntäkipuja, joten yhdyntää tehdään vain niin kauan kun on välttämätöntä naisen orgasmiin.
Miksi hän alunperinkään rupeaa yhdyntään jos se sattuu?
No fyysisen tarpeen takia tietenkin. Eihän se tarve mihinkään katoa, vaikka kipuja olisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tuntuuko se?
No joillakin naisilla on yhdyntäkipuja, joten yhdyntää tehdään vain niin kauan kun on välttämätöntä naisen orgasmiin.
Voi herttinen! jos on yhdyntäkipuja, tuskin siinä saa mitään orgasmia! Kun ei muutenkaan suurin osa saa yhdynnässä.
Vai jatkuu se yhdyntä "niin kauan kuin on välttämätöntä" huh. Just.
Kaikenlaisia kuvitelmia.
Yhdynnän kuuluisi tuottaa nautintoa, ei kipuja. Ja silloin jos on kipuja, ei kyllä ole nautintoakaan, paitsi miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Yhdynnän kuuluisi tuottaa nautintoa, ei kipuja. Ja silloin jos on kipuja, ei kyllä ole nautintoakaan, paitsi miehillä.
Miehen nautinto on tällä palstalla kirosana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai että kuinka monella näin tehdään? Sanoisin että 37,61% väestöstä.
Siis tehdään miten??
No mitä se ap kyselikään
siis mihin noi sun prossat viittaa?
No heitetään sitten lukumäärä. n.7356.
Pirustako tuon tietää kun ei ole tutkimusta tehty. Löytyykö täältä tuhatta vastaajaa että joku suuntaa antava varmuus saataisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tehdään miten??
No mitä se ap kyselikään
Pirustako tuon tietää kun ei ole tutkimusta tehty. Löytyykö täältä tuhatta vastaajaa että joku suuntaa antava varmuus saataisi.
Siis voitko ihan vaikkavihjata, mihin nuo sun prosentit viittaa? Kun ei ole mitään vinkkiäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tehdään miten??
No mitä se ap kyselikään
Pirustako tuon tietää kun ei ole tutkimusta tehty. Löytyykö täältä tuhatta vastaajaa että joku suuntaa antava varmuus saataisi.Siis voitko ihan vaikkavihjata, mihin nuo sun prosentit viittaa? Kun ei ole mitään vinkkiäkään.
Siinähän vain annettiin tiukkaa palstafaktaa ap:n kysymykseen "kuinka monella näin tehdään" eli lopetetaan yhdyntä naisen laukeamiseen ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tuntuuko se?
Voi herttinen! jos on yhdyntäkipuja, tuskin siinä saa mitään orgasmia! Kun ei muutenkaan suurin osa saa yhdynnässä.
Vai jatkuu se yhdyntä "niin kauan kuin on välttämätöntä" huh. Just.
Kaikenlaisia kuvitelmia.
Ei muuten pidä paikkaansa. Minulla on yhdyntäkipuja emättimen suulla. Kuitenkin saan emättimen pohjasta sen tyydytyksen. Eli kun on päästy sen pahimman kohdan yli niin nautin kamalasti. Ja tarvitsen tuota emättimen pohjan hierontaa riittävän kauan, jotta saan tarpeeni tyydytettyä. Asiat eivät ole noin yksinkertaisia mitä ajattelet. Kun yhdyntä alkaa riittämään minun osaltani ja jos mies on vielä kesken, niin ainahan voi hänet tyydyttää suulla.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Emättimessä voi yhdessä kohtaa olla kipua ja toisessa tuntoa aivan mielettömältä. Itse olen yhdyntäkipuinen hyvin yhdyntäkeskeinen nainen, joten tiedän mistä puhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensähän se loppuu kun mies saa...muttei tarvitsisi näin olla. Kyllä se mies pystyy muullakin tavoin jatkamaan.
No miksi kukaan nainen alkaisi yhdyntään, jos ei saa siitä tyydytystä?
No kuka sen etukäteen tietää saako vai ei. Saahan sitä haluta vaikka kuun taivaalta, aina ei vaan saa mitä haluaa.
Ja miten se mies jatkaa läysällä munalla. Hohhoijaa.
No kyllä minä ainakin tiedän etukäteen saanko tyydytyksen vai enkö.. suostun vain, kun tiedän saavani :)
Kiva että on naisia , jotka tietävät sanoa toiselle "ei pidä paikkaansa". Kipu ei haitta yhdynnässä, ja voi hyvin saada orgasmin....
Ja lehmätkin lentävät. Niin se vaan menee.
Vierailija kirjoitti:
Kiva että on naisia , jotka tietävät sanoa toiselle "ei pidä paikkaansa". Kipu ei haitta yhdynnässä, ja voi hyvin saada orgasmin....
Tottakai se haittaa mutta ei se poista sitä fyysistä yhdynnän tarvetta ja tarve pitää tyydyttää vaikka kivun läpi. Tiedän tämän, koska minulla on itsellä kova fyysinen yhdynnän tarve mutta emättimen suulla kipua. Tunnetko sinä minun fyysiset tarpeeni ja pilluni minua paremmin?
Vierailija kirjoitti:
Aiheutat ihan hirvittän pahaa mieltä naisille sille, että vähättelet heidän tarpeitaan.
Joskus loppuu minun laukeamiseen, joskus ei. Koskaan ei kyllä ole mulla tunnetta ettenkö jaksaisi enää jatkaa onkin jälkeen, päinvastoin se on yleensä vain bensaa liekkeihin.
Mukana.
Vierailija kirjoitti:
Joskus loppuu minun laukeamiseen, joskus ei. Koskaan ei kyllä ole mulla tunnetta ettenkö jaksaisi enää jatkaa onkin jälkeen, päinvastoin se on yleensä vain bensaa liekkeihin.
Mukana.
Onkin=orkun. Autocorrect😅
Miksi hän alunperinkään rupeaa yhdyntään jos se sattuu?