Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos salaa rakastat ystävää joka kertoo menevänsä naimisiin…

Vierailija
19.04.2022 |

Kerrotko hänelle tunteistasi? Vaikenetko (iäksi)?

Tämä tilanne nyt. Itse naimisissa. Miespuolinen ystävä menossa naimisiin, ovat olleet viime kesästä asti kihloissa, eivät ole siitä kertoneet mutta sain tietää toista kautta ja kysiyin asiatta… myönsi… kysyin aikooko viedä vihille niin kuulema kyllä - ajankohtaa ei ole päätetty vaan vielä.

Hymyilin toki ja olin kuin ei mitään. Sisältä itkin.

Kertoako tunteista vai ei?

Minä olen 41v, tuo mies 56 ja tuleva vaimonsa 48v.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin

Vierailija
2/53 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kertoisin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron heti ja menen häihin aiheuttamaan välikohtauksen. Tai ei ehkä sittenkään..

Vierailija
4/53 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuhoaisi monen elämää…

Vierailija
5/53 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei kertonut ystävyyden laadusta, pituudesta yms. Ovatko olleet ystäviä tyyliin 20 vuotta? Onko ystävyys muuta kuin vain lenkillä tai leffassa käymistä, onko se syvällistä?  Mielestäni ap:n pitäisi kyllä itse tietää vastaus tuohon.

Jos ystävät olisivat äärimmäisen läheisiä ja olisi mahdollisuus, että mies tuntee samoin, ehkä kannattaisi avautua miehelle.

Vierailija
6/53 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ajattelitko erota sitten vai jos miehellä samat tunteet?

Jos et itse ole eroon valmis niin unohda.

Vierailija
7/53 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nuo iät liittyy mihinkään? Varsinkaan morsiamen ikä? Miksi toit ne esille?

Vierailija
8/53 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö, höpö taas.

Olet rakastunut mieheen, jonka et tiennyt edes olevan kihloissa? Paljompa teillä on sutinaa ollut…

0/5 hanki elämä trolli.

Vierailija
9/53 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kertoisit vasta nyt? Halusitko jotenkin pitää molemmat miehet itselläsi?

Miksi et kertonut kun mies oli sinkku?

Vierailija
10/53 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä oli tuollainen "ystävä". Ei halunnut seurustella mieheni kanssa mutta ei hyväksynyt sitäkään että mies seurustelee muiden kanssa.

Välit oli pakko laittaa kokonaan poikki.

Vierailija
11/53 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kiusallista esittää ystävää ja salaa toivoa miehen suhteen kariutumista. Kertoisin ja toivon, että mies pistää välit poikki ja etsii rehellisempiä ja parempia ystäviä

Vierailija
12/53 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap rakastunut ole vaan pelkästään itsekkään mustasukkainen kun ei olekaan enää tuon miehen "läheisin nainen". Nämä ystävänaiset on niin nähty.

Vierailija
13/53 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikenisin. Uskon kohtaloon, jos joku asia on tarkoitettu tapahtuvaksi niin se tapahtuu.

Vierailija
14/53 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertonut.

Ystävä oli aiemmin tehnyt selväksi että ei koskaan valitsisi minua suhteeseen, joten ei tullut mieleenkään alkaa avautumaan tunteistani. Ei se olisi mitään muuttanut, aiheuttanut vain pahaa mieltä jokaiselle.

Vierailija
15/53 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tuhoaisi monen elämää…

Millälailla se tuhoaisi kenenkään elämää? En toki kannata kertomista.

Vierailija
16/53 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä oli tuollainen "ystävä". Ei halunnut seurustella mieheni kanssa mutta ei hyväksynyt sitäkään että mies seurustelee muiden kanssa.

Välit oli pakko laittaa kokonaan poikki.

Naisten etupiiriajattelua.

Vierailija
17/53 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole koskaan tiennyt tunteistani. Rakastuin häneen ensi silmäyksellä kun tapasimme 4v sitten. Silloin hän

Oli juuri aloittanut parisuhteensa tämän nykyisen kihlattunsa kanssa. En koskaan siis ”saanut tilaisuutta kertoa” ilman että olisin sössinyt kaikkien suhteet…

Iät toin esille siksi, että muuten joku olisi huutanut täällä että ”menkää kasvamaan”, kyllä tässä aikuisia ollaan vaikka toiminta ei varmaan siltä näytä.

Olen valmis kantamaan vastuun mutta pahin pelkoni on että tuo mies laittaisi välit poikki, suuttuisi kun en ole kertonut tms.

Ap

Vierailija
18/53 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on nyt katsottu ainakin tarpeeksi monta kertaa romanttista Kuka sanoo tahdon-elokuvaa ja sen kopiota. 

Vierailija
19/53 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ensin omalle miehellesi, että olet rakastunut ystävääsi. Katso sitten, miten tapahtumaketju etenee ja tee sen perusteella muita ratkaisuja.

Vierailija
20/53 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ole koskaan tiennyt tunteistani. Rakastuin häneen ensi silmäyksellä kun tapasimme 4v sitten. Silloin hän

Oli juuri aloittanut parisuhteensa tämän nykyisen kihlattunsa kanssa. En koskaan siis ”saanut tilaisuutta kertoa” ilman että olisin sössinyt kaikkien suhteet…

Iät toin esille siksi, että muuten joku olisi huutanut täällä että ”menkää kasvamaan”, kyllä tässä aikuisia ollaan vaikka toiminta ei varmaan siltä näytä.

Olen valmis kantamaan vastuun mutta pahin pelkoni on että tuo mies laittaisi välit poikki, suuttuisi kun en ole kertonut tms.

Ap

Mitä muuta hän tekisi? Jättäisi uuden kihlattunsa sen jälkeen, kun olet vuosia valehdellut hänelle tunteistasi, esittänyt ystävää taka-ajatukset mielessä koko ajan? Minulle kävi samalla. Paras ystäväni, miespuolinen, oli tosi innoissaan kun menin kihloihin, kunnes sitten möläytti, että oli viisi vuotta toivonut, että vastaisin hänen tunteisiin eli now or never - hänellä oli tunteita minua kohtaan. Oli todella huijattu olo. Luulin miehen olleen vilpittömästi ystäväni, kerrankin ilman taka-ajatuksia tai muuta, ja sitten hänestä selvisikin, että oli ystävänäkin vain koko ajan toivonut pääsevänsä pöksyihini tai suhteeseen. Meni välit ja luottamus, tosi vaikea enää luottaa, että voisin olla jonkun miehen ystävä. Valehtelisi varmaan hänkin.