Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tällaisessa "ystävyydessä" mitään järkeä?

Vierailija
19.04.2022 |

Viesti: "Jee, viimeiset muuttolaatikot kuormassa!" ( en tiennyt, että muuttaa)
Viesti: "Rollen kanssa pyöräretkellä, mikä ihana ilma!" (en tiedä, kuka on Rolle, mutta viestien vaihdossa käy ilmi jossain välissä, että hänen uusi miesystävänsä)

Jos kaikki on huippusalaista ja sitten heitetään asiat eteeni näin, voitais oikeastaan puhua vain säästä.
Onko teillä tällaisia "ystäviä"?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole ystävä. Joku puolituttu.

Vierailija
2/6 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakee reaktiota ja yrittää saada sinut anelemaan, tai muka välinpitämättömästi onkimaan lisää tietoa.

Jotkut laittavat tuollaisia päivityksiä someen saadakseen "yleisöltään" kysymyksiä ja reaktioita

Olet siis hänelle vain yleisöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska vastaan tuollaisiin viesteihin ihan juurikin noin kuten sinä ”ajattelet”. Tyyliin ”kuka saatnan Rolle”.

Vierailija
4/6 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue ketju Narsistin keskustelutyyli. 

Vierailija
5/6 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vaan naurattaa tuollaiset julkaisut, joissa pyritään olemaan niin jännittävän salaperäisiä. Minä tulkitsen tuollaiset juurikin noin, että toinen haluaa tehdä selväksi, että minä en kuulu hänen piireihinsä. Ja sehän sopii minulle.

Vierailija
6/6 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks kaveri laittaa jatkuvasti päivityksiä someen, missä kertoo jotain kertomatta mitään. Tuntuu, että odottaa kyselyjä. Mä en jaksa enää reakoida, niin lapsellista touhua. Monesti ei edes vastaa kyselijöille mitään, ainakaan julkisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi