mies kieltää leikkaamasta hiuksia
haluaisin lyhentää, mutta mies tykkää pidemmistä hiuksista.
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Trololoo, tää on vastaveto sille partakeskustelulle. Mutta kyllä minunkin ex tykkää enemmän pitkistä hiuksista ja itsellä oli alkuun suht pitkät. Välillä tykkään kuitenkin leikata ja jossain vaiheessa sen teinkin. Jopa ex totesi, että sopii minulle paremmin. Nyt taas annan kasvaa, kun ei aina jaksa leikata.
aika erikoista kun tämä on huomattavasti asiallisempi ketju kuin se miesten parran haukkumis ketju jotka MOLEMMAT poistettiin.
Elämän kiertokulku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trololoo, tää on vastaveto sille partakeskustelulle. Mutta kyllä minunkin ex tykkää enemmän pitkistä hiuksista ja itsellä oli alkuun suht pitkät. Välillä tykkään kuitenkin leikata ja jossain vaiheessa sen teinkin. Jopa ex totesi, että sopii minulle paremmin. Nyt taas annan kasvaa, kun ei aina jaksa leikata.
Naiset ovat mieltyneet kostokroppaan ja kostotukkaan. Ensin leikataan hiukset tai lihotaan ja sitten erotaan, kun mies ei tykkää. Eron jälkeen kasvatetaan hiukset takaisin ja laihdutetaan, että saataisiin uusi mies kiipeliin.
Kyllä mulla oli jo leikatessa tarkoitus kasvattaa ne hiukset takaisin pitkiksi. Sehän siinä oli pointti, että pakko lyhentää reilummin välillä, että pystyy pitämään pitkänä ja hyväkuntoisena hiukset. Se, että mies kokee tarpeelliseksi a) puuttua naisen hiusmalliin ja b) haukkua sen hetkistä tilannetta, kertoo mielestäsi mistä? Että laatumies kyseessä ja ehdottomasti kannattaa pysyä tuollaisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kamppailin tuon kanssa, kun hiuslaatu ja päänahka ei kestä. Mies ihaili pitkiä. Kylläpä on helpotus kun lähdin, ja leikkasin takkutukan pois, kun ei oikein viemärikään vedä, niin oli helpompaa pestä se lyhyt. Kohta ehkä sänki. Jos se ei kelpaa kellekään, niin ihan sama.
Päänahka ei kestä pitkiä hiuksia? Ja kampaa/harjaa et omista?
Pidä toki hiuksesi sellaisina kuin haluat, mutta ei tuossa tarinassa mitään järkeä ollut.
Mitä helkuttia se kampa tai harja auttaa jos hiukset pidempinä hamppuuntuu?
Minulla ei ole päänahan kanssa ongelmia, mutta yli tietyn pituuden hiusten latvat vain rupeavat haarautumaan ja ohenemaan tehden homssuisen vaikutelman.Siinä puhuttiinkin takuista, ei hamppuuntumisesta.
Hamppuuntumiseen ja haaroittumiseen taas auttaa se, että vaihtaa shampoon vähemmän kuivattavaan.
No ihan sama kumpaa minulla on, päänahka vaatii myrkkyjä, on hamppua ja takkuja, ja joutuu saksilla leikkaamaan. Ja ihan pieniä eivät ole.
Ehkä niin, että psori/hilse aiheuttaa kaljuuntumista. Olisi syytä hoitaa se pois mahdollisimman nopeasti., t se ap.
Mutta jos ei käy niin se ei käy, se ei kertakaikkiaan käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi annat jonkun sanella sinulle, mitä saat ja et saa tehdä omalla ulkonäölläsi?
avioliitossa on sellaista.
Surkea liitto sulla jos näin on. Minä saan päättää itse hiuksista, pukeutumisesta, harrastuksista, ystävien tapaamisista, ... Samoin saa mieskin.
mutta et arvosta puolisoasi ja väität avioliittoasi hyväksi?
Me nimen omaan arvostamme toisiamme ja emme määrittele, miten toisen pitää olla tai miltä näyttää.
eli miehesi voi vaikka hommata naamaan tatuoinnin etkä sano yhtään mitään? uskoo ken tahtoo.
Egoisti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi annat jonkun sanella sinulle, mitä saat ja et saa tehdä omalla ulkonäölläsi?
Surkea liitto sulla jos näin on. Minä saan päättää itse hiuksista, pukeutumisesta, harrastuksista, ystävien tapaamisista, ... Samoin saa mieskin.
Me nimen omaan arvostamme toisiamme ja emme määrittele, miten toisen pitää olla tai miltä näyttää.
Jep, mieliksi ei turhan takia kannata olla.
mies käy vieraissa. aivan varmasti.
Nyt katotte miehen kanssa yhessä Paula Vesalan Uu mama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eli miehesi voi vaikka hommata naamaan tatuoinnin etkä sano yhtään mitään? uskoo ken tahtoo.
En ole tuo, jolle vastaat, mutta enhän minä nyt hyvä jumala ole mikään mieheni äiti, joka päättää, mitä mies saa tehdä tai ei saa tehdä. Jos hän ottaa naamatatskan, sitten ottaa naamatatskan. Jos muut sitä kauhistelevat, se on heidän ongelmansa.
Minuun ei tehonnut ryhmäpaine teininä tai lapsena, eikä tehoa näin keski-ikäisenäkään. Siihen kuuluu myös ryhmäpaine siitä, että puolisoiden pitää jotenkin päästä sanomaan ja vaikuttamaan toistensa ulkonäköön pysyvästi.
Toisen ulkonäköön et voi vaikuttaa. Voit vaikuttaa siihen, että jos miehesi/naisesi ottaa sen naamatatskan ja se on suhteelle liian iso asia, sitten erotaan. Sinä etsit uuden kumppanin ja kumppanisi etsii toisen, jota se naamatatska ei haittaa.
Tuosta tulisi vakava keskustelu miehen kanssa jonka seurauksena joko jatketaan parisuhdetta tai erotaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten se sen kieltää? Senkun menet ja leikkaat.
Parisuhteessako ei tällaisissa asioissa pidä yhtään ottaa toisen mielipidettä huomioon? Kyllähän mies sen hiustenleikkuun hyväksyy, jos on pakko, mutta jos samalla ulkoinen vetovoima tippuu puoleen, vaikuttaa se parisuhteeseen ja molempien tyyryväisyyteen.
Vähissä on nykyisin naiset, jotka toivovat miehensä pitävän heitä viehättävinä myös ulkoisesti.
Valitettavasti pitkät hiukset on usein iso osa naisellista vetovoimaa. Kyse on biologiasta. Minkäs sille mahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuo olisi jo selvinnyt aiemmin, jos mies olidi tatuiontien perään. Siinä vaiheessa ei olisi ollut minulle sopiva mies ja oltais jatkettu erillään.
Tosin tatuoinnit voi olla ihan kivoja, naamassakin. Ei nyt mikään k*pä otsassa, mutta niinkuin mainitsin, jos mies sellaista haluaisi niin ei olisi minun mies.
Parisuhde on vapaaehtoinen. Jos joku asia ei toisessa miellytä, niin ei siinä pakko ole kummankaan olla. Saa mennä ja etsiä itselleen sopivamman.
Ja mitä miellyttämiseen tulee, niin kyllä minä haluan miestä miellyttää ihan vapaaehtoisesti. Teen sen herkkuruokia, otan suihin, silitän ohimennessä, jos näen kaupassa jotain mistä hän pitää, ostan sen ja vien yllärinä. Keitän kahvit ja vien hänelle, tiedän miten kahvit haluaa. Sellaista arkista, mitä haluan twhdä ihan vaan miellyttääkseni.
Itsemääräämisoikeuteni kuitenkin pidän itselläni.
Saa sitä oman mielipiteensä sanoa, mutta jokainen tekee tietysti mitä itse haluaa. Yleensä kyllä miehet joilla on tuollainen ajatus että naisilla pitää olla aina pitkät/tietyn väriset hiukset on aika jäykkiä ihmisiä muutenkin. Tykkään miehistä joilla on avoin mieli ja vähän laajempi kauneuskäsitys.
Onni on kypsä puoliso. Ei tarvii ulkoisilla seikoilla miellyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo, jolle vastaat, mutta enhän minä nyt hyvä jumala ole mikään mieheni äiti, joka päättää, mitä mies saa tehdä tai ei saa tehdä. Jos hän ottaa naamatatskan, sitten ottaa naamatatskan. Jos muut sitä kauhistelevat, se on heidän ongelmansa.
Minuun ei tehonnut ryhmäpaine teininä tai lapsena, eikä tehoa näin keski-ikäisenäkään. Siihen kuuluu myös ryhmäpaine siitä, että puolisoiden pitää jotenkin päästä sanomaan ja vaikuttamaan toistensa ulkonäköön pysyvästi.
Toisen ulkonäköön et voi vaikuttaa. Voit vaikuttaa siihen, että jos miehesi/naisesi ottaa sen naamatatskan ja se on suhteelle liian iso asia, sitten erotaan. Sinä etsit uuden kumppanin ja kumppanisi etsii toisen, jota se naamatatska ei haittaa.
sitten otetaan ero. ja sanotaan että toinen oli sika.
Vierailija kirjoitti:
Onni on kypsä puoliso. Ei tarvii ulkoisilla seikoilla miellyttää.
tarkoitat varmaan henkisesti nujerrettu puoliso.
Vierailija kirjoitti:
Egoisti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies käy vieraissa. aivan varmasti.
vetää ponihännästä kun painaa...