mies kieltää leikkaamasta hiuksia
haluaisin lyhentää, mutta mies tykkää pidemmistä hiuksista.
Kommentit (58)
Sun pää sun hiukset. Minä ihan miestä kiusatakseen käskin kampaajan leikata niin lyhyet kun saa, muuttupa miehellä mieli äkkiä kun nyt onkin super sexyt hiukset. Mutta, älkää alistuko edes hiusten leikkuun verran, sen verran pitäisi omaa tahtoa olla että tekee omille hiuksilleen mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi se pitkä rotanhäntäkin tuntuu olevan joidenkin mielestä parempi kuin yhtään lyhyemmät mutta hyväkuntoisemmat hiukset.
Miesten ja naisten naismaku poikkeaa toisistaan. Toiset naiset pitävät lyhyistä hiuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se sen kieltää? Senkun menet ja leikkaat.
ja sitten ihmetellään miksi niin moni eroaa.
Jos hiustenleikkuun takia mies ottaa eron, niin eiköhän ne lusikat menis jakoon muutenkin.
Älä mene leikkaamaan miehen hiuksia ilman hänen lupaa. Voi tulla sanomista.
Kaikkea sitä kuuleekin.. kirjoitti:
Sun pää sun hiukset. Minä ihan miestä kiusatakseen käskin kampaajan leikata niin lyhyet kun saa, muuttupa miehellä mieli äkkiä kun nyt onkin super sexyt hiukset. Mutta, älkää alistuko edes hiusten leikkuun verran, sen verran pitäisi omaa tahtoa olla että tekee omille hiuksilleen mitä haluaa.
Sama pätee moneen muuhunkin asiaan. Jostain syystä moni entinen nasiystäväni viljeli sanontoja, kuten "kun muutkin", "niin kuuluu tehdä", "mitä kaverinikin sanovat" jne. Periksi ei kannata antaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi annat jonkun sanella sinulle, mitä saat ja et saa tehdä omalla ulkonäölläsi?
avioliitossa on sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hiustenleikkuun takia mies ottaa eron, niin eiköhän ne lusikat menis jakoon muutenkin.
mutta siinä tapauksessa mies ottaa pitkähiuksisen uuden vaimon ja sehän ei sovi.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi se pitkä rotanhäntäkin tuntuu olevan joidenkin mielestä parempi kuin yhtään lyhyemmät mutta hyväkuntoisemmat hiukset.
Koska se ei maksa mitään ja siitä repimällä voi toteuttaa väkivaltataipumuksiaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mutta siinä tapauksessa mies ottaa pitkähiuksisen uuden vaimon ja sehän ei sovi.
Mistä? Olemme 20 vuotta palstalta nähneet, että ei vaan lohkea, ei millään, kun me naiset olemme niin nirsoja, pinnallisia ja ties mitä.
Eikä äitis maksa tarpeeksi taskurahaa että saisit Aasiasta muijan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kamppailin tuon kanssa, kun hiuslaatu ja päänahka ei kestä. Mies ihaili pitkiä. Kylläpä on helpotus kun lähdin, ja leikkasin takkutukan pois, kun ei oikein viemärikään vedä, niin oli helpompaa pestä se lyhyt. Kohta ehkä sänki. Jos se ei kelpaa kellekään, niin ihan sama.
Päänahka ei kestä pitkiä hiuksia? Ja kampaa/harjaa et omista?
Pidä toki hiuksesi sellaisina kuin haluat, mutta ei tuossa tarinassa mitään järkeä ollut.
Mitä helkuttia se kampa tai harja auttaa jos hiukset pidempinä hamppuuntuu?
Minulla ei ole päänahan kanssa ongelmia, mutta yli tietyn pituuden hiusten latvat vain rupeavat haarautumaan ja ohenemaan tehden homssuisen vaikutelman.
Siinä puhuttiinkin takuista, ei hamppuuntumisesta.
Hamppuuntumiseen ja haaroittumiseen taas auttaa se, että vaihtaa shampoon vähemmän kuivattavaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä? Olemme 20 vuotta palstalta nähneet, että ei vaan lohkea, ei millään, kun me naiset olemme niin nirsoja, pinnallisia ja ties mitä.
Eikä äitis maksa tarpeeksi taskurahaa että saisit Aasiasta muijan.
minulla on jo ulkomaalainen vaimo.
vastaan vaan mitä tuo toinen mies tekee jos tulee avioero ja hän hommaa todennäköisesti myöskin vaimon ulkomailta.
mutta mitä se sulle kuuluu? kun on mukavan kiiltävä kalju mitä voi katsella peilistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi annat jonkun sanella sinulle, mitä saat ja et saa tehdä omalla ulkonäölläsi?
Surkea liitto sulla jos näin on. Minä saan päättää itse hiuksista, pukeutumisesta, harrastuksista, ystävien tapaamisista, ... Samoin saa mieskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surkea liitto sulla jos näin on. Minä saan päättää itse hiuksista, pukeutumisesta, harrastuksista, ystävien tapaamisista, ... Samoin saa mieskin.
mutta et arvosta puolisoasi ja väität avioliittoasi hyväksi?
Mulla oli pitkät hiukset menneet huonoon kuntoon ja leikkasin polkkamittaan. Mies sanoi, että "pilasin hiukseni". Oli aika monella muullakin tapaa aika tökerö. Tottahan minä pitkistä hiuksista itselläni pidän, mutta että pysyvät hyväkuntoisina, välillä pitää vähän lyhentää enemmän. Nyt olemme tietenkin jo eronneet - kukaan tuollaista henkisen väkivallan harjoittajaa katsele - ja nyt mulla on taas hyväkuntoiset, pitkät hiukset ;)
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli pitkät hiukset menneet huonoon kuntoon ja leikkasin polkkamittaan. Mies sanoi, että "pilasin hiukseni". Oli aika monella muullakin tapaa aika tökerö. Tottahan minä pitkistä hiuksista itselläni pidän, mutta että pysyvät hyväkuntoisina, välillä pitää vähän lyhentää enemmän. Nyt olemme tietenkin jo eronneet - kukaan tuollaista henkisen väkivallan harjoittajaa katsele - ja nyt mulla on taas hyväkuntoiset, pitkät hiukset ;)
ai erositte? kas kummaa...
Trololoo, tää on vastaveto sille partakeskustelulle. Mutta kyllä minunkin ex tykkää enemmän pitkistä hiuksista ja itsellä oli alkuun suht pitkät. Välillä tykkään kuitenkin leikata ja jossain vaiheessa sen teinkin. Jopa ex totesi, että sopii minulle paremmin. Nyt taas annan kasvaa, kun ei aina jaksa leikata.
Se että tykkää jostain ei tarkoita muiden vaihtoehtojen kieltämistä. Useimmat miehet viehättyvät pitkistä hiuksista. Se on pitkälti biologiaa nainen jolla on pitkät ja terveennäköiset hiukset vaikuttaa vitaalilta ja hyväkuntoiselta tuottamaan jälkeläisiä ja huolehtimaan niistä, samoin kurvikkuus, hyvä iho, hyvät hampaat, symmetria jne ja samoin naiset pääosin viehättyvät miehissä tuuheasta vahvasta tukasta, parrasta, harteikkuudesta, isoista ja vahvoista käsistä, matalasta äänestä jne.. nää on semmoisia sisäänkirjoitettuja alkukantaisia juttuja. Ja valtaosa siis näin, pikkeuksiakin on ja näihin vaikuttaa monet asiat kulttuuritausta yms.asiat
Vierailija kirjoitti:
Trololoo, tää on vastaveto sille partakeskustelulle. Mutta kyllä minunkin ex tykkää enemmän pitkistä hiuksista ja itsellä oli alkuun suht pitkät. Välillä tykkään kuitenkin leikata ja jossain vaiheessa sen teinkin. Jopa ex totesi, että sopii minulle paremmin. Nyt taas annan kasvaa, kun ei aina jaksa leikata.
Naiset ovat mieltyneet kostokroppaan ja kostotukkaan. Ensin leikataan hiukset tai lihotaan ja sitten erotaan, kun mies ei tykkää. Eron jälkeen kasvatetaan hiukset takaisin ja laihdutetaan, että saataisiin uusi mies kiipeliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mutta et arvosta puolisoasi ja väität avioliittoasi hyväksi?
Me nimen omaan arvostamme toisiamme ja emme määrittele, miten toisen pitää olla tai miltä näyttää.