Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Click-Shoes kokemuksia, sinne haetaan koko ajan uusia työntekijöitä

Vierailija
19.04.2022 |

kertokaas kokemuksia.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen jokin aika sitten olleet lööpit Hesburgerin sekä Mustin & Mirrin työntekijöiden huonoista oloista. Ihme ettei tästäkin jo lehdet kirjoittele jos on näin pahaa meininkiä!

Vierailija
22/59 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinne pitäisi mennä töihin? Näkee jo mitä kenkiä myyvät niin kertoo paikasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
24/59 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi todella mielenkiintoista kuulla onko nämä kommentit tulleet kaikki saman esimiehen alaisuudessa työskenteleviltä, vai onko ongelma koko maan laajuinen.

Mitä nyt itse hetken kyseisessä firmassa työskentelin niin sanoisin että ihan maan laajuinen ongelma. Kaikilla kaupoilla on sama johto ja se johto on kyllä suoraan sanottuna perseestä. Ei minkäänlaista kunnioitusta työntekijöitä kohtaan. Siellä pitää päivän päätteeksi raportoida johdolle sekin, kuinka monta asiakasta on käynyt päivän aikana (ovella laskuri) ja näitä lukuja verrataan sitten myyntiin ja jos on vähän myyntiä tulee heti huutoa. Hirveetä kyttäämistä ja jos et suostu alistettavaksi, saat potkut.

Hyvä tietää!

Nyt tiedän olla menemättä kyseiseen liikkeeseen kenkiä katsomaan jos en ole 100% varma että siellä on minulle kengät.

En mä kyllä suosittele ostamaan sieltä mitään. Ihan paskan laatuisia kenkiä. Vaikka olisi kuinka merkkituote niin jotain maanantaikappaleita niistäkin click shoes myy. Ollessani siellä töissä, en muista päivää jolloin joku asiakas ei olisi tullut reklaamaan kengistä jotka oli ostanut. Eli säästä rahas. Plus, samalla jätät tukematta työntekijöitä polkevaa yritystä.

Vierailija
25/59 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä mielenkiintoinen paikka olla töissä. Olin siis hetken itse siellä töissä, olin hyvä työssäni ja asiakkaat piti musta. Yks asiakas joka kävi meillä aika paljon, kerran kehui mua kauheesti ja oli tosi tyytyväinen mun palveluun. Lupasi kehua pomollekkin. Olin tietty tosi onnellinen ja kerroin tästä työkaverille. No, työkaveri suuttui tästä ja meni sanomaan tästä asiasta tälle ASIAKKAALLE. Eikä mitenkään kauniisti. Mutta tilanne oli se, että pomo tykkäsi enemmän tästä työkaverista kun musta, joten mä sain potkut 😊👌🏻 En astu jalallanikaan enää siihen puljuun.

Vierailija
26/59 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista on ollut tuo esimiesten taholta tuleva kiusaaminen?

Kuulostaa kyllä järkyltä!

Vierailija
27/59 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tää on ihan maanlaaajuinen ongelma.

Joo tokmanni osti click shoesin, MUTTA koko johto ja kaikki tavat miten firmaa pyöritetään pysyi samana.

Olin itse monta vuotta clickillä töissä( en tiedä miksi) ja hyvin vähän on muuttunut asiat sinä aikana, ainakaan parempaan suuntaan. Siellä ei tunteja saa yhtään enempää kuin sopimukseen on kirjattu. Täysistä tunneista on turha unelmoida. Ja ihan oikeasti siellä tulee ylimmältä johdolta asti kuraa niskaan jos et pääse myyntitavoitteisiin tai uskallat avata suusi jostain epäkohdasta. Tauoista on turha unelmoida, koska myymälässä työskennellään yksin. Tää on hienosti kierretty tessissä tää taukohomma. Pamissa lukee että Paikallisesti sopimalla ruokatauko voidaan:

lyhentää enintään 30 minuutilla tai

poistaa kokonaan, jolloin työntekijä voi ruokailla työaikana.

Clickissä pitäis koko johdon käydä esimieskoulutus, kun eivät alaisiaan osaa kohdella oikein.

Ja etenemismahdollisuuksia ei ole kuin harvoilla valituilla ketkä ovat clickissä työskennelleen useita vuosia. Siellä ei ole kaikilla mahdollista päästä esimiestehtäviin tasavertaisesti vaan johto vain päättää kenestä tulee vastuumyyjä. Sit saat jonkun hikisen 10% lisää sun normi palkkaan. 👍🏻

Vierailija
28/59 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla meni sieltä ostamat kengät paskaksi hieman päälle vuoden jälkeen koska toisessa kengässä oli tuotevirhe ja halusin täyden korvauksen niistä. myyjä siellä soitti esimiehelleen joka väitti että kuluttaja vastuu on vain vuoden, mutta laissa sanotaan toisin ja otin sitten kuluttajaneuvontaan yhteyttä. lopulta he suostuivat maksamaan vain puolet hinnasta takaisin.

Vierailija
29/59 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai vuoden verran kävellyistä kengistä vähennetään käyttöhyöty. Normijuttu.

Vierailija
30/59 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä paikka on kyllä ollut todellinen kaupanalan pohjanoteeraus. Itsellä täysin samat kokemukset, kuin edellämainituilla. Todella painostava työilmapiiri, jossa esimiehet kiusaavat ja uhkailevat työntekijöitään. Esimiestaso ei pysty ottamaan itse minkäänlaista kritiikkiä vastaan ja jopa joistakin asioista puhuminen/kysyminenkin on todettu olevan kiellettyä. Pieni viikkotyötuntimäärä jaetaan viiteen päivään viikossa ja lähinnä ykkösvapailla sitten pitäisi siitä jotenkin palautua. Toivotut vapaapäivät eivät läheskään aina toteudu, vaikka ne olisi ollut välttämättömiä saada vapaaksi. Lomatoiveista edes puhumattakaan. Myös vastuumyyjän hommia joutuu tekemään ilman oikeanlaista rahallista korvausta. Yritys käyttää häikäilemättömästi työntekijöitään ja heidän oikeuksiaan hyväkseen, enkä keksi yhtäkään hyvää syytä hakea heille töihin. Jos arvostaa itseään ja mielenterveyttään vähääkään, niin kannattaa pysyä kaukana.

Vierailija
31/59 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö löytyy kokemuksia?

Vierailija
32/59 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä itsekkään missään nimessä suosittele tätä paikkaa jos töihin haet. Työpaikka kiusaajia ja pomottelijoita työkavereina. Uudet kyykyttää kokeneita minkä kerkiää. Esimiehet uskoo työkavereiden sanoihin vaikkei edes nää miten hienosti hoidat hommasi. Ihan liikaa kuormitusta!! Tässä työpaikassa ei tippaakaan ajatella työntekijöiden parasta!

Vierailija
33/59 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kauhea työpaikka!

vaikka hoidat työsi todella hyvin, niin sitä ei arvosteta.

kauheasti vastuuta perus myyjän palkalla ..jos haluat että elämäsi pyörii pelkän työn ympärillä niin mene tuonne töihin! Voin luvata että kaikki vapaa aika mitä on ,niin on vuorojen sumplimista . Monta kertaa viikossa saa vaihtaa vuoroa niin siinä ei sitten mitää omaa elämää saa olla . Jos omassa myymällässä olisi vuorot ”kunnossa” niin sitten laitetaan tuuraamaan toiseen myymälään. Ja vuorot suunitellaan niin että tuntuu että olisi töissä kokoajan 

Vierailija
34/59 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kauhea työpaikka! 

Olen samaa mieltä edellä mainittujen kommentoijien kanssa ja toivon, että menee jossain vaiheessa konkurssiin tai muuttavat tapojaan työntekijöiden ja työtehtävien kohdalla.

Pitää tulla tänne kirjoittamaan, että saa mielenrauhaa itse. Click Shoes liittyy Tokmanniin ja asiat eivät muuttuneet työntekijöiden kohdalla.

Työntekijät joutuvat olla yksin monta tunti yleensä 4h ja pitää tauot silloin, kun työkaveri tulee. Esimerkiksi jos sinulla alkaa työt kello 10 saat syödä lounasta kello 14. Eli joudut olemaan nälissään siellä 4h ja yleensä enemmän, koska syöt aamupalan kotona 8-9 maissa, eikä välipalaa voi syödä muualla, kun kassojen vieressä ja sitten asiakkaat ihmettelee mitä siellä syödään. Ihmisellä menee verensokeri alas ja energia ei ole ja siinä samalla pitäisi tehdä monta asiaa vähällä energialla. 

Esimiehet eivät ole reilua katsovat, vain yrityksen parhaaksi ei työntekijöiden. Työntekijät vaihtuu koko ajan eli jos olet menossa sinne töihin huomaat kun vaihtuu. Miksi ne vaihtuu? voidaan ihmetellä. Siksi että normaalina työntekijänä sinulla on paljon vastuutta ja tekemistä. Sinun pitää purkaa kuormaa, siivota, järjestellä, maksaa laskuja, palvella asiakkaita ja myydä ja jos et tee kaikkia tehtäviä yhden päivän aikana sinä et ole hyvä työntekijä esimiesten mielestä. Paras tapa tähän olisi se että on enemmän työntekijöitä, kuin yksin siellä. Siellä ei saa ottaa tai toivoa lomaa milloin haluaa varsinkaan he jotka ovat olleet 1-2 vuotta töissä. Vaan siellä tehdään töitä vähintään 5 vuotta ja sitten saa 2 viikkoa lomaa siitä hyvästä.

Click Shoes ei myöskään ota vastaan palauttavaa kritiikkiä heidän toiminnastaan joka kertoo siitä, että he tietävät tekevänsä väärin ja miettivät vanhanaikaisesti. Paljon puuttelissia kohtia työergonomiasta ja näyttää kirpputorilta. Siellä EI mietettä visuaalisuutta ja muutenkin haaskataan luontoa tulostamalla paljon paperia laskuihin, kaikkiin siis aivan kaikkiin kenkien hinnoitellun hyllyreunoihin ja tarralappuihin todella vanhanaikaista ja nykyään saisi paljon tehtyä digitaalisesti helpommin ja luonto ystävällisemmin pidemmän päälle.  

Reklaamatiointia tulee ainakin pari kertaa viikossa sillä kenkien laatu on hyvin huonoa ja heidän oma merkki 2MOONS " kiina kopio" niin kopioi Riekeriä, Tamarista, Bugattia jne, merkkejä ja myy yhtä hinnakalla kuin muut merkit ja vielä huonommalla laadulla. Esimerkki kenkien koko hinta kun tuotetaan on firmalle 9€ ne myydään 69€ huonolla laadulla ja asiakkaat tulee reklamoimaan. Vanhoja kenkiä yritetään myös myydä viimeiset parit hyllyssä kun ovat jo rikki mennyt. ja ovat 3 vuotta vanhat. 

Onneksi irtisanoudun itsestäni. En mitenkään suosittele tätä työpaikkaa, hakevat koko ajan lisää työntekijöitä, hämärää touhua ja liian paljon nuoria jotka eivät tiedä heidän oikeuksistaan ja ovat huonossa työpaikassa. Älkää tehkö töitä yrityksille, jotka eivät ansaitse teidän kallista arvoista aikaanne sillä löytyy paljon parempia työpaikkoja ja yrityksiä missä teitä kuunnellaan ja olette myös yritykselle tärkeitä. Muistakaa teidän arvonne. 

Vierailija
35/59 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä että tämä ei ole saanut enemmän huomiotta koska nämä asiat kuulosta todella vakavilta. 

Vierailija
36/59 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

paska paikka wrote:

mulla meni sieltä ostamat kengät paskaksi hieman päälle vuoden jälkeen koska toisessa kengässä oli tuotevirhe ja halusin täyden korvauksen niistä. myyjä siellä soitti esimiehelleen joka väitti että kuluttaja vastuu on vain vuoden, mutta laissa sanotaan toisin ja otin sitten kuluttajaneuvontaan yhteyttä. lopulta he suostuivat maksamaan vain puolet hinnasta takaisin.

Ööö, miks ostat kengät, joissa on tuotevirhe?

Ja jos olettaen ostat jotkut alle 100 € pilipalikengät, niin miten edes kuvittelet niiden pysyvän moitteettomina yli vuotta? Ja kengät nyt muutenkin kuluu hinnasta riippumatta. Jos ostan tollasen kulutustavaran, niin kyllä mä sitä ihan omalla vastuullani pidän, jos palautusoikeus on umpeutunut ja takuuta ei ole. Siis pitäiskö sun mielestä kaiken maailman mämmikourien ja rähmäkäpälien saada rahat takaisin kaikesta, kun ei pysy ehjänä? Mistä se kauppias voi tietää, oletko vastuullinen ihminen vai mämmikoura, joka ei vaan osaa huolehtia omaisuudestaan. Ihan kohtuuton ajatus. Älä osta silminnähden roskaa, siinä on oikeutesi.

Sitten itse asiaan.

Firman johdon kannattaisi kiinnostua näistä epäkohdista, koska minulla ainakin menee nyt tämä firma boikottiin. Töihin en olisi teille muutenkaan tullut.

Vierailija
37/59 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan kauhea työpaikka! 

Olen samaa mieltä edellä mainittujen kommentoijien kanssa ja toivon, että menee jossain vaiheessa konkurssiin tai muuttavat tapojaan työntekijöiden ja työtehtävien kohdalla.

Pitää tulla tänne kirjoittamaan, että saa mielenrauhaa itse. Click Shoes liittyy Tokmanniin ja asiat eivät muuttuneet työntekijöiden kohdalla.

Työntekijät joutuvat olla yksin monta tunti yleensä 4h ja pitää tauot silloin, kun työkaveri tulee. Esimerkiksi jos sinulla alkaa työt kello 10 saat syödä lounasta kello 14. Eli joudut olemaan nälissään siellä 4h ja yleensä enemmän, koska syöt aamupalan kotona 8-9 maissa, eikä välipalaa voi syödä muualla, kun kassojen vieressä ja sitten asiakkaat ihmettelee mitä siellä syödään. Ihmisellä menee verensokeri alas ja energia ei ole ja siinä samalla pitäisi tehdä monta asiaa vähällä energialla. 

Esimiehet eivät ole reilua katsovat, vain yritykse

Nojepp siis tämä! tulin itse vielä katsomaan jos löytyisi lisää kokemuksia ja näköjää löytyy. Itse on ollu myös töissä siellä ja tbh iha kauhee mesta. 

Vierailija
38/59 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti kuormittavin työpaikka, missä olen koskaan ollut!!! Liikkeen kokoon nähden työntekijä määrä on alimitoitettua. Esimiehille tästä ilmoitettua vastauksena ilmoitetaan että pienemmissä paikkakunnista pärjätään ihan hyvin. Kaikki tapahtuu täytyy tehdä samaan aikaan. Kuorman vastaanotto, purku, siirrot, alen rakennus ja tottakai myynti. Jos jonkun näistä kehtaan jättää tekemättä lyhyen yhdessä olon aikana saat kyllä kuulla siitä esimiehiltä ihan linjoja pitkin.

Työvuorot yksi iso vitsi firmassa! Listat on laadittu, mutta harvoin pysyvät sellaisenaan. Millon työntekijöitä lähetetään toisiin liikkeisiin sairaslomien takia tahtomattaan tai vapaapäivinä aamusta saakka puheluita ja viestejä esimieheltä, että nyt tarvittaisiin töihin. Kun ilmoitat sopineesi päivälle omia menoja  niin pyydetään siirtämään niitä tai perumaan kokonaan. Moneen otteeseen kieltäydyttyä tyly vastaus ja outoa käytöstä töihin palattua. En tiedä muista, mutta tuntuu jotenkin oudolta esimiehen vaatia siirtämään omia vapaille suunniteltuja menoja vain koska on huono tilanne töissä?? Minun aikana moni työntekijä lopetti juuri tämän takia ettei vapaallakaan enää saanut olla rauhassa ja tuntui että työt seurasivat kotiin. 

Siitä on toki aikaa kun tässä kyseisessä firmassa olen työskennellyt, mutta läheisiltä ystäviltä kuullut, että sama touhu jatkuu edelleen. Aivan uskomatonta, miten tämän kokoluokan ketju kohtelee työntekijöitään.

Vierailija
39/59 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan kauhea työpaikka! 

Esimiehet eivät ole reilua katsovat, vain yritykse

Kertomasi kuulosti hyvin tutulta. Olen siis ollut vähän aikaa tuolla töissä, irtisanouduin myös itse. Touhu oli niin naurettavaa, että ei mitään järkeä. Minua sitten nauratti tuo kun kerroit tuosta lappushowsta, olinkin unohtanut tuon, todella vanhanaikaista. Kauppa oli epäsiisti kaatopaikka, eihän sitä ehtinyt huoltaa koska työntekijöitä oli liian vähän eikä kunnon työkaluja millä hoitaa. Huomasin myös nämä, että kengistä reklamoitiin usein, huonoa laatua mutta myydään kalliilla.

Vierailija
40/59 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toivon todella, että jokainen ihminen joka miettii tonne töihin hakemista lukee tän ketjun ja muutkin paikasta olevat keskustelut esim. jodelin työpaikkavarotukset ja kiertää paikan kaukaa. Voisin sanoo et jokainen juttu mitä tänne on kirjotettu on totta. Ylivoimaisesti hirvein firma missä oon ollut töissä, vaikka oonki ollut myös töissä paikoissa josta on tullut ihan kohuja. Ihmetyttää siis että miten tästä paikasta ei oo enempää meteliä. Yhdeltäkään työntekijältä en oo kuullut työn aikana enkä lopettamisen jälkeen, että olisi jotain positiivista sanottavaa. On aivan pöyristyttävää ja oksettavaa kuinka esihenkilöt kohtelee työntekijöitään, uhkaillaan, haukutaan, kiroillaan. Jos huomataan että on ystävystymässä työkaverin kanssa, jompikumpi siirretään toiseen myymälään, koska eihän töissä ollessa nyt saa mukavaa olla. Eikä näissä siirroissakaan ikinä kysytä työntekijän mielipidettä tai edes esim. miten vaikuttaa työmatkaan. Toki vastaus siihenkin, kun kertoo itse että työmatka muuttuu niin että kestää 1,5tuntia ja pitää kolmella eri julkisella tulla, vastaus on voivoi. Myös vaikka yrittäisit sanoa ettet halua siirtyä ja vaikka olisi hyvä syykin siihen miksi ei halua siirtyä, vastaus on silti "voivoi näin kuitenkin tapahtuu". Pyydetään vastauksia miksi ollut esim. huonompi myynti joku päivä ja kun vastaat asiallisesti että et tiedä, ei ole vaikka ollut niin paljon asiakkaita tulee huutoa että intät vastaan ja olet vain paska myyjä jonka pitäisi mennä myyntikouluun. 

Joustamassa vuoroista pitäisi olla lähes päivittäin ja käytettävissä 24/7. Vaikka olisitkin joustava työntekijä ja yleensä aina joustaisit, jos et kerran pystykkään saat tylyä käytöstä ja syyllistämistä. Vapaatoiveita harvoin toteutetaan. Yhden kesän olin kokonaan saamatta yhtäkään vapaatoivetta vapaaksi, vaikka niitäkin oli vain pari koko kesän aikana. Vapaapäivätkin yleensä laitetaan niin, että ovat esim. tiistai ja sunnuntai, vaikka olisi hyvin mahdollista laittaa vapaapäivätkin peräkkäin että saisi edes joskus palauduttua. Usein tän takia myös työntekijät vaihtavat itse joidenkin päivien vuorot päittäin että molemmat saa kaksi päivää vapaata putkeen, mitkä olisi siis listojen tekijä hyvin voinut alunperinkin laittaa niin. Kun kerrot että oot uupunut ja väsynyt etkä saa palauduttua kunnolla, vastaukseksi tulee "laitat vaan hymyn naamalle niin kyllä jaksat". Kerrot että asiat vaikuttaa sun mielenterveyteen vastaus on "voivoi". Esihenkilöitä ei siis kirjaimellisesti kiinnosta työntekijöiden jaksaminen ja terveys.