Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Istun selkä seinää vasten jossain korkealla kerrostalossa jota rakennetaan parhaillaan

Vierailija
19.04.2022 |

Rakennuksen suuret muoviset peitteet liehuvat tuulessa. On ilta mutta aurinko ei ole vielä laskenut. Näen niin korkelta kauas. Olen kiivennyt toiseksi korkeimmalle tasanteelle. Ajattelin hakevani yksinäisyyttä ja olevani keskenäni ajatusteni kanssa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalo on vanha, mutta sitä peruskorjataan. Vain osassa huoneistoista on asutusta. Kiipesin sinne missä ei ketään ole.

Vierailija
2/13 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkymä on kaunis, pidän rauhasta. On kesä ja todella lämmin. Olen 17-vuotias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän niistä läpikuultavasta tuulessa kahisevista muoveista. Ne peittävät osan näkymää.

Vierailija
4/13 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
5/13 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyyteni rikkoo ryhmä nuoria miehiä he ovat täysi-ikäisiä. Ehkä noin 20-24 -vuotiaita. En tiedä mistä he löysivät sinne. Varmaan jostain viereisistä huoneistoista. He kävelevät betonitasanteella jossa ei ole kaiteita. He tulevat juttelemaan minulle.

Vierailija
6/13 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään kauhutarinoita nyt.

Vierailija
7/13 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisyyteni rikkoo ryhmä nuoria miehiä he ovat täysi-ikäisiä. Ehkä noin 20-24 -vuotiaita. En tiedä mistä he löysivät sinne. Varmaan jostain viereisistä huoneistoista. He kävelevät betonitasanteella jossa ei ole kaiteita. He tulevat juttelemaan minulle.

Onneksi tämä vain mielikuvitusta, muuten olisit kirjoittanut " löysivät tänne".

Vierailija
8/13 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmän jäsenet jäävät hengaamaan kanssani. Muistan miten sen yhden jätkän toinen silmä on sokea. Katson häntä suoraan kasvoihin. Hän olisi muuten komeita ilman sitä vammaa. Hän näyttää oikeastaan jopa pelottavalta. En käännä katsettani pois. Hetken kuluttua he pyytävät minua lähtemään baariin kanssaan.

Vierailija
9/13 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä on viisi. Mietin että kuinka he jaksavat jutella kanssani kun olen niin nuori. Ehkä jopa pelkään heitä En tiedä. En silti näytä sitä heille. Tapaaminen jäi mieleeni pitkäksi aikaa.

Vierailija
10/13 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

🌅

Vierailija
11/13 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

☀️

Vierailija