Ruokaa kaupasta toimittavat robotit jäivät jumiin risteykseen Espoossa
Alepan ruokaostoksia toimittavat robotit jäivät jumiin risteykseen liikennevalojen takia sillä kukaan ei ollut painamassa liikennevalojen nappia. EHeheheHEHEhe!
Kommentit (57)
Juu, noiden robottien innokasta käyttöä ei olla ihan loppuun asti ajateltu. Kuka on vastuussa, jos sapuskat sulaa/ happanee/ mätänee matkalla?
voi roboa :C, siellä se odotti ja odotti
Wef on sanonut että ne tullaan toimittamaan droneilla tulevaisuudessa.
Toivottavasti ihmiset tajuaa vastustaa tätä kehitystä.
Voi, miten nolo ja banaali moka. Ei tulleet siellä ohjelmointiluolassa sitten käytännön olosuhteet mieleen.
Kerran tällänen ruokarobotti lähti perään ja alkoi ahdistelee. yritti ajaa puskaan. MOngersi jotain robottimaista. Nyt olen niin ahdistunut että en uskaalla mennä edes ulos.
pääsi ne ylittämään kun joku auttoi painamaan nappia <3
Kalliiksi tulee. Joku keksii vielä istua robotin kyytiin ja toinen jotain muuta, mikä rikkoo robotit.
Herkko Hietanen kertoi Twitterissä, että liikennevalojonon ensimmäinen robotti oli pyytänyt kohteliaasti apua, jotta joku painaisi liikennevalonappia.
Vierailija kirjoitti:
Juu, noiden robottien innokasta käyttöä ei olla ihan loppuun asti ajateltu. Kuka on vastuussa, jos sapuskat sulaa/ happanee/ mätänee matkalla?
Nykyään, kun rahoituksesta on ylitarjontaa, tällaiset yritykset toimivat pitkään tappiolla.
Älykkääseen muodostelmaan olivat päätyneet.
Vierailija kirjoitti:
Niiden täytyisi olla maanpinnan yläpuolella noin kymmenessä metrissä leijailevia robotteja niin homma olisi pikkasen tehokkaampaa. Ehkä 100 vuoden päästä näin onkin.
Joo, näähän on aika naurettavia leluja. Entä jos känniläinen potkaisee kumoon?
Vierailija kirjoitti:
Kerran tällänen ruokarobotti lähti perään ja alkoi ahdistelee. yritti ajaa puskaan. MOngersi jotain robottimaista. Nyt olen niin ahdistunut että en uskaalla mennä edes ulos.
Onko palstalaisilla kuvaa näistä roboteista, turvallisia? Liian äänekkäitä? Voiko lapsi jäädä alle tai pieni eläin.
Vierailija kirjoitti:
Herkko Hietanen kertoi Twitterissä, että liikennevalojonon ensimmäinen robotti oli pyytänyt kohteliaasti apua, jotta joku painaisi liikennevalonappia.
Ei yllätä, jos nimi on Herkko.
Toivottavast joku kiduttaa niitä typeriä ropotteja jotta ne mokomat hirviöt lopettavat toimintansa =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niiden täytyisi olla maanpinnan yläpuolella noin kymmenessä metrissä leijailevia robotteja niin homma olisi pikkasen tehokkaampaa. Ehkä 100 vuoden päästä näin onkin.
Joo, näähän on aika naurettavia leluja. Entä jos känniläinen potkaisee kumoon?
Kamera ottaa kuvan ja känniläinen jäljitettään.
Minä täältä maalta kyselen millasia ne ruokarobotit oikein on?
Yhden tuollaisen olen itse nostanut ojasta takaisin tielle :)
Tuossa joku aika sitten 7 sapuskarobottia jäi jumiin loskaan samaan risteykseen Tallinnassa 😄😄😄