Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Harlins

Vierailija
19.04.2022 |

alkaa! Odotatko jo innolla?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26888)

Vierailija
17941/26888 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coco ei muuten jokella lainkaan. 

Vierailija
17942/26888 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Coco ei muuten jokella lainkaan. 

Eikä puhu, eikä kävele. Paljonko on ikää? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17943/26888 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika parkkiintunut nahka naamassa Rennyllä. Ja vissiin muuallakin kropassa.

Vierailija
17944/26888 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhahhaa! Että oikein yskä-kieli on löytynyt lapsen kanssa! 

Vierailija
17945/26888 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renny on aidosti onnellinen samppanjalasi kädessään...aaaaaaahhhhhhhhh

Vierailija
17946/26888 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin uusimmat jaksot ja ihmettelin samaa että lapsi on ihan rauhallisesti sylissä mutta hirveä vatkaus! Sitten se keinuva sitteri heilui ihan kauheaa vauhtia. Luulisi että on ihan päästä pyörällä koko vauva. Miksi ihmeessä?

Myös tuo huomiontarve tuntuu hassulta. Noin pieni vauva ja muutenkin vähän perheaikaa yhdessä niin ei tulisi mieleenkään jättää vauvaa hoitoon ja lähteä hotelliin yöksi! Tai kuten yhdessä jaksossa oli että oli vaan pari tuntia aikaa niin taas lapsi hoitoon ja treffeille. Minä minä minä. Onko noin epävarma olo kummallakin suhteesta ettei se muka kestäisi hetken ihan tavallista kotielämää ilman mitään kummallisuuksia?

Vierailija
17947/26888 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Coco höpöttelee/jokeltelee.

Vierailija
17948/26888 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin uusimmat jaksot ja ihmettelin samaa että lapsi on ihan rauhallisesti sylissä mutta hirveä vatkaus! Sitten se keinuva sitteri heilui ihan kauheaa vauhtia. Luulisi että on ihan päästä pyörällä koko vauva. Miksi ihmeessä?

Myös tuo huomiontarve tuntuu hassulta. Noin pieni vauva ja muutenkin vähän perheaikaa yhdessä niin ei tulisi mieleenkään jättää vauvaa hoitoon ja lähteä hotelliin yöksi! Tai kuten yhdessä jaksossa oli että oli vaan pari tuntia aikaa niin taas lapsi hoitoon ja treffeille. Minä minä minä. Onko noin epävarma olo kummallakin suhteesta ettei se muka kestäisi hetken ihan tavallista kotielämää ilman mitään kummallisuuksia?

Yrittäkää nyt ymmärtää, että katsotte käsikirjoitettua ohjelmaa ette 24/7 todellista elämää!

Tosi-tv on todella kaukana todellisuudesta kuin vai voi. Joka ikinen "tosi-tv" ohjelma on käsikirjoitettu ja muokattu draaman saamiseksi (sekä näiden keskusteluiden).

Vierailija
17949/26888 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittäkää nyt ymmärtää, että katsotte käsikirjoitettua ohjelmaa ette 24/7 todellista elämää!

Tosi-tv on todella kaukana todellisuudesta kuin vai voi. Joka ikinen "tosi-tv" ohjelma on käsiki

Sun mielestä Harlinit siis jättävät vauvan toistuvasti hoitajalle ja painuvat viikottaisille treffeille, koska näin on käsikirjoitettu? Oletko tutustunut pariskunnan instaan tai haastatteluihin?

He puhuvat tosi paljon siitä kuinka haluavat panostaa parisuhteeseen (joka heille tarkoittaa ilman vauvaa olemista) ja mm. intiimielämään. Nämä viikottaiset treffit toteutuu ihan ympäri vuoden vaikka kamerat ei käy eikä sarja ole tekeillä.

Kommenttisi oli siis tekstiin, jossa kirjoittaja pohti eivätkö Harlinit osaa elää kotielämää edes sen lyhyen vauvavuoden. Vastaus on että eivät osaa. Mullekin tuli uusista jaksoista fiilis, että ovat tosi epävarmoja ja mustasukkaisia suhteestaan. Heidän puheista saa sen käsityksen ettei heidän parisuhde pysy yllä ilman jatkuvaa treffailua.

Mielestäni ja oman kokemuksen perusteella terve parisuhde voi vallan mainiosti vaikka vauvavuoden aikana ei ehdittäisi yksillekään treffeille.

Vierailija
17950/26888 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kokemukset ei kiinnosta, täällä on kyse aivan muusta. 

Vierailija
17951/26888 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikai ihmiset katso tota OHJELMAA ja mieti miksei lapsi kävele? Niissähän se on ihan pieni vauva vielä... 

Vierailija
17952/26888 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lapsen voisi jättää rauhaan, nyt jo vihjataan vammaiseksi jne. Antakaa lapsen kasvaa ja kehittyä omaan tahtiinsa.

Vierailija
17953/26888 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun kokemukset ei kiinnosta, täällä on kyse aivan muusta. 

Voi olla, mutta sun tylyt ja ontot kommentit ei myöskään ketään kiinnosta. Harmi että sulla menee niin huonosti, että purat pahan mielen ventovieraisiin. Tosi surullista MUN MIELESTÄ.

Vierailija
17954/26888 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yököttävää kun ukko heruttelee oman lapsen ikäisen vaimonsa seksikkyyttä ja oikein alleviivaa että on aktiivista makuukamarissa. Limainen papparainen🤢

Taitaa vaan olla Rennyllä siitä puhe mistä puute:D Vanhemmat miehet toisinaan joutuvat turvautumaan ihmisille tarkoitettuihin mielikuviin, jotta maine viriilinä miehenä ja perheen machona säilyisi. Kunhan uusi vauva syntyy, niin Johannan rinnat on taas omistettu paljolti pikkuihmiselle ruokkimista varten ja hetkeen ei hormonit niin  hyrrää. Jostain syystä uskon, että uusi tulokas on poikalapsi ja hänestä tulee keskipiste Johannalle.

Aiemmin nähdyn perusteella Renny ei taida paljon kysellä hyrrääkö Johannan hormonit vai ei. Jos Rennyltä kysytään, Johannan rinnat on omistettu hänelle. Siitä viikkoja jatkunut mökötys kun edellinen vauva syntyi.

Vierailija
17955/26888 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Coco     

Kuuletko harhoja?

Vierailija
17956/26888 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eikai ihmiset katso tota OHJELMAA ja mieti miksei lapsi kävele? Niissähän se on ihan pieni vauva vielä... 

Halooooo...onks valooooo....täällä puhutaan myös "tästä päivästä"....

Vierailija
17957/26888 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päsmäri poistattaa viestejä. Onpa herkkä tumma.

Vierailija
17958/26888 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö lapsen voisi jättää rauhaan, nyt jo vihjataan vammaiseksi jne. Antakaa lapsen kasvaa ja kehittyä omaan tahtiinsa.

Voi, voi kun taas fanityttö hermostuu!  Voisit sinäkin kasvaa ja jättää tämän ketjun, kun noin aina hermostut.😄

Vierailija
17959/26888 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi-tv on todella kaukana todellisuudesta kuin vai voi. Joka ikinen "tosi-tv" ohjelma on käsiki

Taidat luulla kaikkea salaliitoksi?

Vierailija
17960/26888 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renny Harlin taitaa olla uransa huipulla:

"Renny Harlin kertoo seksielämästään"

😂😝🤮

Ketju on lukittu.