The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Miten tää voi olla sulle näin vaikeeta ymmärtää. Tämä pitää selittää sulle vaan uudelleen ja uudelleen. Ja siis oletko joku harlinien hovipuolustaja. Maksetaanko sulle että takerrut aivan kaikkeen. Miksi sulle on niin tärkeetä puolustaa sulle tuikituntemattomia ihmisiä keskustelupalstalla. Odotatko että harlinit kontaktoivat sua huvin tehdystä puolustamisesta ja inttämisestä?
Vierailija kirjoitti:
Just,minä en ole oikeutettu halveksimaan muita, mutta Harlineita voidaan halveksia kaikin mahdollisin keinoin, joten jatkakaa teidän mielestänne hupaisaa ketjua, miten voi olla hupaisaa haukkua jopa perheen lasta, käskette mun hankkia muuta tekemistä, mutta se kannattais teillekin.
Miksi haluat halveksia muita?
Vierailija kirjoitti:
Just,minä en ole oikeutettu halveksimaan muita, mutta Harlineita voidaan halveksia kaikin mahdollisin keinoin, joten jatkakaa teidän mielestänne hupaisaa ketjua, miten voi olla hupaisaa haukkua jopa perheen lasta, käskette mun hankkia muuta tekemistä, mutta se kannattais teillekin.
Vierailija kirjoitti:
Bricklayer tulossa ensi-iltaan syyskuussa. Ainakaan Finnkinon tulevissa leffoissa ei ole. Tästähän oli tarkoitus tehdä useampi leffa.
Rennylle tuntuu alko maistuvan. Näinköhän rouva on raskaana, kun hänen drinkkiä ei kuvissa näkynyt?
Nyt en muista miten se sillä ekalla kaudella oli ( kun kuvasivat sitä karseeta Refuge elokuvaa ) Eli oliko Johannalla siellä Bulgariassa drinkkii / lasii, kun rennylla muistaakseni oli, monessa jaksossa..
Vierailija kirjoitti:
Just,minä en ole oikeutettu halveksimaan muita, mutta Harlineita voidaan halveksia kaikin mahdollisin keinoin, joten jatkakaa teidän mielestänne hupaisaa ketjua, miten voi olla hupaisaa haukkua jopa perheen lasta, käskette mun hankkia muuta tekemistä, mutta se kannattais teillekin.[/quot
🤣🤣🤣🤪
Toivon näkeväni ihania unia ihanasta Rennystä! On se vaan niin kuuma ja komea!
Herään sitten aamulla hymyillen!
Jossulla oli sillon niitä fitnes hommia eli joi vettä ja söi salaattia, kun reni dokaili ja söi pizzaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bricklayer tulossa ensi-iltaan syyskuussa. Ainakaan Finnkinon tulevissa leffoissa ei ole. Tästähän oli tarkoitus tehdä useampi leffa.
Rennylle tuntuu alko maistuvan. Näinköhän rouva on raskaana, kun hänen drinkkiä ei kuvissa näkynyt?
Nyt en muista miten se sillä ekalla kaudella oli ( kun kuvasivat sitä karseeta Refuge elokuvaa ) Eli oliko Johannalla siellä Bulgariassa drinkkii / lasii, kun rennylla muistaakseni oli, monessa jaksossa..
Nämä isä-tytär-avioliitot ovat luonteeltaan tilapäisiä.
Jossain vaiheessa vaari lykätään vanhainkotiin ja otetaan toimintakelpoinen uros.
Ihan normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Nämä isä-tytär-avioliitot ovat luonteeltaan tilapäisiä.
Jossain vaiheessa vaari lykätään vanhainkotiin ja otetaan toimintakelpoinen uros.Ihan normaalia.
Ellei isukki iske silmiään nuorempaan😉
Mukavaa, että jossukin muisti lemmikkinsä ja kommentoi instassa, että Myyllä näköjään kaikki aika kivasti.
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa, että jossukin muisti lemmikkinsä ja kommentoi instassa, että Myyllä näköjään kaikki aika kivasti.
Niinpä, tuli hyvä mieli tuosta postauksesta. Ei ollut varmaan Johannan valinta jättää koiraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, tuli hyvä mieli tuosta postauksesta. Ei ollut varmaan Johannan valinta jättää koiraa.
Hyvä mieli?😆 älkää pliis rapsuttako koiria/kissoja mahasta, on niille herkkä paikka.
Nyt tuli kommentti että myyllä kaikki hyvin. Vanha mummo kokkila viestittänyt juballe että täöllä ollaan huolissaan myystä.
Rennie sai ilman myyn ja heitti sen ulos kun tarpeeksi otettu siitä hyöty irti. Rennie pummaa kaiken ilmaiseksi. Nyt niiden oli lähdettävä us kun ei muualta töitä tarjolla. Taitaa ero pian tulla kun manit vähissä. Rennie kittaa alkoa ja juban silmät alkaa aukeamaan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli kommentti että myyllä kaikki hyvin. Vanha mummo kokkila viestittänyt juballe että täöllä ollaan huolissaan myystä.
Rennie sai ilman myyn ja heitti sen ulos kun tarpeeksi otettu siitä hyöty irti. Rennie pummaa kaiken ilmaiseksi. Nyt niiden oli lähdettävä us kun ei muualta töitä tarjolla. Taitaa ero pian tulla kun manit vähissä. Rennie kittaa alkoa ja juban silmät alkaa aukeamaan.
👍👍👍
Näköjään kaikki kivasti. Saakohan jossu oman koiransa kuulumisia muuta kuin hoitajan instan kautta
Vierailija kirjoitti:
Näköjään kaikki kivasti. Saakohan jossu oman koiransa kuulumisia muuta kuin hoitajan instan kautta
Koirahan näytti kauhistuneelta selinmakuulla ja muija raapi mahasta virne naamallaan.
Esittelee lapsen kumisaappaita.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koirahan näytti kauhistuneelta selinmakuulla ja muija raapi mahasta virne naamallaan.
Joo näin on. Myy aivan peloissaan. Karmea hoitaja kun ei tiedä koirista mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo näin on. Myy aivan peloissaan. Karmea hoitaja kun ei tiedä koirista mitään.
Koira ei ole pehmolelu.