The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Vierailija kirjoitti:
Oletko työpaikallakin koko ajan toisten kimpussa? Anna nyt hyvä ihminen muiden olla äläkä tarraudu jokaiseen kommenttiin.
Vierailija kirjoitti:
Onko väliä miten kukakin jaikojaan pitää😁😄😃😀😆🤣
Kun fanitus menee överiksi.
Ei nää mun vastaukset poikkea täällä muista kommenteista, samaan malliin muutkin vastailee. Se on mun mielipide, jos mä oon eri mieltä, niinhän muutkin on. Mut mulla on täällä tod.näk. yks tyyppi joka koko ajan kuittailee. Mut mitä välii🤪😲🤪😲🤪😲
Ei mua vaivaa muidenkaan jalat, niin miks vaivais Jossun😊. Tää on ihan naurettavaa, muut voi rokkia joka hiuskarvankin toisista ja mun kommentit on sit päsmäröintiä, voi jessus sentään. Työpaikalla on menny upeesti, jos sekin sun täytyy tietää, mitä muuta haluut tietää....
Vierailija kirjoitti:
Ei nää mun vastaukset poikkea täällä muista kommenteista, samaan malliin muutkin vastailee. Se on mun mielipide, jos mä oon eri mieltä, niinhän muutkin on. Mut mulla on täällä tod.näk. yks tyyppi joka koko ajan kuittailee. Mut mitä välii🤪😲🤪😲🤪😲
Ai ei poikkea?😆 kasva jo aikuiseksi henkisesti, ja yritä ottaa vastaan eri mielipiteitä💩
Vierailija kirjoitti:
Ei mua vaivaa muidenkaan jalat, niin miks vaivais Jossun😊. Tää on ihan naurettavaa, muut voi rokkia joka hiuskarvankin toisista ja mun kommentit on sit päsmäröintiä, voi jessus sentään. Työpaikalla on menny upeesti, jos sekin sun täytyy tietää, mitä muuta haluut tietää....
Missä työssä voi päivystää kaiket päivät vauva.fi:ssä?????
En päivystä, oisko oma yritys🤪🤣
Voi taivas! Käsikirjoittaako Harlin komisario Palmun???? Ei voi olla todellista!
Vierailija kirjoitti:
En päivystä, oisko oma yritys🤪🤣
Istutko yrityksesi päällä?😎🤭
Just, yrität olla vitsikäs, taidat itse istua, kun heti tuli tommonen aate mieleen. Ihan sama millä rahas tienaat🤭
Vierailija kirjoitti:
Just, yrität olla vitsikäs, taidat itse istua, kun heti tuli tommonen aate mieleen. Ihan sama millä rahas tienaat🤭
Ja taas haastamassa riitaa😝 mikä ihme sua vaivaa? Luulisi tjllä olevan enemmän hermot kunnossa🤪
Etkö huumoria ymmärrä, oot aika riivinrauta kun otat kaikki eriävät mielipiteet niin vakavasti, relaa hyvä ihminen, ei vauva sivusto ole tosiaankaan kun kommentoijien sanaharkkaa😉🤣😁
Vierailija kirjoitti:
Etkö huumoria ymmärrä, oot aika riivinrauta kun otat kaikki eriävät mielipiteet niin vakavasti, relaa hyvä ihminen, ei vauva sivusto ole tosiaankaan kun kommentoijien sanaharkkaa😉🤣😁
Älä yritä😆 Harlinien arvostelu saa pinnasi kireälle, solvaat jokaista, joka ei nuoleskele Harlineita😛
Onko Palmusta jossain uutta tietoa?
Höpö höpö, toi on sun mielipide, asioista voi olla montaa mieltä, kuten Harlineistakin, mä oon vaan koko ajan sun hampaissa, vaikka kommentoisin ihan mitä vaan😄
Renskan nimi on Walk of shamella
ei Walk of famella.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, toi on sun mielipide, asioista voi olla montaa mieltä, kuten Harlineistakin, mä oon vaan koko ajan sun hampaissa, vaikka kommentoisin ihan mitä vaan😄
Jätä nyt ihmiset rauhaan, onhan noita muitakin ketjuja joissa voit yrittää päteä.🤪
Sinäkö päätät kuka mihinkin ketjuun saa osallistua, voi, voi...
Onko Palmuun valittu jo näyttelijöitä?
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö päätät kuka mihinkin ketjuun saa osallistua, voi, voi...
Jaksaa, jaksaa, jaksaa....voi, voi...
Oletko työpaikallakin koko ajan toisten kimpussa? Anna nyt hyvä ihminen muiden olla äläkä tarraudu jokaiseen kommenttiin.