The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Miksei mun viestejä peukuteta, byäääh!
😂😂😂😂😂
Renny on saattanut vain yhden naisen paksuksi "virallisesti", mutta väittää assarinsa tulleen tiineeksi yhden yön suhteen jälkeen. Miksi suuri hamesankari ei käyttänyt sadetakkia, jo ihan oman terveytensäkin takia?
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂😂😂
Ja 4🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😭😭😭😭😭
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂😂😂
Sinä ja ukkos🤪😜😍😘
Näkeehän sen jo ig kommenteissa, ettei Harlin fani käy ihan täysillä. Sen takia varmaan lopettivat lapsensa kasvojen näyttämisen.
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂😂😂
Ja ikäsi on? Huomenna alkaa koulu, onks kivaa? Vai eskariko alkaa? Ootpas taitava, kun osaat kirjoittaa😊👉👌👍👊👋
mt-ongelmat on suuri ongelma Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Verailija kirjoitti:
😂😂😂😂😂Sinä ja ukkos🤪😜😍😘
Kuhina käy puhelinten js tietsikoiden kanssa😎
Tuliko väsy sarjapeukuttaja?😂
Jossulla on kumitissit, huulitäytteet. Niistäkin pääsisi eroon, turhaan hankki aikoinaan.
Koska ne kiireet alkaa Aucklandissa? Tietääkö sarjapeukuttaja?😎
Vierailija kirjoitti:
Nyt näköjään tää tyyppi täällä on lopullisesti seonnut, huh, huh, koeta rauhoittua. Jos menee työ keikalle toiseen maahan, ei oma asunto ole järkevä vaan vuokrattu. Onneksi ovat järkeviä, eivätkä ajele helikoptereilla. Johanna ei tarvitse irtoripsiä, kaunis ilmankin. Tässä oli muutama mielipide. 😊. Jos Räikkösillä on enemmän seuraajia, mitä sitten, kun ei heidän tekemiset kiinnosta.
Se on työkeikalle, yhdys-sanat haltuun, kun tunnut tietävän muuten kaikesta kaiken.
Kyllä varmaan naapurit ihmettelee, kun näillä on vain yksi kosla, siis Miamissa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmaan naapurit ihmettelee, kun näillä on vain yksi kosla, siis Miamissa.
Kukaan ei ole ajokunnossa, miksi autoa siis tarvittaisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ettäkö Jonni pääsis yksin jonnekin?
No, ei täällä mitään äidinkielen koetta suoriteta, joten kirjotusvirheet ei ketään haittaa. Sulla on toi tyyli niin ikävä, että kuittailet joka asiasta, ei noi sunkaan kommentit kympin arvosia ole. Täällä saa jokainen kirjottaa omalla taidollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ettäkö Jonni pääsis yksin jonnekin?
Ei tietenkään ilman uroskotkaa
Vierailija kirjoitti:
No, ei täällä mitään äidinkielen koetta suoriteta, joten kirjotusvirheet ei ketään haittaa. Sulla on toi tyyli niin ikävä, että kuittailet joka asiasta, ei noi sunkaan kommentit kympin arvosia ole. Täällä saa jokainen kirjottaa omalla taidollaan.
Kato, päsmärillä meni herne nenuun, taas kerran!😂
Kun fanitus menee äärimmäisyyksiin, sitä alkaa kuvitella tuntevansa henkilökohtaisesti kohteen.