Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Harlins

Vierailija
19.04.2022 |

alkaa! Odotatko jo innolla?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26888)

Vierailija
14581/26888 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas palataan ikään, on se ihme että joku tuijottaa ikään ja ulkonäköön koko ajan. Menneessä elämässä voi olla vaikka mitä mokia, mutta osaahan ihmiset myös parantaa tapojaan. Saan tästä kuramyrskyn, mutta uskon myös Rennyn oppineen ja nyt elävän parhainta aikaa, kuten hän sanoo. Ei joka paikassa pysty esittämään onnellista perhettä, jos näin ei ole. He ovat onnellisia, miksi pitää kaivella virheitä.Huh, tulipas taas kehuttua🤣

Vaihda jo levyä kuraniskoista😂 kyllä se nyt vaan vanha on, nuoreksi ei saa millään.

Ei perusluonteestaan kukaan eroon pääse, ja ainahan tuo on "elänyt parasta aikaansa".

Mistä sinäkään tiedät heidän onnellisuudestaan mitään, kun aina väität, etteivät muut tällä palstalla tiedä mitään😂

Uskoa saat mitä haluat, ole hyvä🤣

Vierailija
14582/26888 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, tämä on mun mielipide, sä voit olla toista mieltä, mä uskon ihmisistä myös hyvää, kukaan ei voi olla niin surkea ettei hänestä koskaan voi sanoa mitään hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14583/26888 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, tämä on mun mielipide, sä voit olla toista mieltä, mä uskon ihmisistä myös hyvää, kukaan ei voi olla niin surkea ettei hänestä koskaan voi sanoa mitään hyvää.

Miksi minun pitäisi uskoa mitään jostain Harlineista?

Vierailija
14584/26888 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sen Refugen ensi-ilta on?????

Vierailija
14585/26888 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas palataan ikään, on se ihme että joku tuijottaa ikään ja ulkonäköön koko ajan. Menneessä elämässä voi olla vaikka mitä mokia, mutta osaahan ihmiset myös parantaa tapojaan. Saan tästä kuramyrskyn, mutta uskon myös Rennyn oppineen ja nyt elävän parhainta aikaa, kuten hän sanoo. Ei joka paikassa pysty esittämään onnellista perhettä, jos näin ei ole. He ovat onnellisia, miksi pitää kaivella virheitä.Huh, tulipas taas kehuttua🤣

Narsismista ja muista vastaavan tason persoonallisuushäiriöistä ei käytännössä voi parantua. Se vaatisi sen, että narsisti pystyy huomaamaan ja myöntämään puutteen itsessään ja sen, että on tehnyt väärin monia kohtaan. Este on se ettei narsisti pysty näkemään virhettä itsessään.

Renny on puheillaan ja itse luomallaan narratiivilla sumuttanut aina, että nyt pyyhkii hyvin ja kaikki on suurempaa, parempaa ja hienompaa kuin aiemmin. Silloinkin kun kaikki näkee, että nyt ei mene hyvin. Esim. case: muutto Kiinaan ohjaamaan elokuvia. Ei voinut myöntää tehneensä isoja virheitä urallaan Hollywoodissa ja siksi työt siellä loppui. Yritti sumuttaa kaikkia että lähti Kiinaan sen vuoksi, että se olisi ollut ykköspaikka tulevaisuuden elokuvateollisuudessa. Come on.

Uskon kyllä, että heillä on Johannan kanssa hyvä juttu meneillään, mutta vain niin kauan kuin Johanna on talutushihnassa. Ja siinä on vaara, että imee kaiken elämän Johannasta koska ei ole vapaa tekemään omia valintojaan.

Vierailija
14586/26888 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinaan muuttoon liittyi myös Luukas.

Vierailija
14587/26888 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi ku mikä nenä! Kuin punainen pesusieni!

Vierailija
14588/26888 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinaan muuttoon liittyi myös Luukas.

Mun mielestä se miten Renny Luukaksen ja Kiinan selittää, kuulostaa jälkikäteen kyhätyltä nyyhkytarinalta.

Vierailija
14589/26888 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinaan m00uuttoon liittyi myös Luukas.

Äidinpoikana Renny pahoitti mielensä/raivostui Luukaksen valinta jäädä pojan äidin luo asumaan, tuttuun ympäristöön, kouluun ja kavereiden luokse. Todellako, vaati 15 vuotiasta teiniä jättämään kaiken taakseen? Huhhuh, joskus kannattaisi ottaa muutkin huomioon.

Vierailija
14590/26888 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tuo Tinttimäinen otsakiehkura ihanan Rennyn otsalla! Tekee todella nuorekkaaksi!

Rento kesäparta kruunaa kaiken!

Vierailija
14591/26888 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka Jossu pääsi heti mm. tuottajaksi, kun Markus Seliniltä ei onnistunut?

Vierailija
14592/26888 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa kun koko perhe on leffaa tekemässä.

Vierailija
14593/26888 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppoa kun koko perhe on leffaa tekemässä.

Onko poikakin mukana?

Vierailija
14594/26888 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsismi voi myös parantua, jos hän itse huomaa ongelmansa ym., eli toivoa on Rennylläkin, elämän tilanne on myös erilainen kun ennen. Perhe ja lapsi on pelastanut monia hankalasta elämäntilanteesta.

Vierailija
14595/26888 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsismi voi myös parantua, jos hän itse huomaa ongelmansa ym., eli toivoa on Rennylläkin, elämän tilanne on myös erilainen kun ennen. Perhe ja lapsi on pelastanut monia hankalasta elämäntilanteesta.

😂

Vierailija
14596/26888 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsku on hyvin loukkaantumisherkkä, itsekeskeinen ja keskittyy niihin asioihin, jotka luovat heille itselleen jollain tavalla etuja, kunniaa ja rahaa.

Vierailija
14597/26888 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks jollekin on ongelma Johannan huulet, Rennyn iho ja nyt jopa nenä ym., voi jessus 🤪

Vierailija
14598/26888 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lukemmassa narskuista, kun siitä täällä kohistaan, no, tulipa luettua.

Vierailija
14599/26888 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks jollekin on ongelma Johannan huulet, Rennyn iho ja nyt jopa nenä ym., voi jessus 🤪

Miks jollekin on ongelma aina toisten mielipiteet? Voi jessus!🤯

Vierailija
14600/26888 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain maikkarin klipissä Renny kertoo, kuinka turvatonta etenkin lasten on elää Usassa, ei voi ilman valvontaa mennä mihinkään toisin kuin Suomessa lapset.

Johanna hytkyy vieressä Coco sylissään ja tuijottaa hymyillen Rennyä.🙄

Miksi sitä lasta pitää koko ajan hytkyttää silloin, kun on sylissä?

Ketju on lukittu.