Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Harlins

Vierailija
19.04.2022 |

alkaa! Odotatko jo innolla?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26888)

Vierailija
14501/26888 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ruskea läntti sosolla on päässä? Tosi ruma, onko syntymämerkki vai iso luomi?

Ihan kamala kommentti pienestä viattomasta lapsesta. Se on tod näk mansikkaluomi ja se lapsi ei ole itse pystynyt vaikuttamaan siihen.

Vierailija
14502/26888 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna on tietoisesti itse pyrkinyt julkisuuteen hinnalla millä hyvänsä. Nyt pitää kestää arvostelut niin hyvät kuin huonot koko perheen sekä lähipiirin.

Cocon nimestä vielä monikin lausuu tai kirjoittaa koko soso sosso näistä ei kannata lähipiirin hermostua. Kaikki ei osaa kirjoittaa lukea lontoota. Viimeksi kuulin erään nuoren puhuvan soosista ja tarkoitti Cocoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14503/26888 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka taas kehtaat arvostella pientä lasta, sokeakin näkee otsallaan et se on syntymämerkki, ja Coco nimen osaavat muut lausua paitsi sä.

Vierailija
14504/26888 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johanna on tietoisesti itse pyrkinyt julkisuuteen hinnalla millä hyvänsä. Nyt pitää kestää arvostelut niin hyvät kuin huonot koko perheen sekä lähipiirin.

Cocon nimestä vielä monikin lausuu tai kirjoittaa koko soso sosso näistä ei kannata lähipiirin hermostua. Kaikki ei osaa kirjoittaa lukea lontoota. Viimeksi kuulin erään nuoren puhuvan soosista ja tarkoitti Cocoa.

Coco on näköjään jo merkittävä ja tunnettu ihminen, koska niin nuoret kuin vanhat keskustelevat hänestä, jokainen tyylilleen toki uskollisesti. Harva nuori ottaa kantaa Cocoon, suurin osa ei ole kuullutkaan ja loppuja ei kiinnosta. Ehkä sinun pitäisi olla huolestunut siitä nuoresta, ehkä puhui muusta soosista.

Vierailija
14505/26888 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Coco on näköjään jo merkittävä ja tunnettu ihminen, koska niin nuoret kuin vanhat keskustelevat hänestä, jokainen tyylilleen toki uskollisesti. Harva nuori ottaa kantaa Cocoon, suurin osa ei ole kuullutkaan ja loppuja ei kiinnosta. Ehkä sinun pitäisi olla huolestunut siitä nuoresta, ehkä puhui muusta soosista.

Kylläpä vanhalla mummolla otta koville jos joku ei kehu tätä pyrkyrimuijaa.

Miksi hänestä puhutaan nimellä joba jossu vai tarkoittiko joku kossu. Rauhoitu nyt vanha mamma. Vanha olet vaikka itse luulet olevasi nuori.

Vierailija
14506/26888 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herran jumala sentään. Luulet että aina sama henkilö vastaa sulle. Et ole oppinut multa kyllä yhtään mitään. Lopeta jo toi että samalla lailla mulle on vastattu. Onko sun pakko tulla puolustamaan reniä joka ikiseen kommenttiin.

Vierailija kirjoitti:

Samalla lailla on mulle vastattu, usein vielä törkeämmillä tavoilla joten ihan olen sulta oppinut, täällä ei pärjää muuten🤪😜

Vierailija
14507/26888 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuon sun vastaustyylin täällä jo tuntee, sä käytät samoja sanoja, sanontoja ym. Keltään muulta ei tule tollasia letkautuksia. Sitä ihmettelen, miten viitsit viettää aikaa Harlin ketjussa, kun mitään järkeä et heidän elämässä näe, eikö ole muita seurattavia.

Vierailija
14508/26888 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan Rennyä (ei Reni😲) ole koko ajan puolustamassa, luetun ymmärtäminen???????

Vierailija
14509/26888 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta toi että samalla tavalla on mulle vastattu!!!! Just sinäkö täällä määräät, taas tullaan tähän, että vain sulle sopivat kommentit ovat soveliaita, lopetä päsmäröinti!

Vierailija
14510/26888 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä pariskunta inspiroi ihmiset täällä tappelemaan kirjoitus- ja ilmaisutyyleistä? Tämä on todella erikoista, koska jatkuu aina vaan. Tuskin teistä kukaan saa toistaan ojennettua kirjoittamaan omalla tavallanne

Vierailija
14511/26888 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on oltava samaa mieltä kaikesta.

Vierailija
14512/26888 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saapas nähdä mitä syksy tuo tullessaan, kun kolmas osa Harlineita tulee, tuskin maltan odottaa🙈

Vierailija
14513/26888 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt esiteltiin instassa yhteistyönä saatu matto. Ilmeisesti mökkiin eu ole itse ostettu yhtään mitään. Ja nyt tulee päivätolkulla yhteistyöesittelyitä.

Vierailija
14514/26888 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollanen paksu villamatto on niin ihana paljaiden varpaidenkin alla, ja lapselle pehmoinen touhuta, ihana.

Vierailija
14515/26888 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt esitellään sähköistä Bemaria ,joka saatu käyttöön Suomessa olon ajaksi..arvaat jo..yhteistyönä. On muuten upea kaara.

Vierailija
14516/26888 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri ja mahtava ohjaajanero mainostamassa ilmalämpöpumppua, gimme a break!🤣🤣

Vierailija
14517/26888 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on oltava samaa mieltä kaikesta.

Paitsi Harlin-fani, joka haukkuu kaikki kommentoijatkin hkökohtaisuuksiin mennen, jos viesti ei ole kehuva.🙄

Vierailija
14518/26888 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossu on myös tosi hyvä kertomaan tuotteista, joten firmat myös saavat hyvän esittelyn.

Älä jaksa......höpöttää....kovasti on rouva jännittyneen näköinen, kun vertaa nuoriin sometähtiin, jotka tekevät yhteistyömainoksia.

Onhan tuo ihan hiivatin noloa tältä Hollywoodin unelmaparilta. Toivottavasti ovat älynneet maksaa verot kaikista lahjuksista.

Vierailija
14519/26888 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ovat älynneet maksaa verot kaikista lahjuksista.

Totta muuten. Eivät 100% varmuudella raportoi ja maksa niitä. Tuo touhu on niin järkyttävän amatööriä.

Vierailija
14520/26888 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pikku-Coco se vaan joutuu olemaan paahtavassa helteessä avopäin. Ei tekis hattu Renskallekaan pahaa, sen verran punainen on pärstäkerroin.

Ketju on lukittu.