The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Emme voisi asua kenenkään entisessä mökissä, no voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miljonääri saisi halutessaan kodin kuntoon nopeastikin. Sen kuin palkkaa assarin tai pari, jotka hankkivat esim. ne lakanat. Heidän täytyy olla täysin rahattomia, jos joutuu lakanoita myöden suostua yhteistöihin.
Tulee vaikutelma,että lähes kaikki on saatu yhteistyönä, eikä rahaa ole ainakaan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko se sulta pois , jos joku tekee yhteistyötä🤣🤪, ilmalmpöpumppu on hyvä valinta, äkkiä lämpöö ja viilennystä.
Naurattaa näiden yhteistyöt🤣 ei tule talo kestämään seuraavaa 200 vuotta enää. Kuinka aikaisemmat sukupolvet on tuossakin talossa pärjänneet?😆 hirsi suojaa kylmältä, ja kuumalta, paras materiaali.
Lattia kammottavan värinen, valkoinen!!
Ennenaikaan oli pakko pärjätä huonoissakin olosuhteissa, se oli silloin. Hyvin on remontti tehty, kaunista ja viihtyisää. Kyllä olis mahtavaa viettää aikaa tuollaisessa talossa ja maisemissa😍.
Jos firmat tarjoaa yhteistyötä, miksipä ei otettaisi vastaan. Kukaan ei tiedä Harlineiden rahoja, joten älä vaivaa päätäsi.
Ei ole mikään pakko vastaanottaa, vaikka joku tarjoaisi. Antaa heistä hyvin halvan kuvan. Oikeasti varakkaat eivät tarvitse yhteistöitä.
Vierailija kirjoitti:
Jos firmat tarjoaa yhteistyötä, miksipä ei otettaisi vastaan. Kukaan ei tiedä Harlineiden rahoja, joten älä vaivaa päätäsi.
Älä tule kertomaan millä kukakin voi päätään vaivata.
Vierailija kirjoitti:
Samalla lailla on mulle vastattu, usein vielä törkeämmillä tavoilla joten ihan olen sulta oppinut, täällä ei pärjää muuten🤪😜
Jossu on myös tosi hyvä kertomaan tuotteista, joten firmat myös saavat hyvän esittelyn.
Kyllä taitaa pariskunnan rahat olla melko vähissä.
He itse ottavat yhteyttä ja tarjoavat yhteistyötä.
Joka asia käännetään ylösalas.
Koska penska jää hoitoon suomeen kun niin reissataan. Ja on niin niin kiirettä mutta mitään valmista ei tule.
Kupla puhkeaa. Ja silloin hiljenee sokurin vanha äitikin.
Eikö sulla ole mitään rajaa tolla haukkumisella, luepas ihan ajatuksella tota kommenttiasi, miten voit toisista kirjottaa noin, entä jos joku sanois sun perheestä tohon tapaan.
Miten Johannalla voi olla noin huono englannin kieli, monesti näkyy hänellä yksinkertaisiakin kirjoitusvirheitä? On kuitenkin opettajan koulutus ja asunut nyt 3 vuotta ulkomailla
Vierailija kirjoitti:
Jossu on myös tosi hyvä kertomaan tuotteista, joten firmat myös saavat hyvän esittelyn.
Missä se kertoo näistä tuotteista? Mä en ole nähnyt infoa kuin turvaistuimesta (jossa lapsi väärin kiinnitettynä) ja syöttötuolista joka käy vauvasta vaariin.
Esim. juhlissa mittavan panoksen antaneet yritykset mainittiin vaan muutamassa yleisessä storissa tägäyksenä. Ei mitään infoa mitä mikäkin tägätyistä yrityksistä tekee. Tägit oli myös tosi pienellä ja vaalealla vaaleaa taustaa vasten, joten tuskin kukaan painaa niistä niin että päätyisi noiden firmojen sivuille. Noista tuli aika hyväksikäyttö -fiilis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni on jättänyt grillaamatta aattoherkkunsa🤭
Viina ja makkara, siinä suomalaisten juhannus. Ulkomaalaisten ainainen ihmetyksen aihe.
ketsuppi ja sinappi, kahta en jätä
No niin ja taas meni Jossulla pieleen, sä voisit ottaa häneen yhteyttä ja neuvoa kuinka pitää toimia🙈🤣, tulis varmaan kympin arvoista tulosta. Itse en kieltäytyisi, jos joku kysyisi, vaikka olisikin rahaa. Oot siis sitä mieltä et yhteistyö vaan köyhille, mä suon sen kaikille🙃.
Nopeesti kun näppäilee, niin itse kullekin tulee kirjoitusvirheitä, mitä niistä. 😜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Renny pettää kenen kanssa vaan kun tilaisuus tulee.
Kerran sutasi assariaan, jo pamahti muija paksuksi.
lapsen sai mutta ei seukannut sen naisen kanssa, oliko Geena Daviksen aikaan?
Johannan vaikuttaja-yhteistyöt on toteutettu tosi epäammattimaisesti. Näkee että ei ole perehtynyt tuohonkaan alaan yhtään.
Yhtäkkiä Suomen reissulla on joka päivälle mainostettavaa. Tosi epäammattimaista tukkia yhtäkkiä oma some mainoksella mainoksen perään. Ja kaikki tuotteet on vaan tavaraa mitä ne on tarvinneet mökille tai muuten Suomen reissun aikana. Ei mitään syvempää ajatusta seuraajien demografisista tekijöistä tai suhteutettua julkaisuaikataulua sisällölle.
Mikä ruskea läntti sosolla on päässä? Tosi ruma, onko syntymämerkki vai iso luomi?
Kyllä miljonääri saisi halutessaan kodin kuntoon nopeastikin. Sen kuin palkkaa assarin tai pari, jotka hankkivat esim. ne lakanat. Heidän täytyy olla täysin rahattomia, jos joutuu lakanoita myöden suostua yhteistöihin.