Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Harlins

Vierailija
19.04.2022 |

alkaa! Odotatko jo innolla?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26888)

Vierailija
14521/26888 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sille penskalle jo saada yhteistyön ohella hellehattua päähän. Ruinaisi nyt pelle pariskunta edes ilmaisen hatun.

Vierailija
14522/26888 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret hömppä sometähdet ja perhe, isä tai äiti eivät ole ihan verrattavissa. Nuorilla on nykyään niin ihme juttujakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14523/26888 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ruskea läntti sosolla on päässä? Tosi ruma, onko syntymämerkki vai iso luomi?

Ihan kamala kommentti pienestä viattomasta lapsesta. Se on tod näk mansikkaluomi ja se lapsi ei ole itse pystynyt vaikuttamaan siihen.

Ei ole mansikkaluomi. Tuon ympärys on ruskea ja itse luomi tummanruskea. Nyt jäi hattuun mammat.

Vierailija
14524/26888 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret hömppä sometähdet ja perhe, isä tai äiti eivät ole ihan verrattavissa. Nuorilla on nykyään niin ihme juttujakin.

Jossuhan on somevaikuttaja😁

Vierailija
14525/26888 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansikkaluomi luomi on enempi punaisempi, se on jonkinlainen syntymämerkki, ai niin, ne jotka epäili Cocon motoriikkaa, kyllä tenava seisoo tukea vasten, on vaan hitaampi kehityksessä😊

Vierailija
14526/26888 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän Reiska ei koskaan kanna Cocoa? Aina jos joku on sylissä, se on koira.

Vierailija
14527/26888 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Rennyn syliin Coco nukahtaa paremmin kun äidin.

Vierailija
14528/26888 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikse Miamin kämppää ei ole sisustettu lakanoita myöten yhteistöillä?😆

Vierailija
14529/26888 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mansikkaluomi luomi on enempi punaisempi, se on jonkinlainen syntymämerkki, ai niin, ne jotka epäili Cocon motoriikkaa, kyllä tenava seisoo tukea vasten, on vaan hitaampi kehityksessä😊

Meidän poika seisoi tukea vasten viisikuisena, käveli kahdeksan kk:n ikäisenä. Ketä kiinnostaa.

Vierailija
14530/26888 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tämä turha pariskunta lähti uuteen seelantiin. Kait siitäkin uutisoidaan heti. Isosti. Kutten reñiellä on tapana.

Vierailija
14531/26888 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sille penskalle jo saada yhteistyön ohella hellehattua päähän. Ruinaisi nyt pelle pariskunta edes ilmaisen hatun.

Itse olen ihmetellyt Alec ja Hillary Baldwinia. Talvipakkaselle molemmilla vanhemmilla on pipot päässä muutta lapset paljainpäin.

Vierailija
14532/26888 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko tämä turha pariskunta lähti uuteen seelantiin. Kait siitäkin uutisoidaan heti. Isosti. Kutten reñiellä on tapana.

Rakkauslento uuteen seelantiin💋

Vierailija
14533/26888 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sille muksulle hattu päähän! Sääliksi käy kun tyttö siristelee silmiään.

Vierailija
14534/26888 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyvätköhän kymppikerhoon. Mene rakkaimpani käymälään räpläämään ittesi valmiiksi sillä aikaa kun minä nielasen tämän sinisen pillerin ja pyydän lentoemännän vahtimaan Cocoa.

Vierailija
14535/26888 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän poika seisoi tukea vasten viisikuisena, käveli kahdeksan kk:n ikäisenä. Ketä kiinnostaa.

Minun poika syntyi kaikki hampaat suussa ja osakesalkku kainalossa.

Vierailija
14536/26888 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä kiinnosta sinun poikasi seisomiset ja kävelyt, joten älä kehuskele, lapsia ei saa verrata, jokainen kehittyy omaan tahtiin.

Mutta sua kiinnostaa kuitenkin ventovieraan lapsen kehittyminen? Kävelyn oppiminen on päästä kiinni, aivojen ja hermoyhteyksien kehittymisellä. Perimä taas vaikuttaa hampaiden puhkeamisvauhtiin. Ei välttämättä vanhemmilta perittyä, vaan sukupolvien takaa. Vähäinen magnesiumin saanti voi viivästyttää puhkeamista.

Vierailija
14537/26888 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun poika syntyi kaikki hampaat suussa ja osakesalkku kainalossa.

Mun tyttö syntyi tukka päässä ja lonkerotölkki kädessä.

Vierailija
14538/26888 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ihmetellyt Alec ja Hillary Baldwinia. Talvipakkaselle molemmilla vanhemmilla on pipot päässä muutta lapset paljainpäin.

Onko tuo pariskunta sulle joku pakkomielle?

Uudessa-Seelannissa on talvi parhaillaan😁 ei tarvitse Cocon olla paahteessa.

Vierailija
14539/26888 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyvätköhän kymppikerhoon. Mene rakkaimpani käymälään räpläämään ittesi valmiiksi sillä aikaa kun minä nielasen tämän sinisen pillerin ja pyydän lentoemännän vahtimaan Cocoa.

Lentääkö nanny samassa koneessa......

Vierailija
14540/26888 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ovat verrattavissa. Kaikenlaista krääsää mainostetaan tekohymy irvistäen.

Ketju on lukittu.