Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Harlins

Vierailija
19.04.2022 |

alkaa! Odotatko jo innolla?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26888)

Vierailija
12781/26888 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coco on tyttö eikä poika. En jumitu sokruihin, mut haluaisin tietoa jota sulla ehkä olis, koska niin Jossua väität sokrutytöksi, vai oliko vaan P.. puhetta, haluat vaan mollata, mut ihan tosissaan kerro muillekin tietos

Vierailija
12782/26888 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Coco on tyttö eikä poika. En jumitu sokruihin, mut haluaisin tietoa jota sulla ehkä olis, koska niin Jossua väität sokrutytöksi, vai oliko vaan P.. puhetta, haluat vaan mollata, mut ihan tosissaan kerro muillekin tietos

Ei se Jossun edellinenkään miesystävä ihan Jossun ikäluokkaa ollut, Porista supistaan. Ihan sullekin tiedoksi sokrutyttö on nuori nainen joka on suhteessa paljon vanhemman ja rikkaan miehen kanssa. Jackpot on päästä naimisiin miehen kanssa.😉 joko riittää, jos ei vänkää keskenäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12783/26888 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mä tiedän mikä sokru on, mut faktoja tiskiin, kun kerran väität että on esimerkkejä, ketä ne on? Turha mustamaalata ihmisiä keksimällä omia valheita.

Vierailija
12784/26888 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyl mä tiedän mikä sokru on, mut faktoja tiskiin, kun kerran väität että on esimerkkejä, ketä ne on? Turha mustamaalata ihmisiä keksimällä omia valheita.

Rauhotus nyt, onko korkki jo auki, kun noin agressiivinen olet? Vai rakastunut Jossuun🤣

Vierailija
12785/26888 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luepa kommentteja paremmin, en ole ollut linjoilla aikoihin, senhän olit sinäkin muka huomannut, joten en vastaile omiin juttuihin, täällä on muitakin Harlineista pitäviä, ja pistäpä merkille, että olet ainoa joka puhuu mm. märistä unista ym. ala arvoisista asioista.

Juu juu ihan varmasti! Uroskotkan hymy valaisee päivän!

Vierailija
12786/26888 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä papparaisen kansainvälinen megateos on edes päässyt elokuvateattereihin🤔 lienee joku kiinavuosien ohjaustyö? Misfits meni suoraan suoratoistopalveluun🥱 Refugelle käynee samoin, jos joskus valmistuu. Stragers varmasti myös, koska kauhupätkiä ei nykyään juurikaan teatterilevitykseen mene.

Vierailija
12787/26888 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne juhli sillon muutama viikko sitten? Jotain ihkuspeciaalia oli tulossa :)

Vierailija
12788/26888 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valheita lateleva kommentoija pomottaa koko ajan muita, eikö voisi lopettaa, älä mustamaalaa ketään valehtelemalla ja keksimällä juttuja. Törkeää aikuiselta jos edes sellainen olet.

Vierailija
12789/26888 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kay tulee aina kuvioihin kun herralla alkaa olla hankalaa vaimonsa kanssa

Vierailija
12790/26888 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tuo yks jaksaa räkättää🤣 haukkuu muita pomottajaksi ja itse haastaa riitaa jokaiseen kommenttiin joita ei itse ole laittanut😆 ja olevinaan aikuinen😆

Vierailija
12791/26888 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räkättäjä sai sut kiinni valehtelusta, etpähän ole vastannut sokeripariskunta juttuun, ottaako nuppiin, älä moiti mua, olen ihan oikeassa, älä keksi juttuja jos ei voi todistaa niitä todeksi.

Vierailija
12792/26888 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas Kay, vanha vitsi, vaihda jo levyä.

Vierailija
12793/26888 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos olette kuunnelleet johannan siskon podcastia? Spotifyssä nimellä emmy ja alexandra spill the tea. Täyttä hölynpölyä koko podcast, mutta yksi juttu huvitti kun sisko kertoi jotakuinkin "minun mielestä pariskunnat, jotka somessa kokoajan hypettävät suhteitaan ovat super feikkejä. Sellaisissa suhteissa on aina jotain mätää kulissien takana". Tämä siis se sisko kuka ei enää ole väleissä johannan kanssa...

Vierailija
12794/26888 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne juhli sillon muutama viikko sitten? Jotain ihkuspeciaalia oli tulossa :)

Tekosyitä dokaamiselle?

Vierailija
12795/26888 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko sisko myös vähän kateellinen Jossun onnesta

Vierailija
12796/26888 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Räkättäjä sai sut kiinni valehtelusta, etpähän ole vastannut sokeripariskunta juttuun, ottaako nuppiin, älä moiti mua, olen ihan oikeassa, älä keksi juttuja jos ei voi todistaa niitä todeksi.

Tuu pois sieltä kiven alta napakka vastustaja, niin tietäisit jotain maailmanmenosta. Sulle ei ole kukaan tilivelvollinen kertomaan mitään. Ja vaihda jo tuo moittia verbi vähän nykyaikaisempaan.

Vierailija
12797/26888 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokos olette kuunnelleet johannan siskon podcastia? Spotifyssä nimellä emmy ja alexandra spill the tea. Täyttä hölynpölyä koko podcast, mutta yksi juttu huvitti kun sisko kertoi jotakuinkin "minun mielestä pariskunnat, jotka somessa kokoajan hypettävät suhteitaan ovat super feikkejä. Sellaisissa suhteissa on aina jotain mätää kulissien takana". Tämä siis se sisko kuka ei enää ole väleissä johannan kanssa...

Renny raivostui sille Adille ja käski Johannaa valitsemaan hänet tai siskon. Noin toimii sivistynyt, aikuinen mies. Ja mitä Renny edes teki naisporukan polttareissa??

Vierailija
12798/26888 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä papparaisen kansainvälinen megateos on edes päässyt elokuvateattereihin🤔 lienee joku kiinavuosien ohjaustyö? Misfits meni suoraan suoratoistopalveluun🥱 Refugelle käynee samoin, jos joskus valmistuu. Stragers varmasti myös, koska kauhupätkiä ei nykyään juurikaan teatterilevitykseen mene.

Onhan se Dickplayer vai mikä onkaan myös vissiin valmistumassa?

Vierailija
12799/26888 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sitten esitä tietäväsi asioita, jos vastaat kyselijälle, ettet ole tilivelvollinen kertomaan mitään. Nyt näytit itsestäsi ikävän puolen ja se varmaan näkyy sun kommenteissa. Niitä ei kenenkään tarvi ottaa todesta, koska ne voi olla keksittyjä, voi raukkaa,

Vierailija
12800/26888 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä sitten esitä tietäväsi asioita, jos vastaat kyselijälle, ettet ole tilivelvollinen kertomaan mitään. Nyt näytit itsestäsi ikävän puolen ja se varmaan näkyy sun kommenteissa. Niitä ei kenenkään tarvi ottaa todesta, koska ne voi olla keksittyjä, voi raukkaa,

Pullistuuko otsasuoni, kun päsmäröintisi ei onnistu?🤣 kyllä sinunlaisesi superälykkään ihmisen pitäisi tietää itsekin jotain, eikä uhkailla toisia jollain keskustelupalstalla. Jatka vaan, saa nauraa🤣

Ketju on lukittu.