The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Kysyitkö tosissasi et kuinka nautitaan säästä, kai säkin mieluummin lomailet auringossa kuin sateessa ja tuulessa, tää taso on taas niin kummallista, ettei tiedä mitä vastailis, mut olkoon, jokainen saa kommentoida niin kuin osaa🤔
Vierailija kirjoitti:
Kysyitkö tosissasi et kuinka nautitaan säästä, kai säkin mieluummin lomailet auringossa kuin sateessa ja tuulessa, tää taso on taas niin kummallista, ettei tiedä mitä vastailis, mut olkoon, jokainen saa kommentoida niin kuin osaa🤔
Sinustako on niin ihmeellistö kun aurinko paistaa? Ei Harlinit varmaan tuonne lomailemaan menneet.🙄
Luepa kommentteja taaksepäin, sää tuli juttuihin mukaan , kun puhuttiin isovanhemmista. Harlinit on työmatkalla, ei kukaan ole sanonutkaan, et he olisivat lomailemassa.Koeta nyt taas hillitä itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Luepa kommentteja taaksepäin, sää tuli juttuihin mukaan , kun puhuttiin isovanhemmista. Harlinit on työmatkalla, ei kukaan ole sanonutkaan, et he olisivat lomailemassa.Koeta nyt taas hillitä itseäsi.
Yritä nyt raivotar hillitä itsesi. Ketään ei kiinnosta säätiedotukset tässä ketjussa.
Vävypoika 64, appiukko 63, anoppi 62.
Taas tulee lauantain kunniaksi P.. Myrsky niskaan, millähän tyylillä tänään haluaisit saada kommentteja, ettet olisi noin töykeä.....
Nyt jo Monican ulkonäkö saa kyytiä, oletko itse rypytön
Vierailija kirjoitti:
Taas tulee lauantain kunniaksi P.. Myrsky niskaan, millähän tyylillä tänään haluaisit saada kommentteja, ettet olisi noin töykeä.....
Ja taas nyrkit pystyssä haastamassa riitaa, aikuinen ihminen. 😆
Vierailija kirjoitti:
Nyt jo Monican ulkonäkö saa kyytiä, oletko itse rypytön
Renny on sanonut, ettei pidä eikä viihdy vanhojen seurassa koska nämä ovat niin kyynisiä. Eikö Rennyn kaikki naisetkin ole olleet paljon nuorempia? Geena pois lukien.
Eikös kuitenkin Renny ja isovanhemmat tule ihan hyvin toimeen, ikä on vaan numero🤗
Lehdessä oli myös juttua, kuinka hopeaketut ovat suosittuja nuorempien naisten keskuudessa, joten Harlinit ovat ihan trendissä mukana🤗
Vierailija kirjoitti:
Eikös kuitenkin Renny ja isovanhemmat tule ihan hyvin toimeen, ikä on vaan numero🤗
Aika harvalla taitaa appivanhemmat olla nuoremmat?😆
Vierailija kirjoitti:
Lehdessä oli myös juttua, kuinka hopeaketut ovat suosittuja nuorempien naisten keskuudessa, joten Harlinit ovat ihan trendissä mukana🤗
Älä höpötä omias, ei kukaan normaali nuori nainen halua vanhaa ukkoa riesakseen.
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin, kun anoppi asuu toisella puolen maapalloa🤣
Hopekettu juttu ei ole mun höpinöitä, vaan todettu ilmiö, älä aina syyttele, lue lehti jos on lukutaito🙈
Vierailija kirjoitti:
Hopekettu juttu ei ole mun höpinöitä, vaan todettu ilmiö, älä aina syyttele, lue lehti jos on lukutaito🙈
Ota Rennie kun noin närästää😂 sinä taidat nauttia toisten haukkumisesta? Vai trollaatko? Lue sä vaan sitä ET-lehteä ja unelmoi kurttusista hopeaketuistas😝
Laita sinä se ETlehti sivuun, mä luin jutun iltalehdestä,ei ole ETlehti vielä ajankohtanen.
Vierailija kirjoitti:
Laita sinä se ETlehti sivuun, mä luin jutun iltalehdestä,ei ole ETlehti vielä ajankohtanen.
Nyt puhut itsesi pussiin. Ihailet vanhan miehen ja nuoren naisen suhdetta, mutta et halua itseäsi luultavan eläkeikäiseksi? Ymmärrätkö?😎
Sun mielestä Harlineita seuraa eläkeikäiset, niinkö
Ai ei kerrota vai?🤭