Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

The Harlins

Vierailija
19.04.2022 |

alkaa! Odotatko jo innolla?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26888)

Vierailija
1221/26888 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon taipuvainen uskomaan, että tämä suhde kestää, koska ei kai Rennyn tapainen kokenut naisten vaihtaja olisi ilman vakaata tositarkoitusta haksahtanut naimisiin? Renny on varmaan laskenut, että hänellä on kelpo elinikää jäljellä kasikymppiseksi, joten nyt vielä ehtisi kokea perhe-elämän ja saada vielä rinnalle lasten kanssa olemiseen koulutetun naisen. Johanna puolestaan vaikuttaa sillä lailla periaatteelliselta, että en usko olevan eroavaa sorttia. Ovathan Johannankin vanhemmat olleet naimisissa 35 vuotta.

En siis usko tämän olevan ennenkokematon rakkaustarina, mutta oletan, että molemmat pysyvät liitossa niin pitkään, että Renny ehtii kuolla.

Pitkän etsimisen jälkeen löysi muokkauskelpoisen ja naiivin höpsön, joka kirjoitti kenties avioehdonkin hymyssä suin? Kauneus ehdoton vaatimus ja koulutus extrabonus, mikä ei aina takaa sitä etteikö nainen vois olla miehen vietävissä. Aika hupeni Renskalta, ja pakkohan se oli naimisiin mennä, kun halusi tyrkätä sen pullan sinne uuniin. Häät ennen kaikkea kuitenkin kunnon spektaakkeli, ja mies sai olla keskipisteenä, mitä nyt Johanna siinä peesaili vieressä. Kuin Röllipeikko ja Usvametsän neitonen.

Vierailija
1222/26888 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon taipuvainen uskomaan, että tämä suhde kestää, koska ei kai Rennyn tapainen kokenut naisten vaihtaja olisi ilman vakaata tositarkoitusta haksahtanut naimisiin? Renny on varmaan laskenut, että hänellä on kelpo elinikää jäljellä kasikymppiseksi, joten nyt vielä ehtisi kokea perhe-elämän ja saada vielä rinnalle lasten kanssa olemiseen koulutetun naisen. Johanna puolestaan vaikuttaa sillä lailla periaatteelliselta, että en usko olevan eroavaa sorttia. Ovathan Johannankin vanhemmat olleet naimisissa 35 vuotta.

En siis usko tämän olevan ennenkokematon rakkaustarina, mutta oletan, että molemmat pysyvät liitossa niin pitkään, että Renny ehtii kuolla.

Minä uskon, että Renny tällä hetkellä itse vakaasti uskoo kaiken kestävän. Mutta kun se ei vaan kestä. Tulee se päivä, kun hänelle tulee tarve paeta. Ellei sitten Johanna hyväksy muut naiset ja paskaksi kääntyneen liiton lapsen vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1223/26888 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkän etsimisen jälkeen löysi muokkauskelpoisen ja naiivin höpsön, joka kirjoitti kenties avioehdonkin hymyssä suin? Kauneus ehdoton vaatimus ja koulutus extrabonus, mikä ei aina takaa sitä etteikö nainen vois olla miehen vietävissä. Aika hupeni Renskalta, ja pakkohan se oli naimisiin mennä, kun halusi tyrkätä sen pullan sinne uuniin. Häät ennen kaikkea kuitenkin kunnon spektaakkeli, ja mies sai olla keskipisteenä, mitä nyt Johanna siinä peesaili vieressä. Kuin Röllipeikko ja Usvametsän neitonen.

Johannan koulutusta hehkutetaan, onko käynyt peruskoilun loppuun, vai jopa teatterikoulun.

Vierailija
1224/26888 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vier2ailija kirjoitti:

Renny elää ja näyttelee itse nyt elokuvaansa ja ohjaa sitä. Noilla kaikilla on roolit ja nuo repliikitkin ovat kuin käsikirjoituksesta, niin ennalta sovitut ja teeskennellyt. Lapsenkin varmaan myyvät hyvällä hinnalla tositeeveen alttarille. Toivottavasti tuosta kaikesta Jonnalle jää ainakin kunnon massit, kun ero tulee (siis kun Rennie "päästää nuoren naisen taas lentoon", napatakseen seuraavan linnunpoikasen taas hoteisiinsa, sen kaikista suurimman rakkautensa).

Minä taas olen ymmärtänyt, että sitä massia ei ole...

Miksi Harlin tekisi moista 💩a, jos ei rahan takia tarvitsisi. Think about that!

Tutkimattomat ovat narsun tiet...

Ennen ne luettiin psykiatrian oppikirjasta  , nykyään netistä. Sama kaava toistuu aina vaan.

Vierailija
1225/26888 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli Hollywood ja Cannesin elokuvajuhlat, nyt on ensi-illat Imatralla ja elokuvajuhlat Ischialla.

Vierailija
1226/26888 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johannan koulutusta hehkutetaan, onko käynyt peruskoilun loppuun, vai jopa teatterikoulun.

Useissa lähteissä ollut, että ois maisteri. Opettajana ollut, eli varmaan sitten kai kasvatustieteiden.

Vierailija
1227/26888 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tyttö vaikuttaa melko naiivilta, pumpulissa kasvaneesta täydellisyyden tavoittelijalta ( syömishäiriö, muodostelmaluistelu- ja fitnesstausta), jolla on aika materialistiset arvot. Silmät suurina hihittää ja hihkuu, kun kaikki on niin superii ja ihkuu. Silmät kiiltää kaiken materian ja kimaltavan perään ja kaikki kuvataan someen. Mielestäni melko nousukasmaista ja lapsellista.

Vierailija
1228/26888 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna on kasvatustieteen maisteri. On luokanopettaja. Ihmettelen, miten niinkin fiksu nainen on seonnut tuollaiseen.

Vierailija
1229/26888 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vier2ailija kirjoitti:

Renny elää ja näyttelee itse nyt elokuvaansa ja ohjaa sitä. Noilla kaikilla on roolit ja nuo repliikitkin ovat kuin käsikirjoituksesta, niin ennalta sovitut ja teeskennellyt. Lapsenkin varmaan myyvät hyvällä hinnalla tositeeveen alttarille. Toivottavasti tuosta kaikesta Jonnalle jää ainakin kunnon massit, kun ero tulee (siis kun Rennie "päästää nuoren naisen taas lentoon", napatakseen seuraavan linnunpoikasen taas hoteisiinsa, sen kaikista suurimman rakkautensa).

Minä taas olen ymmärtänyt, että sitä massia ei ole...

Miksi Harlin tekisi moista 💩a, jos ei rahan takia tarvitsisi. Think about that!

Rakkaudesta tv-työhön ja ohjaamiseen. Voithan sä kuvitella ettei sitä rahaa ole mutta kun on miljonääri.

Vierailija
1230/26888 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihana nähdä kahden ihmisen onnellisuutta, mutta toisaalta kaiken jatkuva hehkuttaminen tuntuu epätodelliselta ja etäiseltä.  Kenenkään elämä ei voi olla pelkästään upeaa, ihanaa, uskomatonta ja sellaista, että koko ajan tekisi mieli nipistää itseään, kun on vaikea uskoa todeksi. Kaikkien elämään täytyy kuulua sitä tylsää arkea, ankeutta, pettymyksiä, harmautta; nähtäväksi jää, näytetäänkö sellaista ollenkaan tässä sarjassa.

Minusta vaikuttaa, että Johanna ja Renny ovat aidosti todella rakastuneita. He vaikuttavat myös aidosti jakavan paljon keskenään ja olevan samanlaisia ihmisinä. Silti heidän suhteensa vielä ainakin toistaiseksi rakentuu paljon myös kaikille muulle: sille härdellille, juhlille, huumalle, matkustelulle, upeille kokemuksille. Voi olla vaikeaa erottaa, varsinkin Johannan, että mikä rakkaus kohdistuu varsinaisesti Rennyyn ja mikä siihen hulppeaan elämäntyyliin, joka varmasti ainakin näin uutena huumaa pään. Nähtäväksi jää, minkälaiseksi heidän rakkautensa muotoutuu, kun elämän realiteetit alkavat tulla enenevässä määrin todellisiksi. Vauva osaltaan varmasti edesauttaa sitä. Sillon punnitaan se, kuinka hyvä heidän on olla toistensa kanssa myös silloin, kun ympärillä ei ole huumaa ja jännittäviä seikkailuja.

Toivon heille kaikkea hyvää!

Vierailija
1231/26888 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon olevani väärässä Rennyn suhteen, mutta itkeminen tuntuu feikiltä. Puhuu myös mielestäni jatkuvasti ristiin tai sitten en vain ymmärrä. Esim. Jakso, jossa leffafestareilla Italiassa: Alkujaksosta Renny sanoo, että on käynyt kyseisillä festareilla aiemminkin. Kun ottaa vastaan palkinnon lavalla, sanoo puheessaan, ettei ole koskaan ollut näillä festareilla.

Korjatkaa, jos olen väärässä. Ihmettelen, miksi tuostakin pitää valehdella. Tulee lähinnä mieleen, ettei tämä ihminen edes kykene puhumaan totta.

Vierailija
1232/26888 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa muussakin asiassa tuntuu, että puhuu ihan mitä sattuu.

Vierailija
1233/26888 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon olevani väärässä Rennyn suhteen, mutta itkeminen tuntuu feikiltä. Puhuu myös mielestäni jatkuvasti ristiin tai sitten en vain ymmärrä. Esim. Jakso, jossa leffafestareilla Italiassa: Alkujaksosta Renny sanoo, että on käynyt kyseisillä festareilla aiemminkin. Kun ottaa vastaan palkinnon lavalla, sanoo puheessaan, ettei ole koskaan ollut näillä festareilla.

Korjatkaa, jos olen väärässä. Ihmettelen, miksi tuostakin pitää valehdella. Tulee lähinnä mieleen, ettei tämä ihminen edes kykene puhumaan totta.

Vanhuus tuo eittämättä kaikenlaista eteen, jokaiselle.  Monet aistit kuten, näkö kuulo, libido ja muisti heikkennevät. Moneen löytyy lääke, mutta huonomuistisen ei kannata valehdella, siitä jää oitis nolosti kiinni.

Vierailija
1234/26888 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upeaa, tämän parin myötä uskon tosirakkauteen! <3

Höh, moneskohan Rennyn tosirakkaus tämä jo on!

Vierailija
1235/26888 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä jaksossa Renny on alasti?

Vierailija
1236/26888 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaan perehtyneet: moneskos elämää suurempi rakkaus Harlinilla on menossa?

Vierailija
1237/26888 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaaaaaa

Ihahaaaaa - rahalla saa ja hevosella pääsee

Vierailija
1238/26888 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän vanha setä voi kaikkea muistaa - on vain hataria muistikuvia viinanhuuruisilta reissuilta ;D 

Vierailija
1239/26888 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johanna puhuu niin huonoa englantia, kuinka hän voi olla kansainvälinen näyttelijä?

Renny voi metsästää hänelle aina skanditaustaisia roolihahmoja. Ei hätää!

Näyttää kyllä skandia eksoottisemmalta.

Näyttää aivan saamelaiselta. Leveä naama, pienet silmät ja pitkä nenä.

Vierailija
1240/26888 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kihlajaisjuhlassa haastatellut sukulaiset ja vieraat eivät nyt niin vilpittömän innostuneita vaikuttaneet. Hirviniemen rehanna-kommentti kohdassa 7:40 🌚

Ja aika erikoista, että Markus Selin sanoi hääparille pitämässään puheessa olevansa toista kertaa Rennyn bestman. Miksi tämä piti esille ottaa?

Ketju on lukittu.