The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ne isovanhemmat lennätetän usaan katsomaan vauvaa kun se syntyy. 😊 kyllä rennyllä siihen on varaa.
Minusta tuntuisi tosi kamalalta jos näkisin lapsenlasta vain joskus ja jouluna. Ensimmäisen vuoden aikana tapahtuu niin paljon ja lapsi kasvaa nopeasti, niitä hetkiä on ihana elää lähellä mukana. <3
Niin varmaan, mutta mikäs teet jos lapsi asuu toisella puolella maailmaa?
Siinä ei lässytys auta.
Vierailija kirjoitti:
Rennyn on vietävä Johanna eri mantereelle parempaan eristykseen. Luontevinta olisi Losi, mutta onko sotkenut asiansa siellä vai miksi karttelee paikkaa nykyään. Miamissa on se etu, että Renny näyttää nuorelta, kun eläkeläisiä on niin paljon.
On kertonut kyllä miksi ei Losi kun siellä on niin pinnallista ja lapsetkin kasvatetaan siihen. Sinä se olet sotkenut omat asiasi. Kait tietää ihan itse missä haluaa asua.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on kyllä ihme valittajat koolla. Minä oon tykännyt enkä ymmärrä valittajia. Jakso jaksolta vaan paranee koko ajan, molemmat näyttävät hyviltä ja ovat positiivisia. Renny komistuu koko ajan ja ihanan hoikka, ei edes kolmikymppiset jätkät ole noin hoikkia. 👌🏻 Ihana syvällinen Renny ja onneksi sai höpönassu-Johannan itselleen. 🌸
Hössönsössön mussunsussun tissuntassun nussunnassun lässynlässyn 🌸
Hurjinta sarjassa minun silmääni on elämäntyyli: meillä on nyt tässä kauheasti kaikkea (työtä ja projekteja), ei ehdi nukkumaan, fitnessiä vedetään ja dinnereitä ja kuohuvia suunnilleen koko ajan Hirveä säätö ja tohotus.
Aivan järjetön ajankuva. Tätä ei pallomme kestä.
Rakkaustarinaan en voi ottaa kantaa. Siitä en voi tietää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ne isovanhemmat lennätetän usaan katsomaan vauvaa kun se syntyy. 😊 kyllä rennyllä siihen on varaa.
Minusta tuntuisi tosi kamalalta jos näkisin lapsenlasta vain joskus ja jouluna. Ensimmäisen vuoden aikana tapahtuu niin paljon ja lapsi kasvaa nopeasti, niitä hetkiä on ihana elää lähellä mukana. <3
Niin varmaan, mutta mikäs teet jos lapsi asuu toisella puolella maailmaa?
Siinä ei lässytys auta.
Pääasia, että lapsen vanhmmat olisivat edes hetken samalla pallonpuoliskolla.
Suomessa oli paljon maaltamuuttoa ja isovanhemmat kaukana, mutta se estänyt suurten ikäluokkien yhteydenpitoa lapsiin ja lapsenlapsiin.
Luin jotain juttuja, joissa tuo Smura sanoi että Renny valehtelee heidän suhteensa päättymisestä jne. Hyvin samalta vaikutti heidän suhde, supernopea eteneminen ja nainen lähtenyt Rennyn mukaan ulkomaille jne. Onneksi hän kuitenkin ymmärsi lähteä suhteesta hyvissä ajoin.
Vierailija kirjoitti:
Luin jotain juttuja, joissa tuo Smura sanoi että Renny valehtelee heidän suhteensa päättymisestä jne. Hyvin samalta vaikutti heidän suhde, supernopea eteneminen ja nainen lähtenyt Rennyn mukaan ulkomaille jne. Onneksi hän kuitenkin ymmärsi lähteä suhteesta hyvissä ajoin.
Mitä? Onko joku nainen ehkä kenties joskus jättänyt Rennyn, eikä aina toisin päin?!
Elämänkerrassaan väittää, että on aina se dominoiva, eli jättävä osapuoli. Mitä Renny pelkää tässä maailmassa eniten?!
Vierailija kirjoitti:
Mahtava pari, Suomen ykköspariskunta!
Suomen ykköspariskunta o tottakai Räikköset! Niillä on oikeesti millä mällätä.
Smurahan on aina sanonut itse jättäneensä Rennyn. Ja sanoo myös, että Renny järjesti kostotoimia suhteen jälkeen.
Olin suhteessa miehen kanssa, joka kertoi aina jättäneensä edelliset naisensa (tosin valehteli niiden määrän reilusti alakanttiin, koska asiasta ei ollut samalla tavalla todisteita kuin Rennyn julkisesta historiasta). Sitten tuli se päivä, kun hän mitään sanomatta lähti.
Myös meillä oli imelää pommitusta ja ylisanoja jne jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä smura näki Ranen tekevän ..tietääkö joku
Jos Smura näki huumeita, se ei kai olisi mikään maailman suurin ihme. Jos hän näki hm. uskallanko sanoa, sängyssä miehen kanssa. Tänä päivänähän se olisi vain plussaa.
Lapsen? - - sekinkö plussaa??
Vierailija kirjoitti:
Kiva sarja. Johanna yllätti positiivisesti.
Aluksi minutkin.
Sittemmin alkoi kimitys ja ylihypetys...
Miamissa on aina kesä ja paljon tyylikkäitä paikkoja joissa näyttäytyä. Varmaan turvallisempaa kuin Losissa. Miksi Johanna ei viihtyisi? Ja hän todella haluaa olla Rennyn kanssa yhdessä koko ajan, ja saada valmennusta elokuvabisnekseen.
Olisi kiinnostavaa nähdä, kun Johanna menee hakemaan jonkun muun kuin oman miehen elokuvasta roolia. :)
Oletteko huomanneet että Rennylle kaikki on FANTASTISTA!
Vier2ailija kirjoitti:
Renny elää ja näyttelee itse nyt elokuvaansa ja ohjaa sitä. Noilla kaikilla on roolit ja nuo repliikitkin ovat kuin käsikirjoituksesta, niin ennalta sovitut ja teeskennellyt. Lapsenkin varmaan myyvät hyvällä hinnalla tositeeveen alttarille. Toivottavasti tuosta kaikesta Jonnalle jää ainakin kunnon massit, kun ero tulee (siis kun Rennie "päästää nuoren naisen taas lentoon", napatakseen seuraavan linnunpoikasen taas hoteisiinsa, sen kaikista suurimman rakkautensa).
Minä taas olen ymmärtänyt, että sitä massia ei ole...
Miksi Harlin tekisi moista 💩a, jos ei rahan takia tarvitsisi. Think about that!
Mä oon taipuvainen uskomaan, että tämä suhde kestää, koska ei kai Rennyn tapainen kokenut naisten vaihtaja olisi ilman vakaata tositarkoitusta haksahtanut naimisiin? Renny on varmaan laskenut, että hänellä on kelpo elinikää jäljellä kasikymppiseksi, joten nyt vielä ehtisi kokea perhe-elämän ja saada vielä rinnalle lasten kanssa olemiseen koulutetun naisen. Johanna puolestaan vaikuttaa sillä lailla periaatteelliselta, että en usko olevan eroavaa sorttia. Ovathan Johannankin vanhemmat olleet naimisissa 35 vuotta.
En siis usko tämän olevan ennenkokematon rakkaustarina, mutta oletan, että molemmat pysyvät liitossa niin pitkään, että Renny ehtii kuolla.
Vierailija kirjoitti:
Vier2ailija kirjoitti:
Renny elää ja näyttelee itse nyt elokuvaansa ja ohjaa sitä. Noilla kaikilla on roolit ja nuo repliikitkin ovat kuin käsikirjoituksesta, niin ennalta sovitut ja teeskennellyt. Lapsenkin varmaan myyvät hyvällä hinnalla tositeeveen alttarille. Toivottavasti tuosta kaikesta Jonnalle jää ainakin kunnon massit, kun ero tulee (siis kun Rennie "päästää nuoren naisen taas lentoon", napatakseen seuraavan linnunpoikasen taas hoteisiinsa, sen kaikista suurimman rakkautensa).
Minä taas olen ymmärtänyt, että sitä massia ei ole...
Miksi Harlin tekisi moista 💩a, jos ei rahan takia tarvitsisi. Think about that!
Tutkimattomat ovat narsun tiet...
Jos Smura näki huumeita, se ei kai olisi mikään maailman suurin ihme. Jos hän näki hm. uskallanko sanoa, sängyssä miehen kanssa. Tänä päivänähän se olisi vain plussaa.