The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan vanhana purjehtija miehenä osaa tähän keskusteluun, niin täytyy sanoa että Kyllä se on tiedossa että Renny Harlin osaa purjehtia todella hyvin.
Itse asiassa satuttiin kerran samalle laiturille ja hänen kanssaan keskusteltiin solmuista kuten, siansorkka, paalusolmu ja kahdeksikko.,
Kyllä se jätkä purjehtia osaa ja hyvin voin sanoa näin seittemänkymppisenä ukkona.
Monesko persoona tää sulle on?😂
Siis mä en tajuu, mä tulin just lukemaan ja huomasin että yksi ja sama kirjoittaa näitä haukkumis viestejä ja vastailee omiin juttuihin , äääh mikä sääli.
Siis mäkään en tajuu, mä tulin just lukemaan ja huomasin, että yksi ja sama kirjoittaa näitä kiima viestejä ja vastailee omiin juttuihin, äääääääää mikä säääääääli!!!
Siis mä en kestä, ku Rennyllä on niin silee iho!
Vierailija kirjoitti:
Joo, joo olitko suljetulla muutaman päivän😂
Mä en ole poissulkenut, etteikö tämä kahjo itselleen kommentoija ole Renny itse. Jutut on selvästi seniorikansalaisen ja aivan kuten Renny, kuvittelee olevansa loistava tarinankertoja (uusin plot twist purjehtija-merikarhu tarinat Haminan laiturilta) Mutta kuten Renny, kompastuu kuitenkin niin yksinkertaisiin narratiiveihin, että kaikki näkee tämän touhun läpi.
Vierailija kirjoitti:
Otan vanhana purjehtija miehenä osaa tähän keskusteluun, niin täytyy sanoa että Kyllä se on tiedossa että Renny Harlin osaa purjehtia todella hyvin.
Itse asiassa satuttiin kerran samalle laiturille ja hänen kanssaan keskusteltiin solmuista kuten, siansorkka, paalusolmu ja kahdeksikko.,
Kyllä se jätkä purjehtia osaa ja hyvin voin sanoa näin seittemänkymppisenä ukkona.
Siis tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tämä.
Älä jaksa. Oot nolo.
Oon 95 veneilijä ja voin sanoo että kyllä se Harjolan poika osaa hyvin souta
Souti kerran 6 vuotiaana Haminasta Tallinaan ja takas. Me kaikki hurrattiin Haminan laiturilla kun Harjolan poika saapui perille.
Itku pääsi.
T. Aukusti 95.
Kyllä tämä totta on mitä täällä sanotaan. Haminan satamassa pyöritti purjevenettä kuin amispoika mopoa. Ja osaa luovia sekä purjehtia myötätuulessa. Hattu päässä ja ilman. Shampanjapullot poksahtelee aina välillä kun on niin hienoa. Ja solmuja osaa kanssa.
Siis kuka yksi ja sama vastaa itselleen ja haukkuu rennyä. Tyhmää.
M33
M17
N89
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämä totta on mitä täällä sanotaan. Haminan satamassa pyöritti purjevenettä kuin amispoika mopoa. Ja osaa luovia sekä purjehtia myötätuulessa. Hattu päässä ja ilman. Shampanjapullot poksahtelee aina välillä kun on niin hienoa. Ja solmuja osaa kanssa.
Että oikein purjevenettä haaahhhhhaaaaa
Repe osaisi pyörittää risteilyalusta allas Seapoolissa hiiihhiiii mä voisin olla messissä hiiiiiiiiheeeeheeee
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka yksi ja sama vastaa itselleen ja haukkuu rennyä. Tyhmää.
M33
M17
N89
Näin on! Mä avasin just Ylistys-ketju Harlineille. Käykää tsekkaa.
Varpu Bebbu
onko johanna oikeesti noin ruskee? mikä sen etnisyys on?
Tosi hyvin osaa Renny purjehtia.
Tietää miten yhdellä halssilla mennään Haminasta mökille.
Ja juurikin tarvitsematta säätää esimerkiksi genaakkeria puolelta toiselle.
Itse osaan sen ja tiedän että jos ei tuulet vaihtele niin näin se menee
Vierailija kirjoitti:
Älä ole rasisti.
Hän on upea suomalainen.
Jaahas! Sekoilija oli hetken pois kunnes palasi taas iskemään tarinaa niin kuin vanhukset tekee.
Vierailija kirjoitti:
Hyppää järveen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Renny on uskomaton purjehtija ja venemies.
On meren kanssa sinut.
Joo, siis niin samaa mieltä, oon nähnyt hänet pujeveneen hallinnassa ja hän osasi handlata 40 jalkaisen purkkarin takilan ihan siis tuosta vaan.
Osasi vastakäännöksen eli vendan ja myötä "fuckin" käännöksen eli jiipin.
Ihan mestari purjehdushommissa.
Siis mitä!!!!!
Ootko säkin ollut Haminan edustalla missä Renny ottaa purkkarin haltuun!?!?
Oltiinko me samassa paikassa? Sillä isäni opetti minut purjehtimaan ja puolison kanssa meillä on nyt Swanin purjevene ja ollaan purjehdittu kaksikymmentä vuotta.
Mutta joo nähtiin Haminassa kun Renny meni purjeveneeseen ja laittoi purjeet hollille ja lähti kryssimään kohti saarta ja hyvin osasi kryssimisen, tosin eihän se vaikeaa ole ammattimiehelle.
Miä olen haminalainen ja kontraan ton.
Vierailija kirjoitti:
Tämä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ole rasisti.
Hän on upea suomalainen.
Ai pentele! Frendi kertoi, että se onkin purkkirusketus! Ja suomalaisuudessa ei ole mitään upeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Renny on uskomaton purjehtija ja venemies.
On meren kanssa sinut.
Joo, siis niin samaa mieltä, oon nähnyt hänet pujeveneen hallinnassa ja hän osasi handlata 40 jalkaisen purkkarin takilan ihan siis tuosta vaan.
Osasi vastakäännöksen eli vendan ja myötä "fuckin" käännöksen eli jiipin.
Ihan mestari purjehdushommissa.
Siis mitä!!!!!
Ootko säkin ollut Haminan edustalla missä Renny ottaa purkkarin haltuun!?!?
Oltiinko me samassa paikassa? Sillä isäni opetti minut purjehtimaan ja puolison kanssa meillä on nyt Swanin purjevene ja ollaan purjehdittu kaksikymmentä vuotta.
Mutta joo nähtiin Haminassa kun Renny meni purjeveneeseen ja laittoi purjeet hollille ja lähti kryssimään kohti saarta ja hyvin osasi kryssimisen, tosin eihän se vaikeaa ole ammattimiehelle.
Miä olen haminalainen ja kontraan ton.
Onks sulla pää kuin Haminan kaupunki?
Joo, joo olitko suljetulla muutaman päivän😂