Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

The Harlins

Vierailija
19.04.2022 |

alkaa! Odotatko jo innolla?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26888)

Vierailija
10081/26888 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joo, kyllä se kolmas tuotantokausi tulee kun kysyntä on kova ja ihmiset haluavat Hollywood glamouria, höystettynä suomalaiseen juurevuuteen.

Vierailija
10082/26888 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Renny on niin ihana ja ikäsekseen lihaksikas ja sen takia toiset kadehtii.

Näin on! Kuin nuori Hercules!

Tää viesti oli läppä😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10083/26888 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja hörhö palasi maha täynnä taas viestittelee ja kikkailee peukuilla. Taidat olla yksinäinen, kun et edes isänpäivänä keksi muuta tekemistä? Muaaahhhhaaaaa haaaaa hahhhaaaa

Juuri tulin Vauva palstalle, niin mikä tämä peukutus juttu on ,

Onkse sitä että kun ei omat mielipiteet saa huomiota niin kiukutellaan siitä kun fiksummat mielipiteet saa huomiota.

Sen verran mitä tiedän netistä, niin eihän yksi ihminen voi laittaa kun yhden ylä peukun.

Valistakaa minua, olen uusi.

Vierailija
10084/26888 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja hörhö palasi maha täynnä taas viestittelee ja kikkailee peukuilla. Taidat olla yksinäinen, kun et edes isänpäivänä keksi muuta tekemistä? Muaaahhhhaaaaa haaaaa hahhhaaaa

Onkse sitä että kun ei omat mielipiteet saa huomiota niin kiukutellaan siitä kun fiksummat mielipiteet saa huomiota.

Sen verran mitä tiedän netistä, niin eihän yksi ihminen voi laittaa kun yhden ylä peukun.

Kyllä voi kikkailla😉

Vierailija
10085/26888 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta jo maanikko. Mene vaikka ulkoilemaan raittiiseen ilmaan.

Vierailija
10086/26888 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis joo, kyllä se kolmas tuotantokausi tulee kun kysyntä on kova ja ihmiset haluavat Hollywood glamouria, höystettynä suomalaiseen juurevuuteen.

DING DING DONG DONG PONG PONG, SIIIII DOOO PUUU POOOO!!!!

Vierailija
10087/26888 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ihana on Renny ja akateemisesti koulutettu Ääri - älykäs Johanna.

Pelkään arvuutella, mikä on tämän kirjoittajan äo jos pitää Johanna Harlinia ääri-älykkäänä (mikä btw on ääri älykäs?)

En ole kuullut J:n suusta yhtään älykästä lausetta. Paljon pinnallista puppua kyllä ja sumutusta, joka tarkemmin kuunneltuna paljastuu toksiseksi positiivisuudeksi ja ihan vaan tietyn imagon tuputtamiseksi.

Onneksi on löytänyt puolison, joka operoi samalla levelillä 👍🏻

(Ei muuten pitäisi edes kommentoida näitä tärähtäneitä tekstejä. Seuraavaksi saadaan litania kommentteja tyyliin: Kyllä vain akateeminen Johanna on älykkyyden ja kauneuden huipentuma, jota Renny lihaksillaan ja menestyselokuvillaan täydentää. Ou jee! Kirsikkana kakun päällä on tuplasuklaamansikka Coco! Kaikki tämä vetoaa Jorma Sairasen määrittelemään nuorisojoukkoon, jotka ryntäävät ostamaan tukulla rahaa pepsiä pizza onlinesta!

T. Niko 18V

T. M62

T. N44

T. Me miehen kanssa

T. Sairaanhoitaja, virassa)

Vierailija
10088/26888 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Harlins sarja on ihan parasta ja parhaita ovat Suomen jaksot.

Vierailija
10089/26888 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä kyllä parasta viihdettä mitä Suomesta on tullut noin seitsemään vuoteen.

Vierailija
10090/26888 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, toki on hyvä sarja ja näyttää että vakka on kantensa valinnut, niin rakkauden sisältämä avioliitto, juuri tuohon kunnnon vanhan ajan tyyliin missä Coco siunasi liiton.

IHANAA!

Vierailija
10091/26888 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hei, munkin on liittyttävä kerhoon joka sanoo että Johannan hymy piristää päivää.

M21

Oon ehkä nuori, mutta ihailen Rennyn uraa ja toivon itse pääseväni joskus samaan.

Vierailija
10092/26888 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy nyt ensin tuottaja Carita von Rutenhjelmiltä. Hän varmaan osaa vastata. Hän on tuttu myös fitnesspiireissä.

Vierailija
10093/26888 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi kikkailla😉

Joo, nyt siis ymmärrän , siis tämä joka kertoo meille kuinka Renny on ruma ja Johanna myös, kikkailee peukuilla, jotenkin .

Mutta mitä olen katsonut niin oikeat viestit tähän sarjaan liittyen saavat enemmän niitä yläpeukkuja.

Kiitti kun selvensit.

Vierailija
10094/26888 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, toki on hyvä sarja ja näyttää että vakka on kantensa valinnut, niin rakkauden sisältämä avioliitto, juuri tuohon kunnnon vanhan ajan tyyliin missä Coco siunasi liiton.

IHANAA!

Niin on! Ihana nuoripari! Ihan tässä herkistyy!

Vierailija
10095/26888 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi kikkailla😉

Joo, nyt siis ymmärrän , siis tämä joka kertoo meille kuinka Renny on ruma ja Johanna myös, kikkailee peukuilla, jotenkin .

Mutta mitä olen katsonut niin oikeat viestit tähän sarjaan liittyen saavat enemmän niitä yläpeukkuja.

Kiitti kun selvensit.

Oikeat viestit, joita sinä tänne postaat🤣🤣

Vierailija
10096/26888 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis hei, munkin on liittyttävä kerhoon joka sanoo että Johannan hymy piristää päivää.

M21

Oon ehkä nuori, mutta ihailen Rennyn uraa ja toivon itse pääseväni joskus samaan.

Johannan pi**u piristäis vielä enemmän!

N55

Vierailija
10097/26888 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi kikkailla😉

Kiitti kun selvensit.

Ota yhteyttä mt-toimistoon.

Vierailija
10098/26888 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tämä kyllä parasta viihdettä mitä Suomesta on tullut noin seitsemään vuoteen.

Todellakin, vaikka tosissaan tehty. Saapahan nauraa vatsamakkarat hytkyen.

Vierailija
10099/26888 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ihana on Renny ja akateemisesti koulutettu Ääri - älykäs Johanna.

Ei kuitenkaan ole Mensan jäsen kuten Geena.

Kyllä Renny on Mensan jäsen, se on ihan todistettu.

Ostiko Johanna Rennielle Mensan jäsenyyden isänpäiväksi?

Vierailija
10100/26888 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IHANAA!

Siis w t f, onko Coco jo pappi? Rennie osti liperit ja Mensan jäsenkortin samalla?

Ketju on lukittu.