The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ajatelkaa, Johanna ei ollut edes punakka! :')
Siis oli kyllä niin tuhti lääkitys tai millainen lie kivunpoisto, mutta en ole tuollaista synnyttämistä kyllä ennen nähnyt. Rouva Harlin vain tupsautti vauvan maailmaan, ihan kuivana, punoittamatta ja hikoilematta.
Tämä! Synnytys näytti ihanan helpolta mutta varmasti on hyvin maksetulla lääkärillä aikaa seurata tilannetta ja antaa kunnon lääkitykset kun aika on. Suomessa kuulemma esim. pihdataan epiduraalia viimeiseen saakka ja sitten yhtäkkiä ilmoitetaan että ei ehditä enää antaa! Tätä pelkään itekin, vauva tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Lopulta toimitus sujuu satumaisen helposti. Uusi ihminen solahtaa maailmaan läpi syntymän porttien vaivatta kuin liukuportaan kaide. Kohtelias, mutta sankarillinen pianomusiikki säestää kohtausta. Kappale saa kliimaksinsa, kun lapsi nostetaan äidin rinnalle.
Jeei, amazing, amazing, huutaa tyytyväinen lääkäri.
Renny on onnellinen mutta pöllämystynyt. Hän ei voi ylistää vaimoaan kylliksi.
Kaikkien elokuvien ja tv-sarjojen perusteella olen saanut synnyttävistä äideistä käsityksen, että ne ovat punaisia, hikisiä ja raivoavia. Äidit kiroilee ja huutaa, ja jos joku yrittää hyssytellä, niin ne sanoo, että painu sinä...
Johanna oli kaikkea muuta kuin tällainen raivotar, Renny hehkuttaa.
Sä olit suloinen, kultainen ja ihana koko ajan. Sä teit sen kuin supernainen."
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000009072747.htmlUpea, mahtava supernainen joka synnyttää ilman punoittavaa naamaa ja tuskanhuutoja. Voihan... Synnyttämisestäkin pitää tehdä joku missikisa, josta fittnesstyttö suoriutuu muita paremmin. Yleensä on pääasia että vauva pääsisi terveenä maailmaan.
En katso sarjaa mutta jo uutisjuttu ärsyttää.
Renny Harlin on omaksunut samanlaisen amerikkalaisen suuruudenhullun "suurin, paras, kaunein" ajattelun jota Trump viljelee.
Rennyn puheissa paistaa monessa paikkaa läpi jenkkiläisyys, ja onko tuo nyt ihmekään kun asunut siellä ison osan elämästään.
Renny on varakkaasta perheestä. Tottunut saamaan kaiken lapsesta lähtien.
Kirurgi-isukki tienasi hyvin, heillä oli Mersu autona. Ei todellakaan mikään "ryysyistä rikkauksiin" tarina takana.Hyvin toimeentulevia eivät mitään rikkaita. Isäni oli rekkamies ja kyllä meilläkin ajettiin aina joko uusimmalla Mersulla tai bemarilla.
Suomen parhaimpia kirurgeja oli Oiva Harjola. Hänkin oli puolestaan erittäin varakkaasta perheestä. Mersujakin on montaa mallia😎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oli kyllä niin tuhti lääkitys tai millainen lie kivunpoisto, mutta en ole tuollaista synnyttämistä kyllä ennen nähnyt. Rouva Harlin vain tupsautti vauvan maailmaan, ihan kuivana, punoittamatta ja hikoilematta.
Tämä! Synnytys näytti ihanan helpolta mutta varmasti on hyvin maksetulla lääkärillä aikaa seurata tilannetta ja antaa kunnon lääkitykset kun aika on. Suomessa kuulemma esim. pihdataan epiduraalia viimeiseen saakka ja sitten yhtäkkiä ilmoitetaan että ei ehditä enää antaa! Tätä pelkään itekin, vauva tulossa.
Turhaan pelkäät!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveä häpeä kun Renska tunkee vaimoa ja poikaa tuotantotiimiin. Kohta on varmaan appiukko, naapuri ja taloudenhoitajakin kuvauspaikalla hosumassa ja huutamassa yhteen ääneen "action!"
Eikä pelkästään vaimoa ja poikaa vaan Bricklayerissa rooli löytyi myös Myy-koiralle. Sitä seuratessa tuli väkisinkin mieleen, että onko Renny nyt ihan tosissaan tai vakavasti otettava.
Ja vauvakin on varmasti jo ollut joissain kohtauksissa mukana Rennyn viimeisimmässä projektissa.
Tajuaakohan Johannakaan kuinka älyvapaita ja suorastaan loukkaavia kommentteja Renny päästää? Olisi hälytyskellojen pitänyt soida jo aikoja sitten, mutta ei niiden ruusunpunaisten lasien läpi tajua.
Rennyn kommentti vastasyntyneestä Cocosta:
Mä luulin, että vauvat ovat viininpunaisia ja ryppyisiä, mutta hän on täydellinen, ihana kaunotar.
Katso vaan peiliin niin näet jotain viininpunaista ja ryppyistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä omalla kohdalla pihdattu yhtään elokuussa 2022 Jorvissa.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin, että vauvat ovat viininpunaisia ja ryppyisiä, mutta hän on täydellinen, ihana kaunotar.Katso vaan peiliin niin näet jotain viininpunaista ja ryppyistä.
Miks ootte noin hirveitä? Miks pitää haukkua muita?
Kokonaan punakka vastasyntynyt saa 2 pistettä eli parhaimmat pisteet. 👼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin, että vauvat ovat viininpunaisia ja ryppyisiä, mutta hän on täydellinen, ihana kaunotar.Katso vaan peiliin niin näet jotain viininpunaista ja ryppyistä.
Ite haukut hirveeks! Miks pitää haukkua muita?? Häh????
Vierailija kirjoitti:
Mä kirjoitin tuon kommentin. Meni ihon alle se, että tuore isä arvioi vastasyntyneen vauvan ulkonäköä suhteessa muihin syntyviin vauvoihin (joista monet on punaisia ja maailman kauneimpia kaunottaria vanhempiensa silmissä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Märisijä ilmaantui😂
Jep ja uutena tvistinä uhriutuu Harlinien puolesta
Täällä ollaan niin tuomitsevia ja käytetään haukkumanimiä ja ivataan. Siksikin katson mielelläni The Harlins, koska siinä ei tapella, riehuta, puukoteta, puhuta rumasti puolisolle, kiroilla jne. Siinä ollaan positiivisia ja rakastavia. Katsomme puolisoni kanssa yhdessä, koska pidämme positiivisuudesta, ja iloisesta elämänasenteesta. Se tuo hyvän mielen ja hymyn huulille.
Mun mies työntäisi mieluummin tikkuja silmiinsä, kuin katsoisi Harlinseja. En osaa edes kuvitella, että istuttaisiin yhdessä sohvalla tätä tuubaa katsomassa 😂
Miksei kukaan woke vaikuttaja puutu rennin puheisiin? Kaikki vaan ihkuilee tätä lässyttävää ukkoa kun on niiiiin aitoa :0
Vierailija kirjoitti:
Miksei kukaan woke vaikuttaja puutu rennin puheisiin? Kaikki vaan ihkuilee tätä lässyttävää ukkoa kun on niiiiin aitoa :0
Varmaan kun Renny ei kuitenkaan ole kovin vaikutusvaltainen tai yhteiskunnallisesti merkittävä henkilö niin, että puheilla olisi laajempaa vaikutusta.
Tällä palstalla ei ole kovin monta ihkuilijaa. Kovin moni täällä ei pidä pariskuntaa millään muotoa aitona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Märisijä ilmaantui😂
Täällä ollaan niin tuomitsevia ja käytetään haukkumanimiä ja ivataan. Siksikin katson mielelläni The Harlins, koska siinä ei tapella, riehuta, puukoteta, puhuta rumasti puolisolle, kiroilla jne. Siinä ollaan positiivisia ja rakastavia. Katsomme puolisoni kanssa yhdessä, koska pidämme positiivisuudesta, ja iloisesta elämänasenteesta. Se tuo hyvän mielen ja hymyn huulille.
Mun mies työntäisi mieluummin tikkuja silmiinsä, kuin katsoisi Harlinseja. En osaa edes kuvitella, että istuttaisiin yhdessä sohvalla tätä tuubaa katsomassa 😂
Istut siis yksin. Istutko paljonkin yksin sohvalla?
Ihanaa ku Johanna ei hikoillu tai ollu punakka synnytyksessä! Oli ihan fressi! Se on tärkeintä.
Jos olen oikein ymmärtänyt niin tätä 2 kautta on tehty vain 10 jaksoa, ja ne vikat 2 jaksoo tulee nyt ensi viikolla. Ja sitten tää reality taisi olla tässä..
Vierailija kirjoitti:
Jos olen oikein ymmärtänyt niin tätä 2 kautta on tehty vain 10 jaksoa, ja ne vikat 2 jaksoo tulee nyt ensi viikolla. Ja sitten tää reality taisi olla tässä..
Voi ei! Mites me sitte tiedetään miten ihanaa kaikki on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Märisijä ilmaantui😂
Istut siis yksin. Istutko paljonkin yksin sohvalla?
Miksi pitäisi istua sohvalla, kun katsoo The Harlins ohjelmaa? Itse istun yleensä metrossa.
Vierailija kirjoitti:
Toivon että sarjaa ei tehdä enempää. Tämä ohjelma ei ole hyväksi kenellekään.
😂😂😂