The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Vierailija kirjoitti:
Johannan instassa renny kehui, kuinka Johanna jaksaa antaa hänellekin rakkautta eli suomeksi pillua, vaikka on Cocokin. Tympeä vastaus viimisimpään instakuvaan.
Rennyllä on aina kay ja kohta A-K
Joko lampaan tappaja ja ihmisen kiduttaja lentää huutajan ja itkupillin luo.
Silloin varmasti olisi lampaan paistia tarjolla.
Hullunkurinen perhe koko cokkilat.
Äiti aina itkuun purskahtaisimillaan ja isä juo mielellään.
Hyvää seuraa itkupillille.
Eipäs itkupilli ole kovin kiinnostunut huutajasta eikä vaavista.
Minä minä liisan itkupilli. Katsokaa minua.
Katsoitteko: Johannan instassa kaikki julkaisut nykyään on yhdessä Rennyn kanssa! Siis johannaharlin ja rennyharlin kuvan yläreunassa. Jonkun verran oli näitä jo ennen synnytystä. Onko renny kieltänyt häneltä itsenäisen instan käytön? Enpä yhtään ihmettele, miksi Geenalta meni seksihalut. Jos omistuksen halu oli samaa luokkaa jo silloin renskalla. Niinhän johannan isä sanoi kihlajaisissa, että omistusoikeus siirtyi nyt rennylle. Huhhuh!
Minusta Johanna yrittää kaikik tavoin ilmaista että hänen elämänsä on täyttänyt vauvaa ja haluaa olla koko ajan hänen kanssaan. Sitten Rennyn pitää vaan raahata mukanaan johonkin slovakkilähiöön, "juhlimaan" ja vielä instassakin alleviivata että myös minua rakastetaan🙋
Olikohan pappa edes päivää tekemättä töitä kun vauva syntyi. :(
Voi kunpa jossain jaksossa tulisi oikein kunnon ruma, iso riita jossa väännetään itkua ja uhataan erolla. No, haaveeksi jää koska niitä ei näytetä kameralle.
Onko se leffa jo nähtävissä missä vaimo näyttelee?
Renny ohjaa heidän elämän elokuvaansa, siihen ei mahdu kuin kaikki siloinen ja fantastinen, huikea, paras ikinä, jne! Joku pikkuinen kömmähdys korkeintaan, jolle voi nauraa yhdessä, että voi miten hupsua kun vene hajoaa kesken ajon tai koira karkaa hotellissa.
Omg podissa just todettiin että jos tämäkin kausi on vaan pelkkää hattaraa niin tylsäksi ja teennäiseksi käy. Mutta ei tähän the Harlins -brändiin ilmeisestikään sovi kuin vaaleanpunainen rakkaushöttö.. jossa kaikki on aina täydellistä.
Oi, onpa Johannan kaverin, tai siis ex-kaverin, hääpuku ihana, art deco-henkinen <3 sexy yet classy todellakin.
Johanna osaa vetää oikeista naruista. Varmasti tietää mitä tahtoo ja keinot miten käännellä hullaantuneen seniorin päätä :D
Vierailija kirjoitti:
Renny ohjaa heidän elämän elokuvaansa, siihen ei mahdu kuin kaikki siloinen
Paitsi omat kasvot
Vierailija kirjoitti:
Olikohan pappa edes päivää tekemättä töitä kun vauva syntyi. :(
Onhan se laittanu Johannankin jo töihin.
Vierailija kirjoitti:
Onko se leffa jo nähtävissä missä vaimo näyttelee?
Se leffa, eli The Refuge on edelleen jälkituotannossa. Ensi-ilta on näillä näkymin ilmoitettu 20.10. tänä vuonna, mutta ei tietoa missä formaatissa. Luulisi kyllä, että jos olisi ilmestymässä lokakuussa, olisi jo traileri ulkona.
Johanna näyttelee myös (käsittääkseni pientä roolia) keväällä kuvatussa Bricklayer-leffassa.
Kyllä, Bricklayerissa esiintyy myös heidän koiransa Myy. Mutta ilmeisesti Johannalla on siinä vaan joku pieni osa.
Rooli Luokkakokous 3:ssa oli myös pieni sivurooli, mutta Refugessa on käsittääkseni yksi pääosan näyttelijöistä.
Johanna ilmoittaa ihan varmasti sitten kun Refuge on nähtävillä ;)
Ihan pimeetä sakkia.
Huutajan isä sanoi ettet ole enää minun.
Olet nyt itkupillin.
Kumma sanan valinta.
Sanoissa voi piillä totuus.
Miksi huutaja otti vanha guben mieheksi.
Vierailija kirjoitti:
Ihan pimeetä sakkia.
Huutajan isä sanoi ettet ole enää minun.
Olet nyt itkupillin.
Kumma sanan valinta.Sanoissa voi piillä totuus.
Miksi huutaja otti vanha guben mieheksi.
Ja isukilla silmät seiso päässä, kun saatteli tytärtään kirkon käytävällä. Tyttären melonit tursuivat hääkoltussa kaikkien nähtäville.
Johanna on kaunis