Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Harlins

Vierailija
19.04.2022 |

alkaa! Odotatko jo innolla?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26888)

Vierailija
7701/26888 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hajanainen tämä toisen kauden alku.

Vierailija
7702/26888 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaapa J:n viimeinen Insta-postaus, mitä Renska sinne taas lässyttää. Johanna puhuu itsestään ja suhteesta vauvaan, renskan pitää tulla kertomaan, kuinka jossu löytää aikaa myös miesvauvalleen. Teki mieli kirjoittaa siihen, että etkö pappa vois jo lopettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7703/26888 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vuoden vaihdetta R ajaa A-K:ta ja Jossun maailma romahtaa

Vierailija
7704/26888 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sanoko noi oikeesti, että Johanna näyttelee tuossa uudessa elokuvassa kreikkalaista? Meinasko puhua kreikkaa vai englantia suomiaksentilla hahaha!

Vierailija
7705/26888 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hieman epäammattimaista, että Renny palkkaa leffoihinsa nyt Johannaa joko näyttelemään tai sitten tuottamaan. Ei muuta kuin reittä pitkin uralle, kas näin tehdään käänteinen palvelus tulevien sukupolvien naistekijöille, joilla olisi muutakin annettavaa kuin olla ohjaajan pikkuvaimo.

Vierailija
7706/26888 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kullittelu, ihanaa, rakaaas yms lässynlää ei oikein sovi suomalaiseen tunnemaisemaan ja ärsyttää siksi monia. Se koetaan automaattisesti feikkinä, mitä saattaa ollakin. Tuo suhde tuntuu olevan melko kulissia, tuntuu aito huumori ja kiusoittelu puuttuvan ja se korvataan ulkoa opetelluilla korulauseilla. Outoa meininkiä.

Ei tarviis kiljua koko ajan. Suomalaisiahan nuo on molemmat kyllä.

Vierailija
7707/26888 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa Jossua ihan pikkasen viututtaa, kun joutuukin enimmäkseen asumaan köyhissä itä-Euroopan maissa hiiihhhiiihhhiiiiii

Sehän ilmoitti jo Miamissa, että ei voi koskaan enää kuvitella palaavansa Bulgariaan.

Vierailija
7708/26888 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renny on varmaan mustankipeä huomiosta jota äiti antaa vauvalleen. :(

Vierailija
7709/26888 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyllä kai elokuva-alalta voisi myös olettaa ihmisten ammattimaisuutta eikä vaimon puuhastelua.

Vierailija
7710/26888 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaapa J:n viimeinen Insta-postaus, mitä Renska sinne taas lässyttää. Johanna puhuu itsestään ja suhteesta vauvaan, renskan pitää tulla kertomaan, kuinka jossu löytää aikaa myös miesvauvalleen. Teki mieli kirjoittaa siihen, että etkö pappa vois jo lopettaa.

Mä tiesin, että tässä käy just näin! Rennyn insta muuttui heti, kun vauva syntyi. Itse ei paljon postannut eikä enää näkynyt Johannan stooreissa. Jos näkyi niin oli huuli mutrussa taustalla. Lovebomb-lässytykset loppui kokonaan hetkeksi ja nyt on jatkanut niitä Suomen kielellä. Tiesin heti, että johtuu siitä kun Johannan palvova huomio ei ole enää 100% hänessä. Nyt vahvistaa itse tuolla lauseella, että näin Renny ajattelee Johannan huomiosta. Ihan hitsin sairasta. Aikuinen mies.

Miettikää minkälaista olisi, kun koko maailma mullistuu äidiksi tulon myötä. Kaikki energia ja huomio menee uuden opetteluun ja pienen elämän ylläpitämiseen ja hoitamiseen. Siinä rinnalla olisi 63v yliviriili miesvauva oikuttelemassa, kun et pysty pitämään yllä samaa palvonnan ja palvelun tasoa kuin ennen vauvaa. Ja kaikki tämä yksin ilman ystäviä ja perhettä ympärillä. Nightmare.

Vierailija
7711/26888 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤮rennin kommentti johannan uusimpaankuvaan. Minä minä hei kato mua kato mua, kato muaaaa.

Vierailija
7712/26888 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli niin nähtävissä. Itsekäs ja huomionhakuinen pappa, pohjalla kai se oikeasti olematon,heikko itsetunto🙄 Kuinkahan ukko ymmärtää antaa vaimonsa palautua synnytyksestä. Kun jatkuvasti korostaa kuinka seksuaalinen hän on😳ja raskauskin vaikutti vaan myönteisesti seksielämään. Myötähäpeä...

Vierailija
7713/26888 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen vuoksi toivon että R pysyy terveenä ja jaksaa olla läsnä vaikka ikää tulee ja ukkoontuu väistämättä.

Vierailija
7714/26888 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eronnut Johanna antaa parin vuoden päästä jonkun kivan yhteishaastattelun siskonsa kanssa ja otsikkona voisi olla esim "en kadu mitään, nyt tiedän mitä todella haluan" ja sisko: "Annoimme molemmat anteeksi ja olemme läheisempiä kuin koskaan".

Vierailija
7715/26888 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näyttelyura voi jatkua vaikka salkkareissa!

Vierailija
7716/26888 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johannan taisi sanoa ekalla kaudella että me ollaan löydetty ne ihmiset jotka sopii meille (rennylle), jotenkin todella oudosti muotoili sen kun puhui kuitenkin ystävistään.

Vierailija
7717/26888 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤮rennin kommentti johannan uusimpaankuvaan. Minä minä hei kato mua kato mua, kato muaaaa.

Oliskin jotain kattomista.

Vierailija
7718/26888 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johannan taisi sanoa ekalla kaudella että me ollaan löydetty ne ihmiset jotka sopii meille (rennylle), jotenkin todella oudosti muotoili sen kun puhui kuitenkin ystävistään.

Joo, tuo oli ahdistava kohtaus. Johanna vähän vältteli siinä kameraa. 

Vierailija
7719/26888 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kukaan ei oikeastaan tiedä minkälaista tämä meidän elämä on." -Johanna ja Renny.

No miks kaikkien pitäis tietää?? Koko maailma ei pyöri heidän ympärillään.

uskon sen, että kukaan ei oikeastaan tiedä millaista elämää elävät oikeasti, ohjelma ei ainakaan siitä anna totuudenmukaista kuvaa. Totuudenmukaisuus taitaa olla tiukka rahatilanne, ohjelma on vain heidän "dream big" ja aika näyttää saavuttavatko rikkauden

Vierailija
7720/26888 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johannan instassa renny kehui, kuinka Johanna jaksaa antaa hänellekin rakkautta eli suomeksi pillua, vaikka on Cocokin. Tympeä vastaus viimisimpään instakuvaan.

Ketju on lukittu.