The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Anna-Karolina, 31, lopetti tupakoinnin ja juhlimisen ja laihtui 35 kiloa arkisella annosmuutoksella huomattava vaikutus https://www.is.fi/laihdutus/art-2000006585378.html
Ei taida pysyä noin laihana pelkällä ruokavaliolla ja liikunnalla. Oli saanut kenkää lähihoitajan työstä, kun oli joutunut huonoihin piireihin.
Vierailija kirjoitti:
Hoh hoijaa. Kuinkahan monta viestiä minä olen kirjoittanut tänne, ruttunaama- ja alapeukkukontrolloijan mukaan? Olen yksi kymmenistä kirjoittajista. Eikö täällä pitäisi keskustella Harlineista, eikä muista keskustelijoista. Itse olen pari kertaa kommentoinut täällä, joka kerta eri juttua tv-sarjasta. Minunkin mielestäni Johannan äiti on tosi surullisen näköinen.
Jätä omaan arvoonsa tuo kyttääjä.
Mtongelmainen varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pariskunnalla on niin kiire, että isovanhemmat joutuu tulla lentokentälle lapsenlasta tapaamaan 😂 Harlinien meno on aivan absurdia, näistä saisi hulvattoman sketsin!
Mihin tämä pariskunta sitten lähti beibiä hytkyttämään koirineen? Ei siis Poriin? Lähtivätkö sinne Tammion saareen vai mihin?
Kristus siunaa kun elävät unelmiaan sokean lasit päässä. Mikä idea viedä 3-viikkoinen Suomeen raikkaisiin merituuliin, alkeellisiin oloihin? Aivan sairasta.
Elävät unelmiaan🤣🤣🤣🤣🤣
Kyllä tajutaan. Olen kasvattanut 2 lasta enkä juuri joutunut hytkyttämään. Jos lapsi äänteli varsinkin aivan pienenä vauvana, annoin olla rauhassa. Ehkä Johannakin sen oppii. Jos ääntely alkoi yltyä itkuksi, otin syliin ja mahd hytkytin jos ei rauhoittunut. Se oli minun tapani. Rauhallisia poikia ovat.[/quote]
Eikös kaikki vauvat/ lapset ja äiditkin ole erilaisia?
Jopa samassa perheessä.
Näin olen lukenut ja joiltan jopa kuullutkin.
Ja täytyy myös ottaa huomioon, että tässäkin tapauksessa on kyse ensikertaa äidiksi tulleesta ihmisestä.
Itsellä ei ole (eikä tule) lapsia, mutta alan ymmärtää miksi moni äiti kokee ihan hirveitä paineita, kun ihan joka asia tehdään jonkun mielestä väärin.
Annetaan jokaisen olla äiti ja isäkin omalla tavallaan.
Virheitä tekee taatusti jokainen, mutta niistä voi oppia.
Vierailija kirjoitti:
Epäreilua, paljon nuorempi Johanna joutuu kauneusoperaatioihin ja eläkepappa senkun porskuttaa naukkuja kipaten.
Joutuu?
Eiköhän kuitenkin ihan itse ole päättänyt...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauako tuo Johanna jaksaa sitä, että Renny määrää kaiken? Nytkin olisivat voineet mennä Poriin, mutta Renny ei halunnut. Kaikki tehdään kuten Renny haluaa.
Ei renni mene poriin. Tietyistä syistä, jotka renni hyvin tietää.
Häh? 2019 Renny esitteli Poria elämänsä naiselle Kaylle😂
Se oli silloin. Nyt ei mene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauako tuo Johanna jaksaa sitä, että Renny määrää kaiken? Nytkin olisivat voineet mennä Poriin, mutta Renny ei halunnut. Kaikki tehdään kuten Renny haluaa.
Ei renni mene poriin. Tietyistä syistä, jotka renni hyvin tietää.
Häh? 2019 Renny esitteli Poria elämänsä naiselle Kaylle😂
Se oli silloin. Nyt ei mene.
Miks? Ördäskö kännissä?
Vävypoika vanhempi! Varsinainen hullunkurinen suku!
Luulen että Johanna on pidemmän päälle melko yksinäinen. 😔
Vierailija kirjoitti:
Luulen että Johanna on pidemmän päälle melko yksinäinen. 😔
No ei todellakaan, he haluavat viisi lasta, siinä riittää vipinää.
Mutta perhe ja ystävät ovat kaukana ja Suomeen tullessakin on kova kiire. Varmasti ristiäisissä tapaavat, mutta sekin on erilaista nähdä jonkin juhlan tiimoilta, kuin että ihan viettäisi aikaa yhdessä.
Ihana Renny Suomessa! Iiiiik! Lähden huomenna Tammioon!
T.Niko-Petteri 19v.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on hyvä pari.Alkuun aattelin,että esittävät idyllejään.Mutta nyt oon ihan eri mieltä.Ja ihana kun näyttävät onnelliselta <3
Samaa mieltä, näyttävät onnellisilta. Heillä on omanlaisensa elämäntapa, joka sopii heille. Ehkä onni kestää heillä loppuelämän, ehkä ei. Niin käy ihan "tavallisillakin" ihmisillä, tiet vievät erilleen. Toivon Rennylle ja Johannalle onnellista loppuelämää yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on hyvä pari.Alkuun aattelin,että esittävät idyllejään.Mutta nyt oon ihan eri mieltä.Ja ihana kun näyttävät onnelliselta <3
Samaa mieltä, näyttävät onnellisilta. Heillä on omanlaisensa elämäntapa, joka sopii heille. Ehkä onni kestää heillä loppuelämän, ehkä ei. Niin käy ihan "tavallisillakin" ihmisillä, tiet vievät erilleen. Toivon Rennylle ja Johannalle onnellista loppuelämää yhdessä.
Älä hupaja höpöjä! Vanha sokeri-pappa ja pyrkyri nuori nainen. Ero tulee vuoden päästä, kun vauva vie kaikki mehut vanhasta ukkelista.
Johannan kummilapsen äiti perheineen on lähdössä Tammionsaareena...olisiko tänään ristiäispäivä? :)
Ei Renny hoida vauvaa, korkeintaan käy vähän lirkuttelemassa. Vähän tuttipullosta syöttää.
Katsoin sen hääjakson. Onko oikeesti hyvännäköinen mekko kun tissit melkein kokonaan esillä. Huomion varastaa mekko joka näyttää tipahtavan päältä.
Vierailija kirjoitti:
Ei Renny hoida vauvaa, korkeintaan käy vähän lirkuttelemassa. Vähän tuttipullosta syöttää.
Katsoin sen hääjakson. Onko oikeesti hyvännäköinen mekko kun tissit melkein kokonaan esillä. Huomion varastaa mekko joka näyttää tipahtavan päältä.
Kaasoilla vaatimattomat mekot, rintsikatkin.
Onko yleinen tapa todeta, että nyt mulla ei ole enää tyttöä, Renny omistaa hänet. Rennyn sisko taas totesi, että Johanna on hänen miniänsä.
Ne kaasojen mekot oli niin epäimartelevat, ryhdittömät ja vaaleat rintsikan olkaimet näkyi kummallakin😅 eikä se mitään haittaa, mutta kun on olevinaan niin tarkkaa ja hienoa että..
Tajusin just, että se kummilapsikaaso meni äskettäin naimisiin, mutta Johanna ei päässyt häihin (oli kai synnyttämässä just silloin). Minusta hänellä oli paljon kauniimpi ja huolitellumpi häälook, vaikka budjetti oli varmaan aika paljon vaatimattomampi. Mutta ehkä tämä nainen saikin päättää häätyylinsä itse. :p
Vierailija kirjoitti:
Johannan kummilapsen äiti perheineen on lähdössä Tammionsaareena...olisiko tänään ristiäispäivä? :)
Ja näköjään joutuu kulkemaan rahvaanomaisesti julkisilla!!😂
Johannan äiti ja se lampaantappaja on aika paljon saman näköisiä. Laihan surkeita olemukseltaan. Johanna tulee varmaan enempi isäänsä?