Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Harlins

Vierailija
19.04.2022 |

alkaa! Odotatko jo innolla?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26888)

Vierailija
6281/26888 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juballa ollut alatiesynnytys.

Lasta kuljetetaan paikasta toiseen kovalla kiireellä.

Samoin koiraa.

Kuka pöljä kasvattaja myi heille koiran.

No senhän tiesi kun sekarotuinen rakki kyseessä niin kasvattajalla killinkit kiilui silmissä.

Tehty se kiire rennillä ja juballa.

Ei tule kestämään heidän liittonsa.

Oikein kun esitetään niin ihkua omg upeeta niin asiat ovat päinvastoin.

Voi pieniä raukkoja lapsi ja koira.

Vierailija
6282/26888 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen verran kunn sarjaa olen katsonut, koira on jotenkin aina kovin orvon oloinen. Sohvankin hajoitti säpäleiksi yhdessä hotellissa. Se jo kertoo, ettei nyt oikein viihdy tuon hässäkän keskellä. Aamutv:ssä pyrki pois rennyn sylistä. Ja nyt sitten vauva lisää tähän kuvioon ja ihan varmasti on entisestään pyörällä päästään. Vievät tietääkseni aika usein myös koirahoitolaan, ettei aina siellä lentsikan ruumassa toisen tarvitse olla.

😂😂😂

No nyt on koirakin ikävöivän näköinen, kuten isovanhemmat, heh.

Pitäisköhän koira ottaa syliin ja vähän hölskyttää😂😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6283/26888 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renny on ihana multimiljonääri.

Vierailija
6284/26888 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on hyvä pari.Alkuun aattelin,että esittävät idyllejään.Mutta nyt oon ihan eri mieltä.Ja ihana kun näyttävät onnelliselta <3

Vierailija
6285/26888 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen verran kunn sarjaa olen katsonut, koira on jotenkin aina kovin orvon oloinen. Sohvankin hajoitti säpäleiksi yhdessä hotellissa. Se jo kertoo, ettei nyt oikein viihdy tuon hässäkän keskellä. Aamutv:ssä pyrki pois rennyn sylistä. Ja nyt sitten vauva lisää tähän kuvioon ja ihan varmasti on entisestään pyörällä päästään. Vievät tietääkseni aika usein myös koirahoitolaan, ettei aina siellä lentsikan ruumassa toisen tarvitse olla.

😂😂😂

Luulisi olevan varaa sen verran, että koiralle hankittaisiin sellainen mitä jo suomestakin löytyy, eli koiravahti kotiin näitten matkojen ajaksi. Kovasti rassaa koiraa tuollainen paikasta toiseen meneminen. Lapsi kyllä tottuu siihen, luulisin. Mutta, aivan pyörryttää tämän parin kiire ja buukattu elämä. Zillatkaa nyt edes muutama viikko. Siellä saarella kun olivat, niin huomasi selvästi miten hyvää teki muutama päivä vai olivatko peräti viikon siellä. Kyllä ne leffat kerkee tehä sitten taas. Onnea parille ja kaikkea hyvää toivon.

Vierailija
6286/26888 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs se harlinin lähipiiri täällä haukkuu toisia kirjoittajia.

Välillä sama kirjoittaja kuulemma laittaa paljon viestejä.

Välillä haukkuvat ota lääkkeesi.

Koville ottaa harlinin lähipiiriä ettei heidän juttujaan arvosteta eikä renniä kuten jubakaan.

Juban äiskä tietää asiat siksi niin surumielinen.

Kyllä tietäjät tietää

Seiska kertoo enempi.

Vierailija
6287/26888 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on hyvä pari.Alkuun aattelin,että esittävät idyllejään.Mutta nyt oon ihan eri mieltä.Ja ihana kun näyttävät onnelliselta <3

Ihanasti sanottu ja kommenttisi tuntuu tutulta.

Vierailija
6288/26888 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kova suoritus, itse en olisi pystynut istumaan tuntikausia lennolla pari viikkoa synnytyksestä😅 En olisi voimienkaan puolesta jaksanut lähteä mihinkään. Saati reissaamaan ympäri maailmaa. Olisi ollut fyysisesti sekä henkisesti mahdotonta. Johanna on ihmeen nopeasti palautunut ja ilmeisesti helppo vauva. Hyvä hänelle kun on menevä elämäntyyli😊👍

Se, että sinä olit rapakunnossa synnytyksen jälkeen tarkoittaa, että kaikki olisivat paitsi Johanna Harlin?

Eikä kolmen viikon ikäisestä voi vielä sanoa mitään "helppoudesta". 🤭

Johanna Harlinille tehttiin suunnieltu sektio. Itselläni oli hätäsektio, jota en suunnitellut, onneksi pelastuimme molemmat, minä ja lapseni. 

Ei tehty. Kehui synnytystä rankaksi, mutta upeaksi ja ihanaksi.

Siis mediaan ei ole luottamista, luin jostakin,  että suunniteltu sektio jota ihmettelin koska haluavat viisi lasta. Amerikassa voidaan toki tehdä kai kymmenen sektiota yhdelle naiselle.

Mulle on tehty 4 seitiltä (2 kiireellistä ja kaksi suunniteltua). Minut leikannut lääkäri kertoi leikanneensa kuudennennsektion yhdelle äidille. Tapahtui Hyvinkään sairaalassa.

Vierailija
6289/26888 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koville ottaa harlinin lähipiiriä ettei heidän juttujaan arvosteta eikä renniä kuten jubakaan.

Kyllä tietäjät tietää

Seiska kertoo enempi.

Tietäjät ei mitään tiedä.

Mutta et todellakaan kirjoita kymmenen viestiä siitä miten koira on ankean näköinen ja isovanhempia käy sääliksi.

Eikä seiska mitään tiedä.

Seiska ei muuten ole kertonut että Rennyllä ei ois rahaa.

Vierailija
6290/26888 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kova suoritus, itse en olisi pystynut istumaan tuntikausia lennolla pari viikkoa synnytyksestä😅 En olisi voimienkaan puolesta jaksanut lähteä mihinkään. Saati reissaamaan ympäri maailmaa. Olisi ollut fyysisesti sekä henkisesti mahdotonta. Johanna on ihmeen nopeasti palautunut ja ilmeisesti helppo vauva. Hyvä hänelle kun on menevä elämäntyyli😊👍

Se, että sinä olit rapakunnossa synnytyksen jälkeen tarkoittaa, että kaikki olisivat paitsi Johanna Harlin?

Eikä kolmen viikon ikäisestä voi vielä sanoa mitään "helppoudesta". 🤭

Johanna Harlinille tehttiin suunnieltu sektio. Itselläni oli hätäsektio, jota en suunnitellut, onneksi pelastuimme molemmat, minä ja lapseni. 

Ei tehty. Kehui synnytystä rankaksi, mutta upeaksi ja ihanaksi.

Siis mediaan ei ole luottamista, luin jostakin,  että suunniteltu sektio jota ihmettelin koska haluavat viisi lasta. Amerikassa voidaan toki tehdä kai kymmenen sektiota yhdelle naiselle.

Mulle on tehty 4 seitiltä (2 kiireellistä ja kaksi suunniteltua). Minut leikannut lääkäri kertoi leikanneensa kuudennennsektion yhdelle äidille. Tapahtui Hyvinkään sairaalassa.

Vierailija
6291/26888 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tietäjät tietää

Seiska kertoo enempi.

Tietäjät ei mitään tiedä.

Mutta et todellakaan kirjoita kymmenen viestiä siitä miten koira on ankean näköinen ja isovanhempia käy sääliksi.

Eikä seiska mitään tiedä.

Seiska ei muuten ole kertonut että Rennyllä ei ois rahaa.

Siellä on näkijä missä tekijä.

Vierailija
6292/26888 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olin näkevinäni Johannan laittamissa kuvissa tuskaa äidin hymynkin takana. Tottakai vaan keittiöpsykologiaa, mutta silmät eivät hymyilleet.

Äidillä voi olla huoli Johannan siskosta joka tuntuu liikkuvan epämääräisissä piireissä ainakin päätellen osallisuudesta pahoinpitelyyn ja lampaan varastamiseen/teurastamiseen. Tiedä missä päihde/huumepiireissä liikkuu, niissähän on tyypillistä tuollainen epävakaa käytös ja väkivalta.

Vierailija
6293/26888 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauako tuo Johanna jaksaa sitä, että Renny määrää kaiken? Nytkin olisivat voineet mennä Poriin, mutta Renny ei halunnut. Kaikki tehdään kuten Renny haluaa.

Ei renni mene poriin. Tietyistä syistä, jotka renni hyvin tietää.

Vierailija
6294/26888 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tuota nuorten lemmpeä! Onnea Johanna ja Luukas!

Vierailija
6295/26888 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂

Luulisi olevan varaa sen verran, että koiralle hankittaisiin sellainen mitä jo suomestakin löytyy, eli koiravahti kotiin näitten matkojen ajaksi. Kovasti rassaa koiraa tuollainen paikasta toiseen meneminen. Lapsi kyllä tottuu siihen, luulisin. Mutta, aivan pyörryttää tämän parin kiire ja buukattu elämä. Zillatkaa nyt edes muutama viikko. Siellä saarella kun olivat, niin huomasi selvästi miten hyvää teki muutama päivä vai olivatko peräti viikon siellä. Kyllä ne leffat kerkee tehä sitten taas. Onnea parille ja kaikkea hyvää toivon.

kaudella yksi heillä oli koiravahti, mutta vauvapalstan raasti tylysti sen tuomitsi, joten nyt koira on heidän mukanaan joka paikassa, jopa tv-haastatteluissa :I :D

Vierailija
6296/26888 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin YKSI JA SAMA haukkui Rennyä ruttunaamaksi ja vastasi omiin viesteihin.

Sitten sama hlö alkoi kertoa kuinka vauvaa hölskytetään ja vastaili omiin viesteihinsä.

Nyt on uusi juttu että häntä on käyvinään vauvan isovanhemmat sääliksi ja sitten hän vastaa omiin viesteihin että : "joo, minullakin käy isovanhempia sääliksi".

Please ei näitä isovanhempi viestejä kymmenittäin😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Tiesitkö, että harhoihin saa apua?

Vierailija
6297/26888 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauako tuo Johanna jaksaa sitä, että Renny määrää kaiken? Nytkin olisivat voineet mennä Poriin, mutta Renny ei halunnut. Kaikki tehdään kuten Renny haluaa.

Ei renni mene poriin. Tietyistä syistä, jotka renni hyvin tietää.

Häh? 2019 Renny esitteli Poria elämänsä naiselle Kaylle😂

Vierailija
6298/26888 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä yhteistä on Rennyllä ja haitarilla?

Vierailija
6299/26888 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa. Kuinkahan monta viestiä minä olen kirjoittanut tänne, ruttunaama- ja alapeukkukontrolloijan mukaan? Olen yksi kymmenistä kirjoittajista. Eikö täällä pitäisi keskustella Harlineista, eikä muista keskustelijoista. Itse olen pari kertaa kommentoinut täällä, joka kerta eri juttua tv-sarjasta. Minunkin mielestäni Johannan äiti on tosi surullisen näköinen.

Vierailija
6300/26888 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pariskunnalla on niin kiire, että isovanhemmat joutuu tulla lentokentälle lapsenlasta tapaamaan 😂 Harlinien meno on aivan absurdia, näistä saisi hulvattoman sketsin!

Mihin tämä pariskunta sitten lähti beibiä hytkyttämään koirineen? Ei siis Poriin? Lähtivätkö sinne Tammion saareen vai mihin?

Kristus siunaa kun elävät unelmiaan sokean lasit päässä. Mikä idea viedä 3-viikkoinen Suomeen raikkaisiin merituuliin, alkeellisiin oloihin? Aivan sairasta.

Ketju on lukittu.